γονείς με κολικούς

23.10.13 Q & A

Posted on: October 23, 2013

drinking alone

Βάζω αυτόν τον τίτλο για να σκεφτείς ότι θα διαβάσεις πολύ σοβαρά θέματα και θα ξεχάσεις πως εξαφανίστηκα τόσον καιρό και δε θα με βρίσεις. Ντρέπομαι ναι. Να το ξεπεράσουμε τώρα να συνεχίσουμε γιατί έχουμε θέματα; ευχαριστώ.

Ανακαλύπτω στην πορεία της μητρότητας ότι χρειάζονται πολλά παραπάνω για να γίνεις γονιός εκτός από καρότσι, κούνια, πάνες και λεφτά. Δεν εννοώ την αγάπη, άμα δεν έχεις αγάπη δεν κάνεις παιδί είναι απλό, άσε που δεν θα σου ‘λεγα ποτέ τέτοια κλαφτερά, τόσο facebook τι το ‘χεις; εδώ σκάσανε οι drama queens και στο twitter κι έχουμε links με τραγουδάκια και ατακούλες ‘’καλημέρα αγάπες μου’’ ετσέτερα ετσέτερα. Τέλος πάντων, μακρηγορώ και σε μπερδεύω. Χρειάζεσαι και πολύ πιο συγκεκριμένα πράγματα όπως γνώσεις. Γενικές και ειδικές. Για παράδειγμα πρέπει να ξέρεις από τι αποτελείται η οδοντόκρεμα και να το εξηγείς με τέτοιον τρόπο ώστε να μην επιδέχεται περαιτέρω ερωτήματα όπως:

– μαμά τι έχει μέσα η οδοντόβουτσα;

– η οδοντόκρεμα εννοείς;

– ναι η οδοντόκρεμα

– ε, κοίτα είναι μια κρέμα που έχει μέσα διάφορα υλικά για να καθαρίζουν τα δόντια μας

– γιατί;

– για να καθαρίζουν τα δόντια μας

– ναι, τι είναι αυτά;

Αυτό μπορεί να συνεχιστεί για μέρες. Ενώ αν πεις φθόριο, γλυκερίνη, σόδα, άλατα ψευδαργύρου, triclosan και αρωματικά –προσοχή, το αρωματικά στο τέλος, πάντα στο τέλος- η συνέχεια θα είναι μάλλον η εξής:

– αρωματικά;;; τι αρωματικά; μωρομάντηλα; χαχαχαχα

– α γελάς με τα αρωματικά; τώρα θα δεις …

Ακολουθεί γαργάλημα και αίσιο τέλος της συζήτησης χωρίς πρόβλημα.

Η οδοντόκρεμα είναι το λιγότερο που πρέπει να γνωρίζεις. Περίμενε να δεις τι συμβαίνει όταν αρχίζει να σε ρωτάει πιο σοβαρά πράγματα. Το ‘χω αναφέρει αρκετές φορές στο facebook οπότε δεν πειράζει και να σου το ξαναπώ. Έχω την τύχη να μένω κοντά στο ραδιομέγαρο της ΕΡΤ. Εσύ μπορεί να θυμάσαι μόνο τη μέρα που έκλεισε αιφνιδιαστικά. Ίσως ακόμα να θυμάσαι τις διαδηλώσεις και κάποιες συναυλίες. Εμείς οι τυχεροί όμως τη θυμόμαστε κάθε βράδυ. Για να είμαι ακριβής πλέον όχι κάθε βράδυ αλλά το φεστιβάλ συνεχίστηκε μέχρι και τον Σεπτέμβριο. Δυνατά. Πάρα πολύ δυνατά. Έχουν φροντίσει ώστε παρόλο που δεν είμαστε δίπλα της να την ακούμε σα να είναι μέσα στο σαλόνι μας. Επομένως το παιδί δε γίνεται να μην το προσέξει. Και φυσικά δε γίνεται να μη ρωτήσει. Αποφάσισα να είμαι λακωνική και να ελπίζω ότι δεν θα ασχοληθεί.

– μαμά γιατί φωνάζουν αυτοί οι άνθρωποι;

– είναι από την ΕΡΤ αγάπη μου

(πρόσεξες ότι δεν διευκρινίζω τι είναι η ΕΡΤ και πάω να το περάσω μουλωχτά ότι εννοείται πως αυτό το πράγμα το ΕΡΤ έχει ανθρώπους που φωνάζουν)

– στην ΕΤ που δουλεύει η μαμά του Αριστείδη;

(αντιλαμβάνομαι ότι το παιδί θυμάται που δουλεύει η μαμά του φίλου του και μάλλον δεν θα τη βγάλω καθαρή)

-ναι εκεί στην ΕΡΤ

– και γιατί τραγουδάνε;

– ε, γιατί βρε αγοράκι μου θέλουν να κάνουν μια διαμαρτυρία

– είναι στεναχωρημένοι ε;

(το χοντραίνει)

– ναι είναι λίγο

– γιατί όμως;

– γιατί έχασαν τη δουλειά τους

– γιατί την έχασαν, ποιος τους την πήρε;

(πες εσύ…!)

– ε, κοίταξε αγάπη μου..ε.. το κράτος…

– ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ;; και γιατί γιατί γιατί;; (έξαλλος…!!!$#@%$ !!!)

– δεν είναι τόσο απλό το θέμα βρε αγάπη μου

– μαμά εγώ θα πάω και θα το διώξω το κράτος, θα του δώσω μια να φύγει και να φύγουν όλα τα κράτη!

(Τι έγινε ρε παιδιά; είπαμε να είμαστε λίγο πιο εναλλακτικοί, να αμφισβητούμε ναι δε λέω, λίγο αγανακτισμένοι –με χάρη όμως-, όχι κατευθείαν Τσε! )

– κάτσε βρε αγάπη μου πως θα διώξεις τα κράτη; τι είναι τα κράτη μπάλες να τους δώσεις μια;

– καλά άμα δε φύγει αφού δεν είναι μπάλα θα φύγω εγώ!

Και έτσι, μέσα σε ένα σύντομο διάλογο, με απλά λόγια, το παιδί μαθαίνει, να κατανοεί έννοιες όπως ‘’αναρχία’’ και ‘’μεταναστευτικό’’.

Άλλο θέμα:

Παίρνει αγκαλιά το ελεφαντάκι του τον Σωτήρη (έτσι τον λέμε, αν σε λένε Σωτήρη δεν είναι προσωπικό) και λέει:

– αυτό είναι το μωράκι μου μαμά, τον γέννησα, τον είχα στην κοιλίτσα μου

– Δε γίνεται αγάπη μου να γεννήσεις εσύ! Τι είναι αυτά που λες;

– γιατί δε γίνεται;

– Γιατί δε γεννάνε τα μικρά αγοράκια

– Γιατί δε γεννάνε;

– Γιατί μόνο οι μαμάδες γεννάνε και έχουν μωρό στην κοιλίτσα τους!

– …….παύση – σκέψη

– Κι εσύ τότε γιατί δεν έχεις;;;;;

…………………@#$%@#$%@#$β ………………….

Άλλο θέμα:

– Δε θέλω γάλα μαμά

– Καλά μην πίνεις. Αλλά να ξέρεις θα μείνεις κοντός. (Τι να κάνω αυτό μου ‘ρθε που λέγανε οι γιαγιάδες. Βλακεία μπορεί, αλλά να ξέρεις ότι η ετοιμολογία είναι πολύ σημαντικό άσετ αν είσαι μαμά. Αν καταλάβει ο εχθρός ότι καθυστερείς να απαντήσεις την έβαψες)

2 μέρες μετά ίδια ώρα

– Μαμά για να ξέρεις: εγώ σήμερα λέω να μείνω κοντός.

…………………@#$%@#$%@#$β ………………….

(Εκτός από την ετοιμολογία που πρέπει να έχεις, καλό είναι να αποφεύγεις και την μπουρδολογία. Σκέψου το…)

Δε φταις εσύ αγοράκι μου, εγώ φταίω που δεν απαντάω με την απάντηση που μεγάλωσαν γενιές και γενιές, χωρίς κανένα πρόβλημα. Τη μαγική απάντηση που κολλάει σε κάθε ερώτηση. Δεν είναι εύκολο, θέλει πρόβες, θέληση και ισχυρό χαρακτήρα.

– Μαμά να φάω γλυφιτζούρι;

– Όχι!

– Γιατί;

– Γιατί ‘’Ε Τ Σ Ι’’!

…….

– Μαμά γιατί δεν πάμε για ποδήλατο;

– Γιατί είναι 11 το βράδυ!

– έλα ρε μαμά γιατί δεν πάμε γιατί γιατί γιατί γιατί γιατί γιατίιιιιιιιιιιιιιιιιιι αααααααααααααα

– Γιατί ‘’ Ε Τ Σ Ι ‘’ !!!!

………

Προσοχή: δεν πιάνει πάντα. Για κάποιον ανεξήγητο λόγο στους παιδικούς σταθμούς τους έχουν μάθει την εξωφρενική κουβέντα: ‘’το ΕΤΣΙ δεν είναι απάντηση!’’  Άρα τα νήπια απαιτούν μια διαφορετική απάντηση που θα τα ικανοποιήσει. Αν δεν έχεις, την έβαψες. Εναλλακτικά μπορείς να χρησιμοποιήσεις το: ‘’επειδή το λέω εγώ!’’. Δεν το μαθαίνουν στα σχολεία και θα τους πάρει λίγο καιρό μέχρι να βρουν μια απάντηση. Ως τότε, θα ‘χουμε βρει κάτι άλλο, υπομονή.

Από την άλλη, πως νόμιζες ότι θα τη βγάλεις καθαρή με το ‘’έτσι’’; Το παιδί σου ανοίγει το tablet, βρίσκει το youtube, βάζει και βλέπει καρτούν και όλα αυτά ενώ οι μόνες λέξεις που ξέρει στα αγγλικά είναι οι excellent, goodmorning, high five και no. Πως σου πέρασε απ’ το μυαλό ότι θα του φτάνει το ‘’έτσι’’;

Θα μου πεις, δεν είναι και κανένα σούπερ σκιλ να ανοίγεις το tablet ενώ δεν ξέρεις αγγλικά. Εδώ υπάρχουν στρατιές ολόκληρες επαγγελματιών, διευθυντών, πολιτικών που κάνουν καριέρες χρόνων και οι λέξεις που ξέρουν στα αγγλικά είναι ακριβώς αυτές που ξέρει και το παιδί μου. Περιορίσου στα καλά ελληνικά προς το παρόν αφού κι αυτό, όπως μαθαίνω, θα θέλει σε λίγο ιδιαίτερα μαθήματα στο σπίτι.

Πι.Ες.1 (άσχετο) το instagram είναι το νέο facebook. Πως είχαν οι γονείς μας μικροί το λεύκωμα, και ξαφνικά ερχόταν ένα καινούριο παιδάκι που είχε λεύκωμα γυαλιστερό απ’ έξω με αυτοκόλλητα και λουκετάκι να κλείνει; Αυτό. Σάινι χάπι πίπολ παντού… #instamom…#imarton !

Πι.Ες.2 Εσύ που δεν έχεις κάνει παιδί και λες ότι κουράζεσαι στη δουλειά με κουράζεις. Κυρίως γιατί μου θυμίζεις εμένα πριν κάνω παιδί. Θα κάνω το χρέος μου λοιπόν και θα σου πω ότι όταν εσύ κουράζεσαι ξαπλώνεις και ξεκουράζεσαι. Όταν κουράζεται η μάνα η δικιά σου κούραση κρύβεται σε κάποια σκοτεινή σπηλιά από ντροπή. Αφιερωμένο στην κουμπάρα μου που έχει μια μικρούλα 23 ημερών και αρχίζει  να καταλαβαίνει ακριβώς αυτό. Τα καλά νέα είναι ότι αυτό το συνηθίζεις κάποια στιγμή. Α, και φυσικά ότι πολλαπλασιάστηκες με επιτυχία!

Πι.Ες.3 Μου φαίνεται συναρπαστικό που κάνω ολόκληρες συζητήσεις με το παιδί μου. Μάλλον δεν το εκφράζω σωστά. Εννοώ ότι μου φαίνεται συναρπαστική η ταχύτητα με την οποία περνάς από το ‘’μι τάρζαν, γιου τζέιν’’ στο ‘’μαμά πολύ ωραία επιλογή να βάλεις αυτό το κάδρο εδώ’’. Μου δίνει μία άλλη προοπτική…γελάω..

Πι.Ες. 4 Τόσα λάικ στα σόσιαλ μίντια που τα βρήκες πια; Γίνεται να σου αρέσουν όλα; μα ΟΛΑ; Λάικ λάικ λάικ! Αφού δεν υπάρχει το ‘’δε μ’ αρέσει’’ μη λες τίποτα. Η σιωπή είναι χρυσός. Κι έχουν ανέβει εξαιρετικά τα μέταλλα τώρα να ξέρεις…

Πι.Ες. 5  Δεν ξέρω πως κατάφερε ο Μπενίνι να κάνει ολόκληρο πόλεμο να φαίνεται παιχνίδι για το παιδί του. Εγώ πάντως πιάνω τον εαυτό μου καμιά φορά να μη μπορεί να κάνει μια κακή μέρα στη δουλειά να φαίνεται παιχνίδι. Πως είπες; ντροπή μου; Έγινε! Να δεις εγώ πόσες συμβουλές ξέρω να δίνω… Εσύ θα ‘σαι απ’ αυτούς που μπαίνουν στο σπίτι και ”τα κλείνουν όλα απ’ έξω”. Μπράβο βρε! γατόνι!

25 Responses to "23.10.13 Q & A"

σε κάνω Like ρε φίλη, Pin, Share, +1, Tweet, Vote up (καλά αυτό το έβγαλα απ’ το μυαλό μου αλλά κάπου θα υπάρχει δε μπορεί) κλπ. Με άρεσε πολύ το πόστ σου 🙂 Εμένα καθότι μεγαλύτερη ρωτάει πράγματα του στυλ “τι είναι ο περήφανος” ή “τι είναι ο ιδιότροπος” κλπ και πρέπει να δώσω και παράδειγμα.. έρμη μάνα!

Γι’ αυτό σε πάω ρε Daf γιατί με κάνεις λάικ!
Να της βάλεις τους μικρούς κύριους και μικρές κυρίες που έχουν κάτι τέτοιες ιστορίες. Αλλά είναι για μικρότερα παιδάκια νομίζω ρε γμτ…

σε φιλώ φίλη μου!

Ακριβώς τις ιδιες αντιδράσεις έχουν όλα!!!
οχι μονο ειδικές γνώσεις, τοσο εξιδεικευμένες που ξαφνικά νιώθεις οτι εχεις καταπιει ολοκληρη την εγκυκλοπαιδεια και σε λιγο θα σε ζητησουν απο την ΝΑΣΑ 🙂

Ευτυχώς εγώ τα ξέρω όλα και δεν έχω τέτοια προβλήματα. Πλάκα έχουν όμως ε; Τύπου Θε μου τι θα ακούσω πάλι σήμερα..!

Πι.Ες. Ψέμματα. Δεν ξέρω κορεάτικα.

φιλάκια

Καλώς την!!!!!!!! Welcome back να μάθεις και στον Bill the Kid γλυκιά μου να λέει, μας έλειψες!!! Καλά εγώ έριξα το γέλιο γιατί δε γεννάνε τ΄αγοράκια μαμά;;;;; Κι εκεί θυμήθηκα αυτό που άκουσα προ ημερών απ΄τον μικρό μου το γιο!!! -Μαμά ξέρεις;;; -Για πες μου να μάθω!!! -Εγώ θα παντρευτώ τον Αλέξη!!!!! Το πρώτο ντόιν με χτύπησε κατακέφαλα, και η στερεότυπη απάντηση ήρθε σε κλάσματα δέκατου του δευτερολέπτου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! -Δεν παντρεύονται οι άντρες μεταξύ τους παιδί μου!!! (Τι να πω είπα να κρατησω τις αναλύσεις λίγο πριν αναπτυχεί η σεξουαλική δραστηριότητα μα τούτος 6 χρονών δεν έγινε ακόμα, τι να του πω η δόλια μάνα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) Το δεύτερο ντόιν το περιμένω κάθε στιγμή της ημέρας από εκεί κι έπειτα καλά τη σκαπούλαρα τη μια φορά την επόμενη τι λέω;;;;;;
Πι.Ες**** Πόσες αναλύσεις θεέ μου θά αντέξουμε εμείς οι μαμάδες, πάντα θα υπάρχει το γιατί μαμά, το γιατί μπαμπά δεν παίζει να υπάρχει;;;;;;;;;

Είπαμε να είμαστε ανοιχτόμυαλες Αναστασία μου αλλά εγώ στη θέση σου αυτόν τον Αλέξη θα τον πρόσεχα να ξέρεις..
χαχαχαχαχα πόσο θείες! Σα να βλέπω το ύφος της μαμάς μου όποτε της κουβαλούσα φίλη ή φίλο που δεν της άρεσε (δηλαδή πάντα) ”Εμένα πάντως αυτός ο τάδε να ξέρεις ΔΕ Μ’ ΑΡΕΣΕΙ”. Γιατί ρε μαμά; Μόνο γεια σας σου έχει πει μέχρι στιγμής! Και το αμίμητο: ΞΕΡΕΙ Η ΜΑΝΟΥΛΑ.

Μη μασάς κράτα γερά.
Φιλιά πολλά

Μπορεί να άργησες αλλα μεγαλούργησες πάλι! Απόλαυση όπως πάντα η ανάρτηση σου, γέλασα (πέρα απο τη σοβαρότητα του θέματος…) με την ψυχή μου! Επιπλέον θα συμφωνήσω με το νέο facebook το instagram. Ως γνωστή βλαχάρα (που με λέει σε κάθε ευκαιρία η αδερφή μου) το ανακάλυψα πρόσφατα και αποφάσισα να το λατρέψω!
Αυτά! Εμένα ο μπόμπιρας είναι μικρός, δεν έχει -ακόμα- απορίες!

Μη μασάς βλαχάρα. Όπως όλα τα σοσιαλάκια θα απαξιωθεί κι αυτό τάχιστα. Ή θα το βαρεθούμε.
Είσαι πολύ κοντά στις απορίες να ξέρεις. Η απόσταση από ενός μέχρι 3μιση είναι ένα τσιγάρο δρόμος…

φιλιά πολλά!
να τον χαίρεσαι

…υπέροχο όπως πάντα!!! Το άρθρο…και το παιδί σου!!!

Ευχαριστώ άνθρωπέ μου!!! Καλά που μου έγραψες σχόλιο να ‘χω και το mail σου βρε!!!

Πι.Ες. Οι άλλες λένε ότι σε ψάχνουν και δεν σε βρίσκουν! οι κομπάρες!

Είσαι θεά στο ‘χω ξαναματαπεί! Μ’ έκανες και γέλασα και πίστεψέ με το έχω πολύ ανάγκη τελευταία!
Είστε μικροί ακόμη και οι απορίες σας είναι ευκολάκι!
Όταν σε ρωτάει «μαμά πώς δημιουργείται ο αέρας;» και «από που δημιουργείται η σκόνη» και «πώς κυκλοφορεί το αίμα μέσα στο σώμα μας;» να σε δω τότε….(δεν πρόσεχα και στο μάθημα γμτ!)
Σε άγχωσα ή ακόμη;
Y.Γ. Μου έλειψες…

Θέλω να τ’ ακούω να τ’ακούω να το λες, εσύ φίλη μου!
Να τα γράφεις Φλώρα μου, τι τα ΄χουμε τα blog;
Να κάνουμε ένα mamapedia να τελειώνει αυτή η ιστορία των ερωτήσεων. Άμα προσθέτει κάθε μία το δικό της θα γίνουμε εξπέρ.

Πι.Ες. Κι εσύ μου έλειψες!

Τι λες τώρα;;;;!!! Αλήθεια φτάνει μια ηλικία που από τα ακατανόητα “μπρρρρ” και “κουκουτσα” κάνεις κανονικές συζητήσεις;; Ανυπομονώ, αλήθεια, κι ας μην είμαι η μάνα wikipedia, κι ας θέλω πολύ να απαντήσω “έτσι” και “γιατι κλάνει το γατί”…Αυτό πάλι με την κούραση ξαναπέστο: δεν υπάρχει καμία μα καμία δουλειά πιο κουραστική από τη μητρότητα, δεν το καταλαβαίνεις αν δεν το ζήσεις!

Φτάνει ναι, είδες; Μάτζικ!

Πι.Ες. καλά δεν έχω γράψει πιο χαζοχαρούμενη απάντηση!!! lol λέμε!

Κι ότι σκεφτόμουν μα που είναι και δεν είδαμε ανάρτηση τελευταία! Διαβάζω με μεγάλη ευχαρίστηση αυτά που έγραψες. Χαίρου που οι απορίες αφορούν την ΕΡΤ, την οδοντόκρεμα και οι απαντήσεις έστω και κάπου είναι το “γιατί ΈΤΣΙ”.
Καλώς ή κακώς θα έρθουν πιο δύσκολες ερωτήσεις τύπου: εσύ μαμά με πόσους άντρες έχεις κάνει σεξ? (12χρονη η κόρη μου!), γιατί υπάρχει ρατσισμός στον κόσμο? γιατί ο παππούς είναι άρρωστος? πονάει η ανεργία? (ναι, ναι…τη βλέπει σαν ασθένεια, γιατί η μανούλα – άνεργη εδώ και λίγο καιρό – είναι στεναχωρημένη, και κάθε φορά που ακούει τους άλλους να λένε, αύριο το πρωί έχω να πάω στη δουλειά, βγάζει ένα αχ…-βογγητό – τύπου πονάω).
Η πιο σωστή απάντηση, κατά την ταπεινή μου γνώμη, είναι η αλήθεια σου. Όχι η γενική αλήθεια του κόσμου, ούτε καν η αλήθεια των γενεών πριν απο σένα, των βιβλίων, των…των…Η δική σου αλήθεια. Αυτό που εσύ ξέρεις / πιστεύεις / ελπίζεις / φαντάζεσαι / καταλαβαίνεις. Εύγε που διαβάζω στιχομυθίες, γιατί σου έχω ξαναπεί. Βλέπω γύρω μου μαμάδες…που προτιμούν το instagram…από το να απαντήσουν…έστω και με το “γιατί έτσι”.
Μερσί για το ωραίο κείμενο, ήρθε και για μέσα σε “σωστή” στιγμή,
Ν

To πρώτο μισό του σχολίου σου μ’ έχει καταστρέψει. Τι εννοείς ”μαμά με πόσους άντρες έχεις κάνει σεξ?” Τζίσαζ!! Ευτυχώς έχω αγόρι, φαντάζομαι δεν θα ενδιαφέρεται και τόσο…
Νάντια μου σήμερα έτσι όπως έχουν γίνει τα πράγματα κι αυτοί που έχουν δουλειά κι αυτοί που δεν έχουν το ίδιο βογγητό βγάζουν το πρωί. Σου φαίνεται δύσκολο να το πιστέψεις αλλά κάπως έτσι είναι.

Κουράγιο και φιλιά πολλά

Πι.Ες. Τι απάντησες…??

Μμμμμ τώρα θα σε εκπλήξω λιγάκι! Μόνο με τον μπαμπά (και δεν είναι ψέμα…!) Ήταν ο νεανικός μου έρωτας…που έγινε τελικά ο σύντροφος της ζωής μου. (μην με κατακρίνετε…σας παρακαλώ. Απλά έτυχε!)
Ε το αγόρι θα σου σκάσει καμια ερώτηση τύπου: μαμά εσύ έχεις κάνει σεξ με άλλον άντρα? (χαχαχαχαχα τί νομίζεις, θα τη γλυτώσεις? not…!!!!!)
Φιλιά επίσης

Εμένα το τζιτζίκι μου έχει περάσει στην φάση του αντιδραστικού, αναρχικού κλπ και όταν τον ρωτάω εγώ κάτι η απάντηση είναι “Γιατί έτσι” ή “Γιατί έτσι θέλω” και είμαστε μόνο 2,5 χρονών.Που να μεγαλώσει κιόλας!! Όποτε μου κόβει την συζήτηση και τα μαμαδίστικα καλωπιάσματα με την μια. (Εδώ έχουμε μια σατανική αντιστροφή των ρόλων) Άντε με τις υγείες μου!!

Δεν θέλω να σε στεναχωρήσω αλλά να ξέρεις ακολουθεί και η φάση του ξύλου. Κι όπως βλέπω το τζιτζίκι σου έχει όλα τα χαρακτηριστικά. Το καλό είναι βέβαια ότι περνάει κι αυτή η φάση για να δώσει την θέση της στην φάση ”κωλοτρίβομαι για να περάσει το δικό μου”.

φιλιά και κουράγιο

Επειδή είχα μια ψιλοανησυχία σ’ επισκέφτηκα πριν λίγες μέρες στο προηγούμενο ποστ (του Ιουλίου!) “έτσ騔 για ένα toc toc… “έτσι” γράφω τώρα πιο ήρεμα! 😉
Δεν έχω fb και φυσικά όλα τα σχετικά και δεν πρόκειται ν’ αποκτήσω, γιατί “έτσι”! “Ετσι” η δική μου επικοινωνία γίνεται μέσα από καθαρά προσωπικά mails και από το blog μου, μια και με θεωρώ φανατική blogger, “έτσι”!!! Όχι το “έτσι” που λέμε όταν βασικά βαριόμαστε να εξηγήσουμε το γιατί και το πώς (και όχι μόνο στα παιδιά μας!)… αλλά “έτσι” λειτουργώ…
Τώρα στο θέμα μας και θα ξεχάσω (για λίγο μόνο!) πως είμαι γιαγιά (6 και 4 ετών) και θα γράψω τι νομίζω για το πώς μια νέα μανούλα μιας παρόμοιας εποχής μπορεί ν’ αντιμετωπίσει “δύσκολα” ερωτήματα… Σχεδόν όλα τα παιδιά ξέρουν να χειριστούν τα pc, tablet κλπ, λέω σε κάθε παρόμοιο ερώτημα πχ της οδοντόκρεμας, να πούμε στο παιδάκι μας,”ωραία ερώτηση, επειδή η μανούλα έχει τώρα δουλειά (που έχει πάντα!) έλα “μετά” (άλλη ολέθρια λέξη!) να κοιτάξουμε μαζί (στο μαγικό) google, τι γίνεται με την ΕΡΤ και “έτσι μετά” θα δούμε και πώς είναι φτιαγμένη η οδοντόκρεμα ή πώς δημιουργείται ο αέρας ή τα μωρά κλπ και μακάρι ένα παιδάκι να καθήσει κοντά στη μαμά ή στον μπαμπά και να λύσει “έτσι” τις απορίες του και “έτσι” θα καταλάβει πως η μανούλα ή η γιαγιάκα δεν μπορούν να τα ξέρουν όλα… “έτσι” λέω να το δοκιμάσουμε! 😉

ΑΦιλάκια πολύ πολύ τρυφερά… γιατί “έτσι”! :)))

ΥΓ: 12 “έτσι”… ρεκόρ η γιαγιάκα! χαχαχα!

Σε είδα ότι μπήκες μαγισσούλα μου, αφήνεις τα ίχνη σου εσύ!

Λοιπόν αυτό που λες είναι πολύ καλή ιδέα, θα το δοκιμάσω και θα σου πω, σε πρώτη φάση μου φαίνεται εξαιρετικό. Όχι ότι δε θα με πρήξει μετά γιατί θα καταλάβει ότι έτσι παίρνει όλες τις απαντήσεις αλλά θα το κάνω σίγουρα.
Αχ αυτό το fb…το θέμα μαγισσούλα μου είναι ότι υπάρχει κόσμος που το παίρνει πάρα πολύ σοβαρά. Αυτό σε συνδυασμό με το ότι πολύς κόσμος δεν έχει χιούμορ γίνεται μερικές φορές καταστροφικό.

Ευτυχώς εμείς είμαστε έξυπνοι και αρκετά αστείοι άνθρωποι! 😉

ΦΑΣΜΑ φορ γιου ντίαρ!

Εμείς με τον άντρα μου έχουμε αναπτύξει μια ολόκληρη σειρά από απαντήσεις, τις οποίες επαναλαμβάνουμε με την ίδια ακριβώς σειρά:

– Γιατί μαμά; (μπαμπά;)
– Γιατί κλάνει το γατί!
– Γιατί;
– Γιατί το μπαρμπούνι είναι κόκκινο!
– Γιατί;
– Γιατί η γάτα έχει ένα αυτί!
– Γιατί;
– Γιατί το άλλο το έφαγες εσύ!

Και …… επανάληψη ώσπου να βαρεθούν!!!!!
Άνευ πλάκας τώρα, όταν έχω εξαντλήσει όλα τα άλλα, αυτή είναι η στιχομυθία με το γιο μου 5 χρονών και την κόρη μου 2 1/2χρονών…… Ελπίζω να μην τους μεἰνουν παιδικά τραύματα!!!

Με αυτή την στιχομυθία ρε συ Μαίρη θα μας μείνουν τραύματα εμάς που την διαβάζουμε! Είπα κι εγώ ότι θα μείνει κοντός αλλά εσύ το τερμάτισες!
Να σου πω την αλήθεια αυτό το ”επανάληψη ώσπου να βαρεθούν” είναι που με τσακίζει περισσότερο.
Ένα περίεργο πράγμα αλλά συνήθως βαριέμαι πρώτη εγώ…ανεξήγητο…

φιλιάααααα

Αυτό που όλοι λένε πως είναι καλό τα παιδιά να ρωτάνε, να έχουν απορίες και ενδιαφέροντα με κάνει κομμάτια! Οι ερωτήσεις δεν σταματάνε ποτέ! Ποτέ όμως! Και μπορεί το “γιατί έτσι” να ακούγεται εντελώς αντιπαιδαγωγικό, αλλά τι να απαντήσεις σε ένα εξάχρονο όταν σε ρωτάει “γιατί το καρπούζι είναι κόκκινο;;;;;”. Λες ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ το έφτιαξε η φύση και τελειώνεις. Οχι, μπορείς να αναλύσεις τις χρωστικές του καρπουζιού;

Εγώ πάντως που δεν είμαι μάνα (ούτε σοβαρή), την ανιψιά μου την είχα στείλει αδιάβαστη, ό,τι με ρωτούσε της απαντούσα με επιστημονική ανάλυση λες και μιλούσα σε καθηγητή πανεπιστημίου. Κάτι που παραδόξως φαινόταν να την ικανοποιεί (αν και είμαι σίγουρη ότι δεν καταλάβαινε χριστό). Με τη μάνα μου έκανε αμύθητους διαλόγους, πχ (όταν πέθανε ο παππούς) “Γιαγιά πού πήγε ο παππούς?” “Στον ουρανό” “Που? Αφού εγώ δεν τον βλέπω!” “Όχι τόσο κοντά, πιο μακριά, δε φαίνεται” “Αααα, δηλαδή στο διάστημα”!

Leave a comment

γράψε το mail σου και θα λαμβάνεις τα posts πριβέ ;-)

Join 1,647 other subscribers

Με φωνάζουνε Τζίνι

Με φωνάζουνε Τζίνι

Kill Bill

Ιστορία γέννας Μέρος 1ο

Ιστορία γέννας Μέρος 2ο

Πρόγραμμα βρέφους: The Baby Daily!

happy baby daily

λίστα εγκυμοσύνης

οι τύποι της μαμάς

ωραία ήταν στις γειτονιές!!

Ψηφιακές Γειτονιές

κάνε τη ζωή σου εύκολη!

μπαμ! πρωτότυπα διαφορετικά προσκλητήρια

μπαμ! προσκλητήρια γάμου - βάπτισης

ένα ίσον κανένα???…δε νομίζω! η απάντηση μιας μαμάς με 3 παιδιά:

ένα ίσον κανένα??? ..δε νομίζω….

σου προτείνω να διαβάσεις:

μπεμπάκο! του Χρήστου Παπαναστασίου

ημερολόγιο εγκυμοσύνης από έναν μπαμπά!