γονείς με κολικούς

mama’s log 1.12.11 Οι τύποι της μαμάς

Posted on: December 1, 2011

Τι να πω για σήμερα; Σήμερα είναι μεγάλη μέρα. Δεν ξέρω από που να το πιάσω. Να πω ότι έχω επέτειο γάμου; να πω ότι κέρδισε ο ΠΑΟΚ την Τότεναμ με 10 παίκτες; Από που ν’ αρχίσω;

 Άργησα πάλι, με καθυστέρησε ένα ταξιδάκι αστραπή στη μαγευτική Βουδαπέστη και μια παράλληλη αρρώστια. Ξέρεις έχω αυτό που λένε ‘’πήγε ο Εβραίος στο παζάρι κι ήταν μέρα Σάββατο’’. Τέλος καλό όλα καλά.

Τώρα πίσω στα δικά μας:

Οι μαμάδες σ’όλο τον κόσμο είναι ίδιες. Εννοώ ότι υπάρχουν συγκεκριμένες συμπεριφορές που προφανώς αρχίζουν να αναπτύσσονται όσο είμαστε κι εμείς στη μήτρα της μαμάς μας και εξελίσσονται όταν κάνουμε δικά μας παιδιά. Θα πω λοιπόν για τους τύπους της μαμάς σήμερα. Ωραίο θέμα, μ’ αρέσει! Κυρίως γιατί μ’ αρέσει να τα βλέπω όοοολα με χιούμορ, δε μπορώ τα μελό, τι να κάνω είναι ενάντια στη φύση μου. Για δες τώρα παρακάτω και βρες τον τύπο σου:

 Η μαμά-υπερβολή

Αυτή είναι η μαμά που ποτέ δεν θα παραδεχτεί οτιδήποτε μπορεί να επισκιάσει την θαμπώσει την εικόνα της οικογενειακής της τελειότητας. Έχει δημιουργήσει μία ροζ πραγματικότητα όπου ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΑ. Ατάκες:‘’η Κατερινούλα μου είναι τόσο εύκολο παιδί! Κοιμάται όλη νύχτα από 2 ημερών και δεν κλαίει ποτέ εκτός αν θέλει άλλαγμα ή πεινάει. Της αρέσουν οι μεγάλες βόλτες, αν βαρεθεί απλώς κοιμάται στο καρότσι. Τρώει τα πάντα, δεν χρειάζεται να μαγειρεύω ειδικά φαγητά’’.

Προσοχή: διαφέρει από την χαζομαμά που απλώς υπερηφανεύεται και υπερβάλλει για τα κατορθώματα του σπλάχνου της.

 

Η μαμά-σύγκριση

Μεταμφιεσμένη σε φίλη μαμά που νοιάζεται για ‘σένα, κάνει συνεχώς ερωτήσεις για το παιδί σου, όχι επειδή πραγματικά ενδιαφέρεται αλλά γιατί θέλει να συγκρίνει το παιδί σου με το δικό της. Ατάκες:‘’και πότε είπες ότι άρχισε να μπουσουλάει ο Γιωργάκης; τη νύχτα κοιμάται; Άρχισε να τρώει κρέμες εύκολα;’’ Κοκ

Συμβουλή: δεν σου χρειάζεται, μπορείς και χωρίς αυτήν

 

Η μαμά-τα’χω χάσει

Ααααχ εδώ μιλάμε για τη μάνα που έχασε το μυαλό της όταν έκανε παιδί. Αργεί παντού, το σπίτι της είναι σαν βομβαρδισμένο και η εμφάνισή της το ίδιο. Δε μπορεί να κοντρολάρει τίποτα και όποτε της μιλάς είναι σα να έχει περάσει μικρό εγκεφαλικό.

Συμβουλή: βοήθησέ την να συνέλθει κι αν δε μπορεί, μακριά!

 

Η μαμά-τα ξέρω όλα και θα στα πω

Είναι η μαμά που θα σε βρει στο δρόμο και μετά την καλημέρα θα αρχίσει το λογύδριο των συμβουλών για τη μητρότητα χωρίς να της έχεις ζητήσει τη γνώμη. Δεν υπάρχει θέμα ή πρόβλημα σχετικό με την ανατροφή για το οποίο δεν έχει άποψη, την σωστή άποψη εννοείται.

Προσοχή: εκτός από άποψη έχει και κρίση. Και κρίνει! Τον τρόπο που εσύ η άσχετη μεγαλώνεις το παιδί σου, ποια πάνα βάζεις, τι παιχνίδια του παίρνεις, πόσο χρόνο περνάς μαζί του. Γιατί ΑΥΤΗ ΞΕΡΕΙ, ΕΣΥ ΟΧΙ.

 

Η μαμά-φράου Χέλγκα

Είναι η μαμά που κάνει την Άμυ Τσούα και την Μοντεσόρι να μοιάζουν γατούλες. Αυτή η μαμά έχει πρόγραμμα για το παιδί της και δεν αστειεύεται. Υπάρχει λόγος που το παιδί μεγαλώνει σωστά και βασίζεται στην δική της έμφυτη πειθαρχία. Δεν υπάρχει καμία περίπτωση παρεκτροπής από το πρόγραμμά της που τηρείται ευλαβικά και αυστηρά από όλα τα μέλη της οικογένειας. Ο κόσμος να χαλάσει στις 9 παρά 12 ΑΚΡΙΒΩΣ τα μεγάφωνα του σπιτιού αντηχούν: ΑΧΤΟΥΝΓΚ ΑΧΤΟΥΝΓΚ!!! ΜΠΑΝΕΝ, ΤΗΛΑΖΕΝ, ΥΠΝΕΝ

 

Η μαμά-γέννησα προχθές αλλά σήμερα είμαι σα μοντέλο και έτοιμη να δουλέψω 10 ώρες την ημέρα

Φυσικά καταλαβαίνεις ότι μιλάω για κατηγορία Βικτόρια Μπέκαμ. Αλλά επειδή εδώ σ’ αυτή τη χώρα συναντάμε τα πάντα θα την δεις κι εδώ στο Goldenhall με την μικρή ‘’Λούρδη’’ στο χέρι να διαλέγει uggκαι Armanibaby ενώ πίσω της η Φιλιππινέζα σέρνει το καρότσι, τις σακούλες και την τσάντα του μωρού. Ενίοτε θα την δεις και στο zarahome να ψωνίζει κεριά σα να είναι στο Selfridges.

Προσοχή: έχει ΠΑΝΤΑ σοβαρό ύφος και φοράει γυαλιά ηλίου γιατί η μητρότητα είναι σοβαρό πράγμα και δεν θέλω αηδίες.


Σ’ αφήνω στις σκέψεις σου κι αν έχεις κι άλλους τύπους μαμάς υπόψιν παρακαλώ να μου τους πεις! Νομίζω πως θα πρέπει σε επόμενο postνα γράψω και τους τύπους της γιαγιάς για κάτι χαζογιαγιάδες που ξέρω  😉 

25 Responses to "mama’s log 1.12.11 Οι τύποι της μαμάς"

η μαμά-χύμα..
το παιδί μεγαλώνει σχεδόν μόνο του! Δεν υπάρχει συγκεκριμένη ώρα για φαγητό, αν πεινάσει θα αρχίσει να κλαίει! κοιμάται ότι ώρα νυστάζει, παντού εννοείται! μπορεί να βάλει διάφορα στο στόμα του και να καταλάβει ότι πνίγεται…οπότε θα μάθει και δεν θα το ξανακάνει! αυτή η μαμά αλλάζει την πάνα όταν θυμηθεί, ή μόλις δει ότι το παιδί δεν μπορεί να σηκωθεί από το πάτωμα λόγω βάρους!οι επισκέψεις στο γιατρό για τα εμβόλια και τα σχετικά είναι πάντα καθυστερημένα!! και τα χειρότερα έρχονται…. σε κράζει κιόλας γιατί εσύ, επειδή έχεις ένα θεωρητικό πρόγραμμα – που μπορεί να μην τηρείς με τόση ευλάβεια, αλλά τουλάχιστον προσπαθείς- έχεις άκουσον-άκουσον το παιδί στην γυάλα και σε κάνει ο,τι θέλει!!!!
κάνεις ένα διάλειμμα στη σχέση για τα πρώτα 3 χρόνια του παιδιού και συνεχίζεις αργότερα!

τέλειο!!! να βάλουμε και μια κατηγορία όμως το ”η μαμά-yoga” που μπορεί να μην θηλάζει αλλά κάνει κάθε πρωί 3 ώρες διαλογισμό με το νεογέννητο και χορταίνουν!!! χαχαχαχαχαχαχα

Χρόνια πολλά! Να ζήσετε μονοιασμένοι και ευτυχισμένοι (αυτό για τους γονείς με κολικούς)!
Δεν θα προσθέσω τίποτα…κάλυψες μια μανούλα- πεθερούλα- γιαγιάκα!
ΑΦιλάκια και καλό μήνα! 😉

Ευχαριστώ Άιναφετς!!

ΑΦ ΑΦ ΑΦ !!

η ψαγμενη μανα.
Εννοειται πως γεννησε στο σπιτι στην μπανιερα, με μαια φιλη, τον αντρα της να τραβαει βιντεο και τα κοριτσια απο την ομαδα γιογκα για σαπορτ. Εμεινε εγκυος ακριβως την ημερα που της υπαγορευσε ο σαμανος που γνωρισε στο ταξιδι στην Ινδονησια. Το παιδί της ειναι ελευθερο να κανει οτι θελει, οποτε το θελει αρκει η πρωτη λέξη του να ειναι “καμπαλα”. Ο θηλασμος μεχρι 6 χρονων θεωρειται αδιαπραγματευτος. Οταν της λενε οτι το παιδι της ειναι ανεξελεγτο και καλομαθημενο, τους λεει την ιστορια της υπνωσης και πως ηταν ο Μεγας Αλεξανδρος και του εχει μεινει απο τοτε… Κρατα την για φιλη, αν εχεις ανθεκτικο παιδι.

Μπορει να υπερβαλω. στο κατω κατω τι ξερω εγω απο μαναδες και παιδια (να ζησετε! μουτς)

χαχαχαχαχα γαμάτο! Εγώ στο λέω ότι το ‘χεις με τα παιδιά κι εσύ λέγε ότι θες!

Που βρίσκεις χρόνο? πως σου ρχονται οι ιδέες? απιστευτο!

Στον ύπνο μου Μαράκι μου, στον ύπνο μου, στο μπάνιο και την ώρα που οδηγώ!! Γλυκούλα μου! Είδες σου απάντησε κατευθείαν και η καλή μάγισσα Άιναφετς! Αυτό είναι πολύ καλό σημάδι να ξέρεις…

Μου επιτρέπεις ως γιαγιά blogger, ν’ απαντήσω στη marrows?
Λοιπόν, όταν έχεις σαν τίτλο του blog σου: “Γονείς με κολικούς” και το παιδί σου προφανώς τους έχει ξεπεράσει…ανήκεις στη κατηγορία, μαμά που ξέρει ν’ αυτοσαρκάζεται, που προσωπικά είναι από τα μεγαλύτερα προτερήματα για να μεγαλώσεις το παιδάκι σου!!!

ΑΦιλάκια, (Α=Αληθινά) και πολύ χαμογελαστά! 😉

ΦΑΣΜΑ ΦΑΣΜΑ ΦΑΣΜΑ !!!! Είσαι η πιο γλυκιά μάγισσα του web!

φοβερό ποστ, είμαστε τόσες προβλέψιμες τελικά:) γι αυτό που το καλυτερο που εχουμε να κανουμε ειναι να μην παιρνουμε τους εαυτους μας στα σοβαρα! να σαι καλα!

[…] την ανάγνωση στο blog Γονείς με κολικούς και διαβάστε επίσης για τη μαμά «φράου Χέλγκα» και τη […]

Ο μπαμπάς-μάνα:

Ο μπαμπάς που έχει υποστεί τέτοια πλύση εγκεφάλου από την μαμά, που μπορεί πλέον να μιλάει με ευχέρεια για θέματα όπως θηλασμός, ανατροφή, παιδοψυχολογία, εγκυμοσύνη κτλ. Προσοχή, ο μπαμπάς-μάνα έχει χάσει κάθε ενδιαφέρον πλέον για τα πιο “ανδρικά” θέματα όπως ποδόσφαιρο, φόρμουλα 1, εργαλεία, μπύρες κτλ.

χαχαχαχαχαχα Πολύ σωστό και πολύ καλό! Σ’ ευχαριστώ για την συμβολή σου. Μου φαίνεται θα πρέπει να αναρτήσω εκ νέου το άρθρο γιατί πρέπει να αναφέρονται και όλοι αυτοί οι καινούριοι τύποι της μαμάς που μου στέλνετε.

Ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο!!

Κορίτσια εγώ βρήκα τον εαυτό μου σε όλους τους τύπους…………. ΝΑ ΑΝΗΣΥΧΩ???????????????

Ελεάννα μου μη μασάς. Κι εγώ που τα γράφω από που αντλώ έμπνευση νομίζεις??? 😉 Να μην ανησυχείς καθόλου!
Σ’ ευχαριστώ για το σχόλιο!

Η μαμά τουρίστρια
Την βλέπεις τα καλοκαίρια στα πλοία της γραμμής με το μάρσιππο τρίτη θέση τουριστική. Πέφτει η πιπίλα του μωρού στο πάτωμα και την γλείφει για αποστείρωση πριν του τη δώσει. Κάνει ελεύθερο camping στα κουφονήσια και δίνει στο βρέφος φέτα λιωμένη με το κουταλάκι. Αποφεύγει τα συχνά μπάνια σε αυτή και το παιδί γιατί αυτός είναι ένας τρόπος να αποφύγεις τα τσιμπήματα από τα κουνούπια. Σε αντίθεση με τη μάνα του Λαλάκη το παιδί της κάνει scuba diving από 18 μηνών.
Είναι αυστηρά ξένης κουλτούρας ή καταγωγής.

Τ Ε Λ Ε Ι Ο !! Πως μου διέφυγε και να φανταστείς ότι ξέρω κανα δυο τέτοιες. Φέτα λιωμένη χαχαχαχαχα όντως. Κι αυτός ο μάρσιππος ρε παιδί μου, ένα με τον ώμο ακόμα και στην τουαλέτα, είπαμε βρε κορίτσι μου παντού μαζί όχι κι έτσι!!! χαχαχα

Ευχαριστώ πολύ personalmother! Περιμένω κι άλλα ωραία σχόλια!!!

Χιχιχι! Πολύ γέλασα με τους νέους τύπους μαμάδων!
Ο γιος μου είναι τύπος μπαμπάς-μάνα και το βρίσκω εξαιρετικό και η νύφη μου μανούλα-cool και αυτό πολύ χρήσιμοl!

ΥΓ. Την απλυσιά για τα κουνούπια δεν την είχα σκεφτεί, όταν έγραφα το βιβλίο, “Γιατροσόφια” !!!

ΑΦιλάκια σε όλες τις μανούλες, γιαγιάδες, μπαμπάδες και παππούδες
(διαθέτω έναν εξαιρετικό!) 😉

Και μια παράκληση: Το ορθογραφικό λεξικό στα σχόλια…δεν λειτουργεί!!!

αχαχαχαχαχα…γελάωωωω, σχεδόν κλαίω. Αγαπημένο σημείο: ΑΧΤΟΥΝΓΚ ΑΧΤΟΥΝΓΚ!!! ΜΠΑΝΕΝ, ΤΗΛΑΖΕΝ, ΥΠΝΕΝ LOL

Να ‘σαι καλά, χαίρομαι που έχουμε το ίδιο χιούμορ! κι εγώ γελούσα όταν το ‘γραφα μη νομίζεις!
Ευχαριστώ για το σχόλιο

Ψηφίζω τη μαμά – χύμα,δαγκωτό!

ΜΠΑΝΕΝ ΤΗΛΑΖΕΝ ΥΠΝΕΝ

Μαλάκα τί είπες τώρα ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΧΑΧΑΧΑΧ θα τα κάνω πάνω μου χαχαχααχαχαχαχαχχαχαχα! (χωρίς πλάκα με τόση υστερία που έπαθα με τα κιλά, μην γελάσεις αλλά με βλέπω κάτι μεταξύ τελ. κατηγορίας και κατηγορίας “χύμα”, δηλ. Μπέκαμ αλλά σε πιο πλύστρα.Υπάρχουν μέρες που είμαι λες και πέρασε από πάνω μου ο οδοντωτός και μέρες που βγαίνω έξω με τον δικέφαλο να σκάει απ’ το τσίτα μπλουζάκι. Καλά Φιλιππινέζα δεν έχω και κάτι Μούγερ παππούτσια που πήραμε, περιμέναμε ένα μήνα να πληρωθούμε για να τα αγοράσουμε αλλά είπαμε είμαι Μπεκαμπάσταρδη! ;p)
Όσο για την κατηγορία που κρίνει θυμήθηκα ένα σκηνικό με μια πόρνη που τώρα τσαντίστηκα και πρέπει να στο πω: Πάμε παιδική χαρά.Εκεί δεν ξέρω γιατί, κάτι πιάνει όλες τις μανάδες να πιάνουν την κουβέντα στον διπλανό τους πράγμα καθόλου κακό αν έχεις όρεξη να ακούς όλα τα βαρετά που θα σου πούν για τα παιδιά τους.Γιατί αν δεν έχεις πιεί καφέ θες να πας τουαλέτα και έχεις ανοίξει τα πόδια από τις 6, ο άλλος σου μιλάει κι εσύ μουγκρίζεις.Μία τύπισσα εκεί πέρα λοιπόν που έβλεπα πρώτη φορά στη ζωή μου-και ευτυχώς τελευταία-όταν της είπα πως ο μικρός δεν τρώει εύκολα και του βάζουμε βίντεο για να καταπιεί τις μπουκιές του, παίρνει ύφος και μου λέει: “Κακώς!!!Το φαγητό του παιδιού δεν είναι θέαμα”. Τί είπες μωρή μπεκάτσα; Κάτσε εσύ και τάιζε 2 ώρες αν θέλεις, εγώ δεν έχω βοήθεια από κανέναν και την ώρα που κάνω μια δουλειά, γύρω μου τρέχουν άλλες 500. Ούστ!

Καλά ρε έχεις γίνει Βικτώρια;;;;; θΕΛΕΙΣ ΝΑ ΠΕΘΑΝΩ ΤΩΡΑ;;;; που κι εγώ καλά το πήγαινα και τώρα έχω γίνει πάλι σα να είμαι στον 4ο;;;; ΦΑΕ ΚΑΤΙ!!!!!!!!!!!! ΤΩΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!
Μπεκαμπάσταρδη χαχαχαχαχα Είσαι ηλίθια!
Τώρα που το θυμήθηκα, να πας αμέσως να απαντήσεις στις ερωτήσεις που σου έκανα εδώ: http://wp.me/p1wJOZ-e0 Δε θα χαλάσεις εσύ αυτό το υπέροχο chain interview επειδή είσαι εκκεντρική 😉

Αυτή η τύπισσα στην παιδική χαρά προφανώς συχνάζει σε όλες τις παιδικές χαρές. Εγώ μια φορά συνάντησα μια γιαγιά που είχε βγάλει τα εγγονάκια της και με το καλημέρα μου έλεγε να κάνω και δεύτερο. Την στραβοκοίταξα και της είπα ”θα μου το προσέξετε εσείς; γιατί εγώ τη μαμά και την πεθερά δεν τις έχω εδώ”. Σα να μη με άκουσε. Συνέχισε πλέκοντας το εγκώμιο της κόρης της που έκανε 2 παιδιά μπαμ-μπαμ και μάλιστα, έβαλε και τη γιατρό της να της γράψει άδεια και έλειπε ένα χρόνο απ’ τη δουλειά της. Τι δουλειά κάνει τη ρώτησα. Στο ναυτικό, μου λέει, δημόσιος υπάλληλος! με περηφάνεια. Πήρε και τα επιδοματάκια της, μια χαρά! Α, της λέω, και που μένετε για να χουμε καλό ερώτημα επειδή έχω κάτι φίλους εφοριακούς. ”Πλάκα μου κάνεις;” μου λέει. Ε, τι να σου πω τώρα της λέω, ότι εγώ πληρώνω τις άδειες της κόρης σου; Και συμβουλές για δεύτερο!
Αυτό έχει πολύ πλάκα, σε κοιτάνε πρώτα καλά καλά, σε ζυγίζουν, να δουν είσαι 30άρα, 40άρα. Αν δεν είναι ξεκάθαρο αλλά τείνουν προς το 40άρα, σε χτυπάνε εκεί: κάνε τώρα γιατί δε μπορείς και ΟΠΟΤΕ θέλεις… και κουνάνε κεφάλι με νόημα

Καλά το είπες, μπεκάτσα για να μην πω λινάτσα δηλαδή…
φιλιά μουτς

Leave a Reply

γράψε το mail σου και θα λαμβάνεις τα posts πριβέ ;-)

Join 1,651 other followers

Με φωνάζουνε Τζίνι

Με φωνάζουνε Τζίνι

Kill Bill

Ιστορία γέννας Μέρος 1ο

Ιστορία γέννας Μέρος 2ο

Πρόγραμμα βρέφους: The Baby Daily!

happy baby daily

λίστα εγκυμοσύνης

οι τύποι της μαμάς

ωραία ήταν στις γειτονιές!!

Ψηφιακές Γειτονιές

κάνε τη ζωή σου εύκολη!

μπαμ! πρωτότυπα διαφορετικά προσκλητήρια

μπαμ! προσκλητήρια γάμου - βάπτισης

ένα ίσον κανένα???…δε νομίζω! η απάντηση μιας μαμάς με 3 παιδιά:

ένα ίσον κανένα??? ..δε νομίζω….

σου προτείνω να διαβάσεις:

μπεμπάκο! του Χρήστου Παπαναστασίου

ημερολόγιο εγκυμοσύνης από έναν μπαμπά!

