γονείς με κολικούς

Πως πέρασα το Σάββατο (όχι αυτό, το προηγούμενο..)

Posted on: April 29, 2013

IMG_8162

Θα έχεις καταλάβει μέχρι τώρα ότι από μένα τα νέα τα μαθαίνεις τελευταία. Αυτό δεν γίνεται επειδή τα μαθαίνω κι εγώ στο τέλος. Να εξηγούμαστε. Γίνεται επειδή έχω μια καθυστέρηση γενικώς τελευταία ένεκα των παράλληλων συμβάντων στη ζωή μου που απορροφούν πολύ χρόνο και ενέργεια.

Με αυτόν τον πρόλογο θέλω κυρίως να εξηγήσω γιατί ακόμα δεν σου ‘χω πει τίποτα για τις ψηφιακές γειτονιές την στιγμή που ήμουν και παρουσιάστρια στο συνέδριο αυτό.

Θα κάνω λοιπόν ένα φωτορεπορτάζ με τα καλύτερα του συνεδρίου.

Αν μπορούσα να βάλω φωτογραφία-τίτλο σε όλο αυτό το καταπληκτικό εγχείρημα των mikroimegaloi.gr  θα έβαζα αυτό:

ryan-gosling-300

Αν ήσουν εκεί, αυτό θα σου έχει μείνει αξέχαστο. Είναι εκείνη η ιερή στιγμή που ο Ζήσης Μπέλλας στην ομιλία του σχετικά με το web design μας πέταξε στην οθόνη την φωτογραφία του Ryan Gosling. Οπότε επειδή τα λόγια είναι περιττά βάζω κι εγώ αυτόν τον τίτλο που όσοι το έζησαν θα συμφωνήσουν μαζί μου.

Για να μη με λες όμως ρηχή και επιφανειακή, να ξέρεις ότι μπορεί να φαίνομαι έτσι αλλά έχω περιεχόμενο. Ιδού:

Η ιστορία ξεκίνησε νωρίς με το πρωινό της Nestle. Εγώ έφαγα μια μπανάνα γιατί κάνω δίαιτα και δεν προλάβαινα να φάω γιαούρτι, δημητριακά κλπ δεδομένου ότι έπρεπε να σοβαρευτώ και να παρουσιάσω και όχι να τρώω και να χωνεύω.΅

Μπαίνοντας στην αίθουσα βλέπω αυτό:

IMG_8163

Δεν θα ‘ρθει κανείς, σκέφτομαι… όλοι θα ‘ρθουν μετά το μεσημέρι, μόνη μου θα μιλάω…

Σε λιγάκι βέβαια έγινε αυτό:

IMG_8165

Σκέφτομαι: ήρθαν τελικά..

IMG_8166

Έφεραν και τα μωρά!

IMG_8167

Μας βάζεις δύσκολα kat

IMG_8172

Σου ‘χα και celebrities για να ζηλεύεις..

IMG_8176

Χαρούμενοι bloggers (not-just..!!) γυμνάζονται…!! (Γιολίνα, Ζήσης, Άσπα)

IMG_8188

Είχαμε και Dorothy Snot…εμπνευσμένοι άνθρωποι!

IMG_8191

Είχαμε και Στέλλα – Κοιλίτσα!

IMG_8204

Είχαμε και συνδέσεις ανά τον κόσμο από τους φοβερούς Στέλλα Τσάλα και Κωνσταντίνο Κοκκορόγιαννη

IMG_8192IMG_8195

Ενώ όοοολη αυτή την ώρα τα πιτσιρίκια (οι mikroi από το mikroimegaloi) την περνούσαν φίνα

IMG_8198 Κι επειδή ζηλέψαμε τους μικρούς, μας έβαλε η Κατερίνα aka www.kapaworld.blogspot.com και φτιάξαμε σαΐτες για να γίνουμε κι εμείς παιδιά

IMG_8206 Ενώ τελευταίους αφήσαμε τους πραγματικούς σταρ του συνεδρίου που είναι οι bloggers!

Εδώ δεν σου ‘χω πολλές φωτο και να με συγχωρήσουν οι αγαπητές bloggers αλλά κάποια στιγμή λύγισα και γύρισα σπίτι όπου άφησα μπαμπά και γιο να κάνουν πουρέ με ψωμί, πατάτες, κόλλα και νερό. Όταν γύρισα ήταν πολύ ευτυχισμένοι που μου έφτιαξαν αυτό το υπέροχο φαγητό κι εγώ ήμουν πολύ ενθουσιασμένη με το συνέδριο για να ασχοληθώ με την κουζίνα-χάλια.

IMG_8180Ενα μεγάλο Μπράβο λοιπόν στους μικρούς μεγάλους. Το hub events είναι δίπλα σ’ αυτή την στάση, τυχαίο; δε νομίζω..

Πι.Ες. Τα λέμε ξανά οσονούπω

Πι.Ες.2 Είμαι πολύ χαρούμενη που πρωί πρωί βρήκα μόλις πάρκαρα τη Μαριλού, που την αισθάνομαι φίλη αν και βρεθήκαμε πρώτη φορά εκεί. Που η Κίρκη μου τα κατάφερε και ήρθε τρέχοντας για λίγο, που γνώρισα από κοντά την Σοφία και την Σοφία και την Ελένη και την Αρετή και …και ….τόσο δικτυακό κόσμο που μόνο μπράβο μπορώ να πω στους διοργανωτές αλλά και εις το επανιδείν.

Πι.Ες. 3 Το επόμενο ποστ θα είναι πάλι αστείο. Όχι επειδή πήγαμε σ’ ένα συνέδριο να σοβαρευόμαστε έτσι;

20 Responses to "Πως πέρασα το Σάββατο (όχι αυτό, το προηγούμενο..)"

Βλέπεις ε, δεν προλαβαίνεις να γράψεις κι έρχομαι! Η στάση “Μπράβο” η καλύτερη φωτογραφία, έβερ! Μένουν να φτιάξουν και τη στάση “Συγχαρίκια” παρακάτω! Ήσουν απολαυστική παρουσιάστρια. Τέλος πρέπει να σου πω ότι χάρηκα που συναντηθήκαμε σ’ ένα συνέδριο σχετικά με τον Ράιαν Γκόσλινγκ! Αυτό δεν ήταν το θέμα; Πώς θα φέρουμε τον Ράιαν στις επόμενες Ψηφιακές; Δεν ξέρω… Μετά τον Ράιαν ένα κενό…

Κοιμήσου ρε τρελλοκομείο! πήγα κι εγώ βραδιάτικο στα μουλωχτά να ανεβάσω ποστ αλλά βλέπω όλες οι μπλογκομάνες ξύπνιες είναι!!! Αυτό φοβερή ιδέα να έρθει ο Ράιαν ε;;; Τι είπες τώρα!!!! με διέλυσες!!!
Κι εγώ χάρηκα πάρα πολύ που τα είπαμε, φιλάκια προς το παρόν…

Γειά σου γλυκό Ευάκι, πάντως από την περιέργειά μου, έχω να σου πω πως στήθηκα απ΄το πρωί μη σε χάσω σαν πρώτη ομιλήτρια που ήσουν!!!!! Σε χάρηκα πολύ, κατόπιν όμως όσο παρουσίαζες τα πρώτα θέματα και πρόσωπα, είχα περιέργεια να γνωρίσω κι άλλους που τους ξέρω μονο σαν ψευδώνυμα. Ο καθένας τους και η καθεμιά τους, μια ιστορία μοναδική, μ’ έναν ενθουσιασμό που δεν μπορούσε να κρυφτεί και το νιωθα κι εγώ τελικά και με άγγιξαν όλοι και όλες σας! Κι έτσι έκατσα όλη τη μέρα μπροστά στην οθόνη για να σας θαυμάσω έναν-έναν και μία-μια. Ήταν εκπληκτικό το αντάμωμά σας και εύχομαι να γίνει θεσμός πια!!! Καλό ξημέρωμα Bill The Kid – Mama!!!
Υ.Γ. 1 Δεν μπορώ να σε στείλω μάτια μου e-mail, μου το στέλνει πίσω σαν failure!!!
Y.Γ. 2 Αφού λοιπόν δεν μπορώ να σου στείλω e-mail έκανα like στο Fb!! Χε,χε!!!

Αχ βρε Αναστασία μου να με βλέπεις εσύ κι εγώ να μη μπορώ να σε δω τι κακό κι αυτό;;;!!!
Ήταν πάρα πολύ εμπειρία για μένα όντως. Δεν ξέρω γιατί δεν μπορείς να στείλεις mail στο goneismecolikous@gmail.com, αυτό δεν σου είχα δώσει;;
Μου κάνει φοβερή εντύπωση. Να σου στείλω ένα εγώ για τεστ στο makiana1975@yahoo.gr;; αυτό δεν είναι το δικό σου; Έτσι θα το κάνουμε για να μου κάνεις reply, νομίζω θα τα καταφέρουμε.

σε φιλώ!

[…] με κολικούς: Πως πέρασα το Σάββατο (όχι αυτό, το προηγούμενο..) […]

Πρασίνισα από τη ζήλια μου η βόρεια μπλόγκερ!! Να υποθέσω ότι έδωσες ρέστα πάλι ε?<3 ❤

Στο επόμενο θα έρθεις ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ μαζί με τον μικρό!!!

Εγώ θέλω να βγεί και στάση συνεδριάτο-βιδωτό, διότι λόγω γαστρεντερίτιδας στην οικογένεια, αντί να κάνω σεξ, πήζω στον εμετό και στο σκατό.Να δείς που στην προηγούμενη ζωή μου, ήμουν σφουγγαρίστρα…..!
Κι εγώ χάρηκα που ήρθα και στενοχωρήθηκα που δεν μπορούσα να μείνω περισσότερο, έχασα τόσα πολλά! Σκέψου ότι επί μία ώρα έφευγα διότι όλο και κάποιον γνώριζα-αγκάλιαζα-φίλαγα και τα λέγαμε. Τσίμπησα και το σαντουιτσάκι μου στο τέλος αλλά είχα την ιντερπόλ στην πόρτα να μετράει τις μπουκιές μου.Ήμαρτον κερία μου! ;p
Χρόνια πολλά χαμένο να περάσεις όμορφα, καλό Πάσχατο και θα τα πούμε τηλεφωνικώς!

Στάση συνεδριάτο-βιδωτό χαχαχαχαχα δεν υπάρχεις! Είπαμε να μιλήσουμε λίγο σοβαρά να συνεδριαστούμε το γάμησες πάλι!!! Νόμιζες θα ξέφευγες με το σαντουιτσάκι; εγώ με τη μπανάνα 8 ώρες και σκέτο λουκανικάκι-μιζεράκι κι εσύ με τη σαντουιτσάρα;;; Αδικία χοντρή!
Τα χρόνια πολλά κλπ κλπ θα τα πούμε τηλεφωνικώς.

Πι.Ες. Το παπούτσι το άλλαξες;;; αυτό με καίει…

Χαχαχα μαλάκω σου κόλλησε το παπούτσι εσένα, εγώ σχεδόν το ξέχασα! Ωραίο το πεδιλάκι αλλά πολυκατοικία. Το άλλαξα με μία πλατφόρμα γαμάτη που μου γάμησε τους κάλους διότι με χτύπησε και τώρα τα κοιτάει η παπουτσοθήκη.Χριστός Ανέστη, χρόνια πολλά και άλλα Πασχαλινά που δεν κούνησες το μικρό σου δαχτυλάκι να πάρεις τηλέφωνο να τα πείς. Έγινες παρουσιάστρια τώρα και μας κοιτάς αφ’ υψηλού!

Mε σοκ και λαμπαδέος (όπως λέμε “Καβαλέρος”)

Ντέπυ Γκολεμά!

Τι μλκας είσαι!!! Αλλά έχεις δίκαιο! Θα επανορθώσω και θα σε πάρω να πούμε τα χρόνια πολλά κι άμα γουστάρεις να βρεθούμε να τσουγγρίσουμε αυγά να το κάνουμε σωστά το έθιμο!!! Αυτά παθαίνεις που πας και ψωνίζεις μόνη σου. Άλλη φορά παίρνουν τηλέφωνο και λένε!

Λαμπαδέος.χαχαχαχαχαχαχα

τσάο Ντέπυ μου

Δεν ήρθα δυστυχώς, αλλά από την Georgina και την Marron, είδα και φωτό και πολλές λεπτομέρειες… μπράβο μανούλες και μπαμπάδες!
Καλό Πάσχα εύχομαι στην όμορφη σου οικογένεια!
ΑΦιλάκια πάντα μέσα από την καρδιά μου! 🙂

Όντως έλειψες μαγισσούλα μας, αυτό είναι αλήθεια! Δεν πειράζει όμως, τη επόμενη φορά θα ‘ρθεις 🙂

Να είστε καλά εσύ και η παραμυθένια σου οικογένεια! καλό μήνα, καλό Πάσχα και πολλά πολλά ΑΦ ΑΦ ΑΦ ΑΦ !

Εύα!…Τι κρίμα που δεν στάθηκα για λίγο να σου πω πως ήσουν φανταστική εκεί πάνω. Η χαρά της ζωής.όμορφη και ενθουσιώδης! (ε! οι Σαλονικιές είναι αλλιώς).Μας κρατούσες στις καρέκλες..κι έστω αν είχες τρεις θεατές κι έστω κι αν είχες μετά 100, την ίδια καλή δουλειά έκανες! Γιατί όλοι ήμασταν σημαντικοί! Σε ευχαριστώ για αυτό!
Σε ευχαριστώ και για την αναφορά…όσο για τον πουρέ από ψωμί και πατάτες και κόλα και νερό!!!!….ναι!το ‘χασα τώρα….
Καλή συνέχεια λοιπόν και καλό μήνα!

Ευχαριστώ από την καρδιά μου! Συγκινούμαι που μιλάμε σα να γνωριζόμαστε χρόνια γιατί το blog σου ήταν από τα πρώτα που είδα όταν άρχισα να ανακαλύπτω τι είναι αυτό το πράγμα… Και να τώρα που τα λέμε εδώ!
Συνέχισε κι εσύ να μας εμπνέεις όλους!

Φιλιά πολλά!
Εύα

Εύα!!!!!!
Δεν σε χόρτασα στο συνέδριο! Θέλω κι άλλο!!!!
Η καλύτερη περιγραφή ever!
Φιλιά κι αγκαλιές

Φίλη μου Λουξεμβουργιανή!! Ούτε ‘γω σε χόρτασα εδώ που τα λέμε. Επίσης δεν χόρτασα γενικά με την σκατοδίαιτα… Άντε κάνε καμιά μάζωξη πάλι…

φιλάκια πολλά, να περάσετε καλά, Καλό Πάσχα!!!

Αργησα λιγο αλλα ….. εδώ είμαι και εγώ ! ! ! Θέλω να σου πω ότι χάρηκα πολύ για τη γνωριμία μας στις ψηφιακές γειτονιές ! Είσαι πολύ κεφάτη χαμογελαστή και πολύ επικοινωνιακή και αυτό μου άρεσε πολύ !Είναι πολύ καλό να συναντάς ανθρώπους που θα σου μιλήσουν με χαμόγελο και που θα κάνεις μια όμορφη κουβέντα χωρίς να χρειάζεται να γνωρίζεσαι και από πριν αυτο λέγεται επικοινωνία και στις μέρες μας δυστυχώς λείπει !Ελπίζω να μας δοθεί ξανά η ευκαιρία να συναντηθούμε πάλι ! Επίσης σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την αναφορά !
Σου εύχομαι ολόψυχα Καλές Γιορτές με Οικογενεική ευτυχία πάνω απ ‘όλα ! Όμορφες και δημιουργικές στιγμές αλλά και πολύ πολύ χιούμορ και χαμόγελοοοοο!

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!

Αργησα λιγο αλλα ….. εδώ είμαι και εγώ ! ! ! Θέλω να σου πω ότι χάρηκα πολύ για τη γνωριμία μας στις ψηφιακές γειτονιές ! Είσαι πολύ κεφάτη χαμογελαστή και πολύ επικοινωνιακή και αυτό μου άρεσε πολύ !Είναι πολύ καλό να συναντάς ανθρώπους που θα σου μιλήσουν με χαμόγελο και που θα κάνεις μια όμορφη κουβέντα χωρίς να χρειάζεται να γνωρίζεσαι και από πριν αυτο λέγεται επικοινωνία και στις μέρες μας δυστυχώς λείπει !Ελπίζω να μας δοθεί ξανά η ευκαιρία να συναντηθούμε πάλι ! Επίσης σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την αναφορά !

Αρετή μου να ‘σαι καλά. Κι εγώ χάρηκα πολύ. Είμαι βέβαιη πως θα ξαναβρεθούμε. Για την αναφορά ούτε να το συζητάς. Εγώ ευχαριστώ που με διάβασες.

φιλιά στην οικογένεια

Leave a Reply

γράψε το mail σου και θα λαμβάνεις τα posts πριβέ ;-)

Join 1,651 other followers

Με φωνάζουνε Τζίνι

Με φωνάζουνε Τζίνι

Kill Bill

Ιστορία γέννας Μέρος 1ο

Ιστορία γέννας Μέρος 2ο

Πρόγραμμα βρέφους: The Baby Daily!

λίστα εγκυμοσύνης

οι τύποι της μαμάς

ωραία ήταν στις γειτονιές!!

Ψηφιακές Γειτονιές

κάνε τη ζωή σου εύκολη!

μπαμ! πρωτότυπα διαφορετικά προσκλητήρια

μπαμ! προσκλητήρια γάμου - βάπτισης

ένα ίσον κανένα???…δε νομίζω! η απάντηση μιας μαμάς με 3 παιδιά:

ένα ίσον κανένα??? ..δε νομίζω….

σου προτείνω να διαβάσεις:

ημερολόγιο εγκυμοσύνης από έναν μπαμπά!

