γονείς με κολικούς

mama’s log 21.11.12 Ελεύθερο θέμα

Posted on: November 21, 2012

Επειδή σήμερα δεν έχω κάτι να σου πω, αλλά μου ‘ρχονται διάφορα κατά διαστήματα τα οποία δε μπορώ να εντάξω σε ένα ποστ, είπα να σου τα πω όλα μαζί γιατί όπως καταλαβαίνεις είναι όλα φλέγοντα θέματα και σε αφορούν. Πάμε:

  • Αν αυτή την στιγμή κληρονομούσα μια περιουσία, σου υπόσχομαι ότι θα επένδυα ένα πολύ μεγάλο μέρος της στην έρευνα  για τα μωρομάντηλα. Τι δεν καταλαβαίνεις…; Οκ, θα σου εξηγήσω:

Πικτουρ δις: νέα μαμά με μωρό 1μιση μηνός μόνη στο σπίτι. Μωρό ξυπνάει χεσμένο και πεινάει ενώ η μαμά μόλις έχει απλώσει πλυντήριο και βάζει μπιμπερό στον αποστειρωτή. Πάει το μωρό στην αλλαξιέρα αγκαλιά. Το ακουμπάει και ανοίγει φορμάκι και πάνα. Ενώ ανοίγει την πάνα το μωρό βρίσκει ευκαιρία και της τραβάει την τιράντα της μπλούζας η οποία κατεβαίνει μαζί με το σουτιέν θηλασμού (αηδία). Μαμά με τιράντα κάτω, βυζί έξω, μπροστά σε ανοιχτή χεσμένη πάνα ιεραρχεί στο μυαλό της τις δραστηριότητες στις οποίες πρέπει να προβεί. Αποφασίζει σε χρόνο dt ότι προέχει να καθαρίσει το μωρό οπότε στρέφεται με ελπίδα στο κουτί με τα μωρομάντηλα ενώ με το άλλο χέρι της προσπαθεί να κρατήσει σταθερό το μωρό που προσπαθεί να της τραβήξει και την άλλη τιράντα. Καταφέρνει ανοίγει κουτί, τραβάει μωρομάντηλο….τραβάει μωρομάντηλο…….τραβάει κι άλλο μωρομάντηλο με την ελπίδα ότι επιτέλους το 14ο μωρομάντηλο θα αποχωριστεί από το κουτί αλλά ουχί!

Ανακεφαλαιώνουμε: Η μαμά με δεξί χέρι κρατάει μωρό να μην πέσει και να να μην ακουμπήσει τη λερωμένη πάνα ενώ το αριστερό της χέρι έχει φτάσει ταβάνι κρατώντας την άκρη από τα μωρομάντηλα που αρνούνται να διαχωριστούν. Το τινάζει το κουνάει αλλά η γιρλάντα εκεί! Είναι έτσι σε στάση ανάστροφη τριγωνάσανα σε παραλλαγή, αρκετή ώρα μέχρι να καταφέρει να απαλλαγεί.

Δε σου λέω πως τελειώνει η ιστορία, φαντάζομαι την έχεις βιώσει κι εσύ με τον τρόπο σου πολλές φορές. Στην εποχή που υπάρχουν applications για να υπολογίζεις πότε έχεις ωορρηξία, πόσο δύσκολο μπορεί να είναι να βρούμε ένα τρόπο να χωρίζονται εύκολα τα μωρομάντηλα; Ε; έλα ρε παιδιά όλοι μαζί να γίνει δουλίτσα! Εσείς στο R&D της procter έχετε δρόμο μπροστά σας. Τα μωρομάντηλά σας βγαίνουν όλα μαζί. Johnson&Johnson το αυτό. Septona πήγες να κάνεις κάτι καλό και πήγες στο άλλο άκρο. Εκτός του ότι θα ‘πρεπε να απαγορεύεται να ανοίξεις το πακέτο με τα μωρομάντηλα με φρέσκο μανικιούρ –θα σου χαλάσει και θα σιχτιρίσεις μέχρι να ανοίξει- τα μαντηλάκια σου βγαίνουν ναι μεν ένα ένα, όταν είναι το πακέτο στην αρχή. Μετά αρχίζουν και μένουν κολλημένα στον πάτο. Χώνεις δαχτυλάκια και βρίζεις μέχρι να πιάσεις ένα. Θα μου πεις εσύ ποια παίρνεις; Μα τι ερώτηση είναι αυτή σερί; Τα πιο φθηνά. Από τα επώνυμα όμως, αποφεύγω τρελλά τα private label όσο αντέχω.

  • Μύθος μητρότητας: Φοβάμαι πως αν κοιμηθώ με το μωρό στο ίδιο κρεββάτι θα το πλακώσω και θα σκάσει……….

Τι γλυκό το συμπαθές φαινόμενο της άγνοιας!

Φυσικά ο μύθος αυτός αφορά τις έγκυες ή τους γονείς που έχουν ακόμα μωράκια, διότι στη φάση τη δική μας είναι τουλάχιστον αστείο. Από την στιγμή που κάνεις παιδί έτσι κι αλλιώς δεν ξανακοιμάσαι ποτέ όπως πριν. Τρελλό κλισέ αλλά τι να κάνεις; Εκτός λοιπόν του ότι πετάγεσαι τη νύχτα αν πέσει μια χαρτοπετσέτα στην κουζίνα, το παιδί, σε αντίθεση μ’ εσένα, ανακαλύπτει εκστασιασμένο τη χαρά, του να κοιμάσαι σε μεγάλο κρεββάτι ανεξέλεγκτα. Άρα, το παιδί θα κοιμηθεί να είσαι σίγουρη. Εσύ μάλλον όχι. Να το πλακώσεις και να σκάσει δεν παίζει. Έχεις πολλααααά περισσότερα για ν’ ανησυχείς που ένας κόσμος στον οποίο θα ανησυχούσες μήπως σκάσεις το παιδί φαίνεται ειδυλλιακός και ονειρεμένος! Μεταξύ μας ξέρω και μερικές μαμάδες με παιδιά στην εφηβεία που ψιλοεύχονται να το είχαν πλακώσει το σκασμένο.

  • Μύθος πρώτης νύχτας με το παιδί: Την πρώτη νύχτα που φέρνεις το παιδί στο σπίτι από το μαιευτήριο δεν κοιμάσαι γιατί φοβάσαι μήπως σταματήσει να αναπνέει και πηγαίνεις κάθε 2 λεπτά από πάνω του.

Ναι, οκ, όντως το φοβάσαι λίγο αυτό. Αλλά πως να σου εξηγήσω ήρεμα πόσο μεγάλη μπούρδα είναι; Πως να σου το πω να με πιστέψεις; Τι παράδειγμα να δώσω….την πρώτη νύχτα του γάμου σου τσεκάρεις τον άνδρα σου αν αναπνέει; όχι! Γιατί; Την πρώτη νύχτα που κοιμάσαι με συγκάτοικο στο σπίτι, τρυπώνεις στο δωμάτιο να δεις αν ζει; Όχι. Άρα; Αυτό το ψυχαναγκαστικό ανήκει σε μια μεγάαααλη ενότητα που ασχολείται με όλο το disorder που βγάζεις με το που γεννάς. Καμιά φορά και με το που μένεις έγκυος. Σκοτεινή, τρομακτική ενότητα… motherhood horror story…!!! (Δεν το βλέπω το original σήριαλ εννοείται αγάπη μου, ούτε το Νοσφεράτου σε βωβό δε μπορώ να δω, φοβάμαι και τα μυρμήγκια). Τέλος πάντων έχει την εξήγησή σου στα βιβλία του Γιάλομ και του Γιουνγκ θα ασχοληθούμε σε άλλο ποστ..

  • Το γυάλινο μπιμπερό είναι καλύτερο από το πλαστικό ή το ανάποδο….

Ενός λεπτού σιγή για όλα τα παρόμοια τραγικά, αδιέξοδα, ζητήματα ζωής και θανάτου τα οποία καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε με το που μένουμε έγκυες. Θα πρέπει να είναι ορμονικό. Δεν εξηγείται αλλιώς. Θα πρέπει να εκκρίνεται στο σώμα μας κατά τη σύλληψη και είναι αδύνατο να του αντισταθούμε. Διαφορετικά δεν εξηγούνται χιλιάδες debates και εκατομμύρια forums αφιερωμένα σε αιώνιες διαμάχες όπως:

– άμα θηλάσεις μέχρι την εφηβεία το παιδί σου θα γίνει πυρηνικός επιστήμονας από την εξυπνάδα

ή

– άμα δεν θηλάσεις καθόλου το παιδί σου θα γίνει τόσο ανεξάρτητο και δυναμικό που όταν μεγαλώσει θα αγοράσει ένα μικρό κράτος

Και

– με βάση τις τελευταίες έρευνες οι πιπίλες από σιλικόνη είναι καρκινογόνες

ή

– με βάση τις τελευταίες έρευνες οι πιπίλες από latex είναι ΣΙΓΟΥΡΑ καρκινογόνες

        Και

– το παιδί ΠΡΕΠΕΙ να κοιμάται μπρούμυτα

ή

– το παιδί ΠΡΕΠΕΙ να κοιμάται ανάσκελα

ή

-το καλύτερο για το παιδί είναι να κοιμάται στο πλάι

Η λίστα είναι ατελείωτη και το πιο εντυπωσιακό απ’ όλα είναι πως περνάμε με μεγάλη προσαρμοστικότητα και χάρη σ’ αυτού του τύπου τα διλήμματα ενώ μέχρι χθες ασχολούμασταν με τα πραγματικά προβλήματα της ζωής που είναι η αντιγήρανση και η αποτρίχωση με laser…

Δεν σε κατάλαβα απογοητεύτηκες; τι περίμενες να σου πω για το μνημόνιο; Να κρατάμε και κάποιο επίπεδο. Εξάλλου με ένα – δυο μωρά να τσιρίζουν στο σπίτι το μνημόνιο για ‘σένα είναι παιχνιδάκι. Αν, μόνο αν, σου κρατούσε ένα απόγευμα τα παιδιά ο Σόιμπλε, το τελείωνες το δημοσιονομικό για πλάκα…

Αυτά για σήμερα φίλες μου. Αύριο θα σας πως πως να μη σας κολλήσουν τα φύλλα μεταξύ τους στον μπακλαβά. Α του τα λερ!

Πι.Ες. Κακή, πολύ κακή εποχή για να κόψω το κάπνισμα……Μη μου αρχίσεις τα ”πάντα είναι καλή εποχή” ετσέτερα ετσέτερα να χαρείς!!!

29 Responses to "mama’s log 21.11.12 Ελεύθερο θέμα"

Εγώ χρυσή μου σκέφτομαι αυτές που γεννούσαν στα χωράφια όρθιες και έκαναν καμιά δεκαριά κουτσούβελα. Όλα μια χαρά έβγαιναν κι ούτε τις απασχολούσαν αυτές οι μικρολεπτομέρειες που εμάς μας τρώνε απέραντο χρόνο! Ο πεθερός μου προέρχεται από οικογένεια με δέκα παιδιά. Όσα είναι ακόμα εν ζωή μια χαρά είναι.,.Με άλλα λόγια η ζωή είναι απλή, μην την κάνεις θλιβερή (ή η ζωή είναι μεγάλη μην την κάνεις καρναβάλι κ.ο.κ)! Φιλιά!

Αλήθεια τώρα γεννούσαν όντως αυτές στα χωράφια όρθιες;;;; Δεν είναι ”βουκολικός” μύθος;;; Α ρε Ελένη μου ανοίγεις δουλειές τώρα μ’ αυτά που λες. Δηλαδή τι; τύπου η ζωή μας θα είναι απλή εντελώς; Δεν ξέρω δεν ξέρω, δε μ’ αρέσουν εμένα αυτά τα πράγματα. Εγώ θέλω τον προβληματισμό μου από το πρωί. Θέλω να ξυπνάω και με πλυμμηρίζει το άγχος για τα απλά καθημερινά: Ομελέτα ή φριτάτα;;; pampers ή libero;;; Ρέμο ή Πλούταρχο;;;;
Κατάλαβες, έχω πρόβλημα, βαθύ και μεγάλο σε παρακαλώ κατάλαβέ με!!!!

Πι.Ες. η ζωή είναι μεγάλη μην την κάνεις καρναβάλι …!!!! Θεϊκό!!!

Καταρχάς έψαξα να δω τι είναι η φριτάτα και με μεγάλη μου απογοήτευση ανακάλυψα ότι είναι ομελέτα με αυγά (η απομυθοποίηση ενός πολλά υποσχόμενου ονόματος). Δεύτερον εις το εξής libero, το πωπουδάκι του είχε καλομάθει στα πάμπερς αλλά τώρα μας τελείωσαν τα λεφτά (άσε που είναι καιρός να μάθει το γιογιό). Τρίτον αν είσαι του λαϊκού συνέχεια ακούω για κάποιον Παντελίδη, που μάλλον είναι το ανερχόμενο αστέρι του λαϊκού πενταγράμμου και προβλέπεται να τους φάει και το Ρέμο και τον Πλούταρχο (για τέτοια λύσσα μιλάμε).
Remember: Οι παλιές δείχνουν το δρόμο στην ανατροφή των παιδιών…αλλιώς γιατί έχουν λυσσάξει όλοι με το μητρικό θηλασμό;

Όσο για το Πι.Ες είναι κλεμμένο από τα εφηβικά χρόνια http://www.youtube.com/watch?v=lc7KkkQVRp0

Ναι ομελέτα είναι αλλά άμα την πεις φριτάτα ο άλλος ψαρώνει κατάλαβες; Τώρα έχουν αρχίσει και κάνουν συνταγές στα τηλεοπτικά και λένε τις ομελέτες φριτάτες, μη χειρότερα δηλαδή. Συμφωνώ για το γιογιό. Είμαστε στην διαδικασία κι εμείς. Ουσιαστικά φοράει πάνα μόνο για τα κακά, την έχει δει έτσι. Αλλά πλέον όπως καταλαβαίνεις έχουν μειωθεί οι πάνες στο ελάχιστο, φοράει μόνο 1-2 φορές τη μέρες στιγμιαία για τα κακά. Φαντάζομαι είναι ένα στάδιο κι αυτό και δεν τον πιεζω.
Τωρα για τα ακούσματα κοίτα εγώ βασικά μόνο death ακούω αλλά έτυχε να περνάω μια βαθιά λαϊκή περίοδο όπως είπα και στη Μάγισσα Κίρκη πριν λίγο. 😉
Παντελίδης και μπούρδες μην το τρως Ελένη μου. Κωνσταντίνος Αργυρός είναι το επόμενο αστέρι. Άμα σου γράφει ο Θεοφάνους καταλαβαίνεις…

Πι.Ες. Τρύπες, ναι ρε γμτ πω πω είχα καιρό να το ακούσω…μπράβο ρε συ μπράβο!

Γελάω μόνη μου εδώ και δέκα λεπτά με τον πυρηνικό επιστήμονα και το μικρό κράτος.

ΑΑΑΑΧ ρε γαμώτο θέλω κι εγώ να σας γράψω τα δικά μου αλλά περιμένω να εφευρεθεί η μαγική συσκευή που θα πληκτρολογεί απευθείας τη σκέψη (ο δικός μου, γαρ, έχει αποφασίσει να πάει γραμμή για την πυρηνική φυσική)…

[ Παρεμπιπτόντως, επειδή θα σκάσω αν δεν το πω κάποια στιγμή: ΕΙΣΑΙ ΤΟ ALTER EGO , η χαμένη δίδυμη ή όπως θες πες το, της αδερφής μου. Η οποία δεν έχει παιδί και την πιέζουν όλοι να κάνει ενώ η ίδια έχει σοβαρούς ενδοιασμούς, και άμα το κάνει θα σε ανακηρύξει προσωπική της θεότητα/γκουρού/ψυχαναλύτρια, θα αποστηθίζει τις αναρτήσεις σου και θα τις απαγγέλει τρεις φορές κάθε βράδυ πριν πέσει για ύπνο. Το υπερ-αστείο είναι ότι όταν σε πρωτοδιάβασα είχα σκεφτεί “omfg, η αδερφή μου μάνα!” Και πρόσφατα μου λέει η σίστερ στο άσχετο (που τώρα έχει τριπλοφρικάρει διότι λόγω του δικού μου μπεμπέ την πρήζουν όλοι στη νιοστή γιατί μου ρίχνει και κάτι χρόνια) “βρήκα μια θεά στο ίντερνετ που με εκφράζει απόλυτα και τώρα ξέρω τι θα ζήσω αν κάνω παιδί”. Ποια της λέω, και μου λέει “γονείς με κολικούς”.
Σου μιλάω για συμπαντική ταύτιση. Χ) ]

A, βλέπω έχεις μπει στην παραγωγή γάλακτος φουλ εσύ. Να αυτά μας φάγανε και τώρα δεν έχουμε αγρότες. Θηλάστε θηλάστε να δω ποιος θα μας δανείζει μετά με τόσους επιστήμονες!!! 🙂
Γιατί δε μου γράφεις τα δικά σου γιατί γιατί;;

Η αδερφή-συμπαντική ταύτιση-alter ego ν’ αφήσει τις αηδίες και να συνεχίσει να βγαίνει με τον άνδρα της μέχρι πτώσεως. Επίσης να ψωνίζει διαρκώς και να πηγαίνει σινεμά. Άμα τα βαρεθεί αυτά, ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ, να κάνει παιδί. Κι εσύ πήγες και την πρόλαβες μη χάσεις. Άσε τη μεγάλη αδελφή πρώτα, να γίνουν τα πράγματα σωστά…!!! Έίμαι βέβαιη ότι θα παντρεύτηκες και πρώτη…τς…τς..τς.. καμία αξία και ηθική πια!!! ;-p

Τώρα που το ξανασκέφτομαι να κάνει παιδί αμέσως. Εμείς δηλαδή τι; κορόιδα. Να κάνει να κάνει ν’ αρχίσει να μου στέλνει και κανένα άρθρο γιατί μυαλό είναι αυτό στερεύει. Ενώ αν ξέρω ότι έχω το alter ego stand by, είναι αλλιώς. Έχω κι εγώ μια ηρεμία η γυναίκα. Δε μπορώ σήμερα να γράψω ok θα γράψει ο άλλος μου εαυτός. Τέλειο. Να κάνει να κάνει.

Όχι μωρέ εντάξει. Να την αφήσετε ήσυχη τη γυναίκα, την πρήξατε όλες πια. Επειδή εσείς πήγατε και πολλαπλασιαστήκατε με το που παντρευτήκατε τι φταίει αυτή; Μου θυμίζει τη μαμά μου την επομένη του γάμου που με κοιτούσε στα μάτια όλο προσδοκία ”πως είσαι κοριτσάκι μου καλά;;” με νόημα..Μόνο τεστ δε μου δωσε να κάνω..

Εσύ καλού κακού βάζε την να αλλάζει και καμιά πάνα…

φιλιά πολλά! ευχαριστώ Νάρκισσε!!

“να συνεχίσει να βγαίνει με τον άνδρα της μέχρι πτώσεως. Επίσης να ψωνίζει διαρκώς και να πηγαίνει σινεμά. Άμα τα βαρεθεί αυτά, ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ, να κάνει παιδί.” :
α) O M F G, ΕΙΣΑΙ η αδερφή μου.
β) Τώρα ξέρω με βεβαιότητα ότι δε θα γίνω θεία ποτέ.

Φυσικά και δεν παντρεύτηκα πρώτη, γίνονται ποτέ αυτά τα πράγματα;;; Παντρεύτηκα 4 μήνες μετά από εκείνη. Απλά είμαι 7 χρόνια μικρότερη.

Και, όλα κι όλα, δεν πολλαπλασιάστηκα με το που παντρεύτηκα! Αρχικά πήρα τη γάτα για crash test. ΧP

Και η γάτα τι απέγινε; μετά το crash test εννοώ.

Αν κατάλαβα καλά και η αδερφή σου είναι όντως σαν εμένα μην ανησυχείς, παιδί θα κάνει. Απλώς δε νομίζω ότι θα είναι ποτέ της πραγματικά προετοιμασμένη… Γάτες και σκυλιά δεν φτουράνε, εσύ το ξέρεις. Ε, το πολύ πολύ ν’ αρχίσει κι αυτή να γράφει μες στην τρέλλα της!

φιλιάααααααααααααααααααα

Αποθεωση η αναρτηση.Σιγα μην σκασω για τα μωρομαντηλα. Αυτα στο πρωτο παιδι.Στο δευτερο νιπτηρα -πετσετα . Δεν ασχολουμε με τη μαρκα στις πανες . Κοιτω μονο τιμη/ πανα . Οτι εινα πανω απο 0.22 απορριπτεται! Θηλασα οσο ειχα και θα γινει πυρηνικος φυσικος ετσι γιατι μου ρθε. Και δεν ειχα προβλημα με την πρωτη νυχτα γιατι σφυριζε στον υπνο του (προβληματακι που εμενα με εσωσε). Οσο για το αν θα το πλακωνα εγω δεν καταφερα να κοιμηθω ποτε μαζι τους. Το ματι γαριδα και τα ποδια τους στην μουρη μου. Φιλακια πολλα

Στο δεύτερο νιπτήρα – πετσέτα;;; Και στο τρίτο τι θα κάνεις ρε Μαρία; Εφημερίδα;; Ε;;; 😉
Ότι είναι πάνω από 0.22 απορρίπτεται, συμφωνώ. Βέβαια είναι να μην πέσεις σ’ αυτή την π_ _ _άνα την active fit της Πρόκτερ και να μην εθιστεί το παιδί. Μέχρι να την ξεσυνηθίσει έχει συγκαεί 100 φορές, τι διάολο βάζουν μέσα δεν ξέρω. Επίσης δεν έχω καταλάβει ποτέ γιατί αυτή η εταιρία εξακολουθεί και βγάζει όλες τις άλλες πάνες-φύρα και δεν κρατάει μόνο την active fit να τελειώνουμε!
Αυτό με το σφύριγμα με προβληματίζει…εννοείς κλέφτικα; τύπου σ’ έχω γραμμένη ή ροχάλιζε;;

Λύσε μου τις απορίες σε παρακαλώ!

Σε πληροφορω οτι οταν επαψα να χρησιμοποιω μωρομαντηλα μειωθηκαν οι ευαισθησιες στο δερματακι τους. Παιρνω παντα επωνυμες μαρκες σε πανες αλλα οταν εχουν εκπτωση μεγαλη κανω εφοδο και κραταω stock. Οπως τον Οκτωβριο που ειχε τις LIbero με 60 % . 0.14 την πανα!!! Ακομα εχω για καμμια βδομαδα. Μετα θα δουμε. Pampers χρησιμοποιω αλλα οχι active fit. Και δεν ειχα ποτε προβλημα. Η δερματολογος μου ειχε απαγορεψει τις πανες βρακακι επισης.
Οσο για το σφυριγμα ηταν Λαρυγγομαλακια (χαλαροτητα στις φωνητικες χορδες ) με αποτελεσμα να ακουγεται ενα μμμμ απο το λαρυγγα σε ολο το σπιτι κατα την διαρκεια του υπνου. Υποχωρει στα 2 οταν αρχιζουν να μιλανε!
Φιλακια.

Ναι ρε συ αυτό με τις libero το πέτυχα κι εγώ. Δεν θα το ξανακάνουν;; Εντωμεταξύ τις προτιμώ πια από τις active fit καταρχάς γιατί έχουν και μεγάλα νούμερα, οι active fit σταματούν στο 5+. Νομίζω παίρνουμε τώρα τις comfort fit αν δεν κάνω λάθος.
Αυτό με το λάρυγγα δεν το ‘χα ξανακούσει και να σου πω την αλήθεια όταν διάβασα την ονομασία νόμισα προς στιγμήν ότι μου έκανες πλάκα, αποκλείεται να υπάρχει τέτοιο όνομα!! Φοβερό! τι άλλο θα ακούσουμε ακόμα Θε μου!

φιλάκια πολλά

Κατ’ αρχήν καλημερούδια! Κατά δεύτερον, ως πιο έμπειρη μάνα (ΧΑΑΑΑ !!!) μιας και τα κουτσούβελά μου είναι μεγαλύτερα, θα σου πω την δική μου εμπειρία:
α) Σε περίπτωση που δεν το έχεις καταλάβει, τα μωρομάντηλα επίτηδες είναι φτιαγμένα έτσι ώστε να τραβάς ένα και να βγαίνουν τουλάχιστον τέσσερα, γιατί κάπως πρέπει να αυξηθεί η κατανάλωση. Αν περιμένουν να τελειώσεις το πακέτο με τα 75 μωρομάντηλα ένα – ένα, σώθηκαν!
β) Ένα από τα πρώτα πράγματα που μου είπε η παιδίατρος όταν ήρθε σπίτι να δει το νεογέννητο τότε γιο μου, ήταν ΝΑ ΜΗΝ σκουντάω το μωρό για να δω αν ζει και να ΜΗΝ του βάζω καθρεφτάκι κάτω από την μύτη για να δω αν αναπνέει! Οταν μάλιστα την πήρα τηλέφωνο για να την ρωτήσω αν είναι φυσιολογικό να κοιμάται 20 ώρες την ημέρα (!) μου είπε να ευχαριστήσω τον καλό Θεό που μου χάρισε έναν τόσο ήσυχο μωρό!
γ) Σαν μωρά δεν τα είχα πάρει στο κρεβάτι μου, γιατί είπαμε κοιμόντουσταν συνέχεια, οπότε αφού έριχναν τον ύπνο της ζωής τους μέσα στο καλαθάκι τους, δεν υπήρχε λόγος να το κάνω αυτό. Όταν μεγάλωσαν όμως, και κάποια βράδυα τα παίρναμε μαζί μας, μπορεί εγώ να κοιμόμουν στην άκρη του κρεβατιού, μπορεί ο αυχένας και η μέση μου να γινόντουσταν σαν τελικό ς αλλά τα παιδιά ήταν απλωτά – απλωτά και άνετα – άνετα στην μέση του κρεβατιού, με την πατούσα στην μούρη μου!

Σαν συμπέρασμα όλων αυτών, θα σας πω μόνο πως όταν το βρεφικό-νηπιακό στάδιο περάσει και τα παιδιά πάνε Δημοτικό, ούτε που θυμάσαι αν γέννησες με ΦΤ ή καισαρική, πόσο θήλασες, τι μάρκα πάνες ακουμπούσε το πωπουδάκι τους. Έχεις να διαβάσεις ορθογραφία και προπαίδεια, να σπάσεις το κεφάλι σου γιατί ο Δημητράκης κάνει πιο ωραία γράμματα από το βλαστάρι σου, να μείνεις ψύχραιμος όταν η 6χρονη κόρη σου σου πει πως ο Κωνσταντίνος είναι ΠΟΛΥ ερωτευμένος μαζί της και προσπαθείς να συγκρατηθείς και να μην “βουτήξεις” την Στέλλα που της τραβάει τα κοτσιδάκια!

Τα καλύτερα έρχονται !
Φιλούρες!

Μαρία δεν το πιστεύω αυτό με τα μωρομάντηλα. Είναι αδύνατον. Οι εταιρίες αυτές είναι φίλοι μας. Και στο κάτω κάτω γιατί να το κάνουν; ποια χρησιμοποιεί μόνο ενα μωρομάντηλο; Εγώ από τότε που γέννησα και τα ανακάλυψα τα έχω παντού στο σπίτι, στο αυτοκίνητο, στη δουλειά! Μέχρι και γενική με μωρομάντηλα κάνω!!! Είμαι πάρα πολύ στεναχωρημένη αυτή την στιγμή, έχω σοκαριστεί!!! ;-p

Πι.Ες. Η τελευταία παράγραφος είναι θεϊκή απλά θεϊκή. Αρχίζω προπαίδεια τώρα να ‘μαι έτοιμη

φιλιά πολλά

ΧΑΧΑΧΑΧΑΑΧΧΑΑΧΧΑΧΑ! (αφού ψοφολόγησα με τον Σόιμπλε-nanny και με τις θηλαζουστερίες, ας τοποθετηθώ σοβαρά-μουχαχα!) ;p

1. Την καλύτερη μάρκα μωρομάντηλων να πάρεις, Ο Θεός να σου τα στείλει με Exapterigos Courier, θα συμβαίνει το ίδιο! Γι αυτό υπάρχουν τα ειδικά κουτάκια που έχουν εσοχή με “δοντάκια”. Βγάζεις το αυτοκολλητάκι από πάνω για να ανοίξεις το πακετάκι εντελώς, βάζεις πακετάκι με μωρομάντηλα στο ειδικό κουτί-κλείνεις ειδικό κουτί-κλείνεις επάνω εσοχή ειδικού κουτιού και voila! έτοιμο. Το κουτάκι θα σου ξεχωρίζει τα μωρομάντηλα! Έχω πολλά τέτοια σπίτι, όταν βγούμε (εδώ γελάμε μουχαχα δις) θα σου φέρω καμιά ντουζίνα να’΄χεις!

2. Όλες οι διαμάχες -και κυρίως οι υπερβολές υπέρ του θηλασμού-πρέπει να διώκονται ποινικά.Το ίδιο και όλες οι υπερβολές κατά όσων έκαναν καισαρική- τόλμησαν να γεννήσουν σε ιδιωτικό μαιευτήριο χωρίς κατσαρίδες γύρω τους και τάπερ πεθεράς για μεσημεριανό-όσων κοιμούνται με τα παιδιά τους-όσων τα εμβολιάζουν ή δεν εμβολιάζουν κλπ.

3. Επίσης θάνατος στα site που προάγουν τέτοιες συμπεριφορές ξεκινώντας από τις βαρεμένες-κουτοπόνηρες ιδιοκτήτριές τους.

4. Και (ξανά μανά) άλλος τόσος θάνατος στους μωρο-μύθους ότι αν το παιδί θηλάσει μέχρι τα 50 δεν θα το πιάνει ούτε ο κρυπτονίτης, ότι αν δεν θηλάσει θα κάνει φυλακή με τον Καπετανάκη (ή θα τον καβαλήσει ο Καπετανάκης αυτοπροσώπως whateva!), ότι αν κοιτάξεις στον καθρέφτη μετά τις 00.00 τα μεσάνυχτα θα σε πάρει ο Σατανάς και αν σε χύσουν στο μπούτι γεννάς μπουτάκια (Μιμίκος). Μας πρήξανε.

5. Έβαλα στο μάτι μια πλεκτή εξώπλατη μπλούζα Bershka κόλαση!

6. Λάθος δουλειά κάνω, το ξέρεις; ;p

ΕΙΔΙΚΑ ΚΟΥΤΑΚΙΑ ΜΕ ΕΣΟΧΗ ΜΕ ΔΟΝΤΑΚΙΑ ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ΤΙ ΛΕΣ ΤΩΡΑ !!!!!!!!!!!!!!! ΤΙ ΜΟΥ ΛΕΣ !!!!!!!!!!!!!!!!! ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ ΑΥΤΟ ΟΙ ΕΤΑΙΡΙΕΣ, ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ ΝΑ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΚΟΠΟΥΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΣΚΟΝΗ ΤΙΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΜΕ ΤΑ ΚΟΥΤΑΚΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΧΑΜΟΣ;;;;;

Να κάτι τέτοια με κάνουν και λέω δόξα τω Θεώ που έκανα αυτό το μπλογκ κι έχω τέτοιες φίλες να μου ανοίγουν τα μάτια! Αλλά βέβαια πως να αποκτήσω κι εγώ δικό μου κουτάκι αφού τα έχεις ΟΛΑ ΕΣΥ και τα κρατάς στο σπίτι σου κι εμένα ΔΕ ΜΟΥ ΔΙΝΕΙΣ!!!

Πι.Ες. σκατοκουτάκια κι αρ@!#$!@#ια!! έχω κι εγώ και έχουν γίνει αυτοκινητάκια του Μίκυ και ταψιά για τις πλαστελίνες
Πι.Ες.2 αν σε χύσουν στο μπούτι γεννάς μπουτάκια;;;;;;;; Πόσο έχω κλάψει! τι έχεις πει;;
Πι.Ες.3 Πάμε για έναν ρημαδοκαφέ μαρή και πάρε και τη μπλούζα-κόλαση. (πλεκτή εξώπλατη αρ γιου σουρ; μήπως είναι και χρυσή abba κι έτσι;;). Λάθος δουλειά κάνουμε και οι δύο στο ‘χω πει! Κανονικά έπρεπε να είμασταν γκρουπιέρισες σε καζίνο. Χρυσές δουλειές θα κάναμε.
Πι.Ες.4 ΚΑΦΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Τι μου θυμησες!!!
Εν ετει 1987 τα μωρομαντηλα (ηταν η μαρκα αυτη) ηταν οντως ενα ορθιο ρολο με δοντακια στην τρυπα που και ναθελες δυο δεν εβγαιναν με τιποτα.
Ο γιοκας μου(οχταμηνιτικο) που ξεροσταλιαζα στη τζαμαρια του θαλαμου των νεογνων να τον δω να κινειται δεν σαλευε καν.Κοιμησμενο μου τον εφερναν για θηλασμο του εκλειναν τη μυτη για να ανοιξει το στομα (εμφραγμα εγω μη μου το σκασουν) κοιμησμενο τον επαιρναν.Τα γαλανα του ματακια μια φορα τα ειδα μονο μεχρι που ειχα την επιφοιτηση εκει στην τζαμαρια και ειπα να δεις που θα τον παρω σπιτι και δεν θα κλεινει ματι.
Ω ναι! το ωραιο ψαθινο καλαθι του (οικολογικες ανησυχιες η μανα) εγινε αποθηκη για μαλλια και βελονες,η κουνια διακοσμητικο για το ηδη στεναχωρο δυαρακι κι ο μαγκας στο κρεβατι μου.Τη μερα κατι γινοταν οταν αποφασιζα να ρισκαρω να τον βαλω ανασκελα (ακουγα κι εγω για μπρουμητα και τετοια).Την νυχτα δεν τον πλακωσα ποτε μα ποτε ορκιζομαι.Κοιμοταν πανω μου το καμαρι μου only.Αν τον εβαζα στη μεση απλα δεν κοιμοταν κανεις.Δεξαξι μηνων κοιμηθηκε τρεις ωρες στη μεση (εμενα μηνας μου φανηκε βεβαια). Ομφαλοκηλη υδροκηλη βουβονοκηλη κολικοι για να μη πειτε οτι ημουν τελειως χανος και με χειριζοταν.Απλα δεν εκανε να κλαιει ειχε και τον ακοιμητο απο δικου του.
Θηλασμος αλλη κατηγορια. 55 ολοκληρες μερες.Οχι δεν ειναι φυλακη.Τρια πανεπιστημια αλλαξε με το αριστα στο βαθμο προσβασης.Απο οικονομικα στην ΑΣΟΕ πηγε φυσικο γιατι του αρεσε. Ουτε θα γινει πυρινικος φυσικος ας οψεται η Πανσπουδαστικη του Φυσικου Αθηνων που δυο χρονια που ηταν εκει δυο εβδομαδες μαθημα δεν εκανε αλλα ξερει τι θα πει καταληψη.Ξανακανε 10% ο αριστουχος και τελειωνει οικονομικα στο ΠΑΜΑΚ αφου πρωτα γραφτηκε στη ΔΑΠ απο αντιδραση.Οχι δεν ειναι μονακριβος.Ειναι απλα πανακριβος.
Οταν εγινε 21 μηνων φωναζε 5 η ωρα το πρωι στο μαιευτηριο: Γεννησαμε το μωλο μαχ γεννησαμε το μωλο μαχ ( το ρ και το σ αργησε να τα πει)
Ο μικρος (εφταμηνιτικο) δεν μπηκε θερμοκοιτιδα ηταν 2460 τεσσαρων ημερων που τον πηρα σπιτι.Καθε δυο ωρες ταισμα να μη χασει βαρος.Πανευκολο. Ξυπνητηρι καθε δυωρο.Πρωτη μερα ολα καλα.Πεφτει η νυχτα με παιρνει ο υπνος κατι ακουω σαν νιαουρισμα.Α λεω 11 θα ειναι αφου δεν ανοιγει το ματι μου μολις κοιμηθηκα.Κοιταω το ρολοι.Θεε μου 5:30 το πρωι, πεθαινει και δεν εχει ουτε φωνη να κλαψει.Ειχα μαθει αλλιως βλεπετε.Το ταιζω μπας και το σωσω (γαλα ηπιε χολη στο χαλι που ημουν ουτε ξερω) ζωηρευει δεν ξανακλεισα ματι εγω.Το μωρακι μου ηξερε φαινεται τι τραβαω απο τον πρωτοτοκο και ειπε να μη μου φορτωθει.Μεσανυχτα το τελευταιο γευμα 10 το πρωι το πρωτο ξυπνιος.Τα νυχτερινα παντα κοιμησμενος επειδη εγω επεμενα και στριμωχτα να μην ξυπνησει ο μεγαλος στην αγκαλια μου (ενταξει 3 χρονων πειστηκε οτι ειναι καιρος να κοιμαται στο δωματιο του για να προσεχει το μωρο μιας και ειχαμε μετακομισει σε μεγαλο σπιτι) Σαραντα μερες θηλασε ο μικρος.Μη φοβαστε τιποτα στο ΑΠΘ ειναι και μπορει αυτος να μην το θυμαται αλλα στο νηπιο μου εταξε να μου φτιαξει ενα σπιτι με ασανσερ για να μην κουραζομαι οταν γερασω.Μολις περασει η κριση λεω να του το θυμησω.Προυποθεση βεβαια να παρει το πτυχιο πρωτα. Αν ειχα κανει κοριτσι δεν θα ειχα κανει αλλο παιδι αλλα τα αγορια μου δεν τ αλλαζω με τιποτα.

Μαρία μου άργησα να διαβάσω το σχόλιό σου αλλά είσαι χείμαρος! Έχω μείνει με το στόμα ανοιχτό. Μ’ αρέσει πολύ ο τρόπος που γράφεις με μια ανάσα. Να χαίρεσαι τα αγόρια σου που βλέπω σου δίνουν πολλές χαρές.
Τα σχόλιά σου είναι ευπρόσδεκτα για να μαθαίνουμε κι εμείς οι καινούριες μάνες.

Να’ σαι καλά, χρόνια πολλά με υγεία σε όλους σας!!

κοριτσια,
γελαω πολυ! φοεβρο μπλογκ. εγω ειμαι ηδη μαμα ενος 16 μηνων αγοριου και εγκυος στον 6ο μηνα σε διδυμα αγορια παλι!αγχωνομαι απο την μια αλλα απο την αλλαη ειπα να παραδοθω και να αφησω να δω πως θα παει η ζωη μου απο εδω και περα. εννοπειτε οτι περιεμνω σαν τρελη να ερθουν τα καινουργια ζουζουνια στο σπιτι !! αλλα η κουραση με ενα ζωηρο παιδακι , δουλεια και εγκυμοσυνη ειναι μερικες φορεσ τεραστια..και επιπλεον εχω να κοιμηθω και μηνες γιατι ο μικροσ απο τοτε που ξεκινησε παιδικο χαλασε τον υπνο του!!! ποτε θα ξανακοιμηθω παλι?

Κοριτσάρα μου σε θαυμάζω. Ένα ήδη και περιμένεις δίδυμα;;; Δεν θέλω να σου την σπάσω αλλά έχω την αμυδρή εντύπωση ότι δεν θα ξανακοιμηθείς σύντομα…
Και δουλειά και 3 παιδιά; Έχεις και 3 γυναίκες στο σπίτι..; όχι;;; χμ…πως τη βγάζεις; απορώ!!!

Να ‘σαι καλά, με το καλό τα αγοράκια σου υπομονή και υγεία για τη νέα χρονιά!!!

φιλιά σε όλους σας

Σε μια φράση έκανα focus “…έτσι κι αλλιώς δεν ξανακοιμάσαι ποτέ όπως πριν…”
Κοιμάσαι όμως λιγάκι έτσι δεν είναι; Εεεεε;;;; Πόσο μου έχει λείψει ο ύπνος μπρούμυτα!!!
Καλή χρονιά!

Τρελοτουρίστρια

Καλή χρονιά τρελλοτουρίστρια! Άργησα λίγο να απαντήσω σόρυ..
Ξανακοιμάσαι μπρούμυτα τελικώς don’t worry, απλώς αργείς λίγο. Καλά που το έθιξες πάντως, νόμιζα μόνο εμένα μου είχε στοιχίσει τόσο!!!

φιλιά

Λοιπόν…θα πρότεινα τα ποστ που κάνεις να έχουν μια προειδοποιητική! Δεν γίνετε π.χ”δεν πρέπει να διαβάσεις το ποστ μου όσο βρίσκεσαι στην δουλειά σου”. Διότι προσπάθησα να καλύψω το γέλιο μου με την κούπα του καφέ και ο καφές μόλις βγήκε συντριβανατος από το στόμα μου! Μόλις ανακάλυψα το blog και έχω εκστασιαστεί!! χαχα! Πολύ γέλιο… βέβαια ΟΛΑ αυτά είναι αλήθειες που δυστυχώς βιώνουμε καθημερινά… αλλά έχουν πλακά να τα διαβάζω όπως τα έχω στο μυαλό μου! Παρηγοριά στον άρρωστο….!

Το θέμα με τα μωρομάντηλα το ζω ακόμα κι ας μην είναι πλέον μωρά οι κόρες μου! Ειδικά αυτά που κάθονται στον πάτο….. τι να πω!!!
Από μωρά οι κόρες κοιμούνται στο κρεβάτι μου και ενώ εγώ δεν τις πλάκωσα ποτέ αυτές μου αλλάζουν τα φώτα τώρα έτσι και τους δώσω άδεια να κοιμηθούν μαζί μου!!!
Δεν θα σου πω ψέματα…… Ναι, τις έχω τσεκάρει για να δω αν αναπνέουν!!!

Είσαι μαμά με τη βούλα λοιπόν αφού το έχεις τσεκάρει αν αναπνέουν! Και μεταξύ μας, υπάρχει καμία που δεν τον έχει κάνει;; όσο χαζό ακούγεται αυτό όταν δεν είσαι γονιός ή και όταν είσαι, όλοι το κάνουμε κάποια στιγμή τη νύχτα, στα κρυφά…!!
Για τα μωρομάντηλα άστα, τραγική ιστορία κι εγώ τα ίδια, το ζω και θα συνεχίσω να το ζω. Επίσης φαίνεται ότι έχουν αισθητήρα για τα νήπια που όταν αυτά τραβούν ένα βγαίνουν 45 μαζί ενώ όταν τραβάει η μαμά και θέλει 2-3 βγαίνει μόνο το ένα ενώ τα άλλα κολλούν κάτω! Απίστευτο!

φιλάκια πολλά mammaEl !

Leave a Reply

γράψε το mail σου και θα λαμβάνεις τα posts πριβέ ;-)

Join 1,651 other followers

Με φωνάζουνε Τζίνι

Με φωνάζουνε Τζίνι

Kill Bill

Ιστορία γέννας Μέρος 1ο

Ιστορία γέννας Μέρος 2ο

Πρόγραμμα βρέφους: The Baby Daily!

happy baby daily

λίστα εγκυμοσύνης

οι τύποι της μαμάς

ωραία ήταν στις γειτονιές!!

Ψηφιακές Γειτονιές

κάνε τη ζωή σου εύκολη!

μπαμ! πρωτότυπα διαφορετικά προσκλητήρια

μπαμ! προσκλητήρια γάμου - βάπτισης

ένα ίσον κανένα???…δε νομίζω! η απάντηση μιας μαμάς με 3 παιδιά:

ένα ίσον κανένα??? ..δε νομίζω….

σου προτείνω να διαβάσεις:

μπεμπάκο! του Χρήστου Παπαναστασίου

ημερολόγιο εγκυμοσύνης από έναν μπαμπά!

