γονείς με κολικούς

tip: το πιο απλό δοχείο για μεταφορά τροφής!

Posted on: May 17, 2011

Στο εμπόριο υπάρχουν διάφορα δοχεία τροφίμων. Δεν εννοώ τα ταπεράκια που έτσι κι αλλιώς χρειάζονται όταν το παιδί μετά τον 5ο μήνα περίπου αρχίζει να τρώει πολτοποιημένες τροφές.

Εννοώ δοχεία που κάποια είναι δοσομετρητές, μέσα στα οποία μπορείς να βάλεις την σκόνη γάλακτος στην δόση που θέλεις για ένα γεύμα, ή την σκόνη για την κρέμα που τρώει συνήθως το απόγευμα.

Το ξέρω ότι θα βρεις πολλά. Είχα κι εγώ ένα αντίστοιχο. Όμως με ταλαιπωρούσε λίγο το άνοιγμά του και είχα βαρεθεί τους πρώτους μήνες να το αποστειρώνω και αυτό. Η μαία μου μου έδωσε μια λύση, εύκολη, χρήσιμη και φθηνή: ουροσυλλεκτήρας! Ναι καλά είδες. Είναι αυτό το πλαστικό δοχειάκι που παίρνουμε όταν χρειάζεται να κάνουμε εξέταση ούρων. Υπάρχει σε όλα τα φαρμακεία, κοστίζει κάτω από 1€, είναι αποστειρωμένος πάντα, το καπάκι του βιδώνει και χωρά έως και 10 κουταλιές-δόσεις σκόνης, για την κρέμα ή το γάλα του παιδιού.

Μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για μια χρήση αν δεν θέλεις να αποστειρώσεις ή αν είσαι σε ταξίδι, ή και σαν δοχείο φαγητού από την στιγμή που σταματά η αποστείρωση.

Εμένα με έσωσαν. Έχω πάντα στην τσάντα του Βασίλη 3-4, όταν είμαστε όλη μέρα έξω ή όταν θα τον πάω στην babysitter αλλά κυρίως όταν φεύγουμε για διήμερα ταξίδια. Με βολεύουν αφάνταστα!

Απλά πράγματα!

8 Responses to "tip: το πιο απλό δοχείο για μεταφορά τροφής!"

Ευφάνταστο και πολύ πρακτικό – αν ήμουν μητέρα θα σε ακολουθούσα στη συμβουλή

Απίστευτο, δεν το ‘χα σκεφτεί ποτέ. Αν και επειδή έπαιξε πολύ βυζί για πολλούς μήνες ποτέ δε χρειάστηκε να κουβαλήσω σκόνη γάλα ή κρέμα. Απο κάποια φάση και μετά που έτρωγε κανονικά – επειδή τρώει και τα πάντα (μπορεί να φάει κι εμάς αμα πέσουμε κάτω) – δε με ένοιαζε. Αλλά είναι brilliant idea !

Ναι κι εμένα μου το είχε πει η μαία μου πριν γεννήσω. Δεν έδωσα πολύ σημασία αλλά με έχει σώσει. Ακόμη και τώρα όταν τον βγάζω βόλτα και θέλω να πάρω 3-4 μπισκότα μαζί μου, σε τέτοιο τα βάζω.
Τι κάνεις Δαφνούλα μου, μαθαίνω νέα σου!

Καλά είμαι dear 🙂 Kι εγώ μαθαίνω τα δικά σου από την γνωστή-άγνωστη! 🙂 Άντε μπας και βρεθούμε φέτος πάλι στη Χαλκιδική !

Κορίτσια μην τους προτιμάτε τους ουροσυλλέκτες για τρόφιμα. Είναι μεν αποστειρωμένοι αλλά το πλαστικό τους δεν είναι κατάλληλο για τρόφιμα. Αποθήκευα κι εγώ γάλα που έβγαζα με το θήλαστρο, μέχρι που το είπα τυχαία στη σύμβουλο θηλασμού μου και τράβαγε τα μαλλιά της η γυναίκα. Υπάρχουν στο φαρμακείο πλαστικά δοχεία για αυτη τη δουλειά που είναι για πολλες πολλές χρήσεις. Και τα αποστειρώνεος οσες φορές θες χωρις να χαλανε. Αυτά πήρα εγώ και μέχρι τώρα που ο μικρός μου ειναι 15 μηνών δεν έχουν πάθει τίποτα.

Για να το λέει η μαία σου κάτι θα ξέρει. Ωστόσο κι εμένα μη νομίζεις μαία μου το σύστησε. Τα ξέρω αυτά τα δοχεία που λες, αλλά ο σκοπός του ουροσυλλεκτήρα είναι να σου λύσει τα χέρια με τη σκόνη γάλακτος και κρέμας όταν θες να πας μια βόλτα χωρίς να κουβαλάς όλο τον εξοπλισμό. Επίσης το προτείνω ως λύση μιας χρήσης, όχι για να το αποστειρώνεις συνέχεια, σαφώς δεν είναι αυτή η χρήση του.

Να’ σαι καλά κι ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο!!!

Τα δοχεία που λέω, έχουν το ίδιο σχήμα με τον ουροσυλλέκτη ( χαχα, ελπίζω να μην παρεξηγηθούν οι εταιρείες που τα φτιάχνουν :Ρ ). Δεν αναφερομαι σε αυτα που είναι μονο για σκόνη. Εχει σε δυο μεγεθη, 180ml και 220ml. Τουλαχιστον αυτα που εχω εγω, καποιας αλλης εταιρειας μπορει να εχει διαφορετικα μεγεθη. Αν σκεφτεις οτι οι ουροσυλλεκτες κανουν γυρω στο μισο ευρω και αυτα τα είχα βρει 16 ευρω τα 10( τα μικρα, τα μεγαλα ειχε 5 μεσα η συσκευασια) και ζουν ακομη μετα απο 15 μηνες, νομιζω οτι είναι μια καλή επενδυση. Και να προσθεσω οτι είμαι τοσο προκομμενη νοικοκυρα που βαριομουν να τα πλυνω στο χερι και τα επλενε το πλυντηριο :Ρ … Έχουν πάρει λιγο σασί απο το καυτό νερό, αλλα βιδωνουν αψογα και δεν εχουν ουτε διαρροες ούτε τιποτα.

χαχαχαχα έχουν πάρει λίγο σασί!!! κι εσύ δικιά μας είσαι!
έτσι που το λες με τα 16€ φαίνεται όντως κάτι οικονομικό. Καλή λύση..

Leave a Reply

γράψε το mail σου και θα λαμβάνεις τα posts πριβέ ;-)

Join 1,651 other followers

Με φωνάζουνε Τζίνι

Με φωνάζουνε Τζίνι

Kill Bill

Ιστορία γέννας Μέρος 1ο

Ιστορία γέννας Μέρος 2ο

Πρόγραμμα βρέφους: The Baby Daily!

λίστα εγκυμοσύνης

οι τύποι της μαμάς

ωραία ήταν στις γειτονιές!!

Ψηφιακές Γειτονιές

κάνε τη ζωή σου εύκολη!

μπαμ! πρωτότυπα διαφορετικά προσκλητήρια

μπαμ! προσκλητήρια γάμου - βάπτισης

ένα ίσον κανένα???…δε νομίζω! η απάντηση μιας μαμάς με 3 παιδιά:

ένα ίσον κανένα??? ..δε νομίζω….

σου προτείνω να διαβάσεις:

ημερολόγιο εγκυμοσύνης από έναν μπαμπά!

