γονείς με κολικούς

mama’s log 20.6.12 Πολύ σοφά πράγματα

Posted on: June 20, 2012

Α, όχι δεν σε παράτησα! Έλειψα λίγο, εντάξει. Αλλά να ξέρεις, σε δοκιμάζω. Και είδα την ανυπομονησία σου….δεν θα σχολιάσω, ούτε μια γκρίνια, ούτε ένα παράπονο που δεν σου έγραψα. Τι να κάνεις; έτσι είναι η ζωή, το προσπερνώ και συνεχίζω σα να μη συνέβη τίποτα.

Μη νομίζεις όμως ότι τόσο καιρό που κάθομαι δεν σε σκέφτομαι. Εσένα σκέφτομαι βρε κουτό. Και γι’ αυτό έχω συγκεντρώσει από τις μέρες της απουσίας μου τα παρακάτω Πολύ Σοφά Πράγματα:

 

Είμαι στην ευχάριστη θέση να σου ανακοινώσω ότι εφόσον το παιδί μου είναι 28 μηνών, έχω αποκτήσει πλέον το δικαίωμα να βλέπω άλλους γονείς με νεογέννητα που κλαίνε σαν τρελλά στους δρόμους και να λέω ‘’σιγά το πράγμα’’.

 

Ξέρω ότι το να μπορείς να πιεις καφέ και να καπνίσεις 2 τσιγάρα μέσα σε 12 λεπτά, εκτός από υπερφυσική ικανότητα, είναι και τεράστια ευτυχία. Εσύ φανταστικέ single που το βλέπεις σαν μισή χαρά να ξέρεις ότι εμείς οι υπερφυσικοί γονείς στη μιάμιση ώρα που σου παίρνει εσένα να πιεις καφέ, έχουμε κάνει μπάνιο, έχουμε βάλει πλυντήριο, έχουμε ντυθεί-χτενιστεί ΚΑΙ έχουμε πιει καφέ.

 

Μετά από 748.000 αλλαγές πάνας, μπορώ να σε διαβεβαιώσω ότι το παιδί θα τα κάνει ΜΟΝΟ στην καθαρή πάνα. Αν νομίζεις ότι θα ξυπνήσει το πρωί και θα σου κάνει τη χάρη να χέσει στην ήδη κατουρημένη πάνα είσαι οικτρά γελασμένος. Αν πείσεις τον εαυτό σου να μη σε νοιάζει η πρώτη πρωινή πάνα-φύρα, θα ζήσεις μια πιο ευτυχισμένη βρεφική ηλικία (του παιδιού σου).

 

Ξέρω ότι όλοι αυτοί οι περαστικοί που λένε ‘’καλέ βγάλτε το παιδί απ’ το καρότσι, 2 χρονών πήγε ήμαρτον!’’ ΔΕΝ έχουν παιδί. Αν είχαν παιδί, ζωηρό παιδί, θα σε κοιτούσαν με συμπόνια αυτή που δείχνεις στο αδέσποτο κουτάβι.

 

Ο ενθουσιασμός με το nickelodeon κρατάει περίπου ενάμιση μήνα. Σημαντικός μήνας βέβαια γιατί σε σώζει, αλλά καλό είναι την πρώτη φορά που θα του ανοίξεις την τηλεόραση να έχεις ήδη έτοιμο το back up plan.

 

Το γεγονός ότι το τελευταίο δίμηνο τρακάρεις με το αυτοκίνητο κάθε 3 μέρες δεν οφείλεται στο ότι είσαι κακός οδηγός. Σκέψου λίγο πότε κοιμήθηκες τελευταία φορά από τις 12 ως τις 10 το άλλο πρωί χωρίς να σκέφτεσαι ΤΙΠΟΤΑ.

 

Μη μαλώνεις ΠΟΤΕ με τον/την σύζυγό σου μπροστά στο παιδί. Αν βρεις τρόπο να το κάνεις αυτό, πες μου πως γίνεται. (Τώρα με συγχωρείς, εσύ που τα λες αυτά που ζεις; Δηλαδή, έχεις φάει φρίκη στη δουλειά, τα λεφτά δε φτάνουν, η γκρίνια είναι απίστευτη, μπαίνεις στο σπίτι και σκοντάφτεις στην πεταμένη κάλτσα, βλέπεις το παιδί και αυτομάτως χαμογελάς σα λοβοτομημένος; Σίριουσλι;)

 

Tο γεγονός ότι το παιδί δεν έφαγε ολόκληρο το kinder, δεν είναι λόγος να φας εσύ το υπόλοιπο. Ούτε το υπόλοιπο τυροπιτάκι, ούτε το υπόλοιπο γιαούρτι. Είπαμε κρίση αλλά εσύ το ξεχείλωσες!

 

Πρέπει να σταματήσεις να έχεις το άγχος ότι μια μέρα θα κάνεις το λάθος που θα φέρει στην ανατροφή, την καταστροφή. Το παιδί δεν θα πέσει από το μπαλκόνι, ούτε θα σκοτωθεί με το συρραπτικό, ούτε θα πιει το απορρυπαντικό. Και να πιει λίγο εδώ που τα λέμε, δεν είναι και τραγικό. Εγώ θυμάμαι μικρή είχα πιει χλωρίνη με τον αδελφό μου. Πιο πολύ τρόμαξα που η μαμά μας, μας έβαλε να προσευχηθούμε μία ώρα για να μην πεθάνουμε και δεν το ξαναέκανα. Είδες; απλές λύσεις!

 

Θα σταματήσω εδώ γιατί είμαι βέβαιη πως έχεις κι εσύ να προσθέσεις τα δικά σου πολύ σοφά πράγματα από την πορεία σου στη μητρότητα και την πατρότητα αλλά κυρίως γιατί μετά από 3 εβδομάδες σιωπής καταλαβαίνεις μου ‘ρθε απότομο ολόκληρο ποστ.

 

Πι.Ες.  Άλλα νέα…;

 

23 Responses to "mama’s log 20.6.12 Πολύ σοφά πράγματα"

Εσείς είχατε πιεί χλωρίνη ε? Εγώ είχα φάει όλο το χώμα από τις γλάστρες και 2-3 εφημερίδες, αλλά (μάλλον) δεν έπαθα τίποτα. Θυμάμαι ακόμα που μου έλεγε η μάνα μου κάνε φτου από τον πανικό της όταν με είδε με την κοπριά στο στόμα και εγώ την κοιτούσα χαρούμενη και την έλεγα πτουυυυυυυ (ηχητικά και μόνο….), τί ωραίο παιχνιδάκι μαμούλα!!!!

Στα λόγια μου έρχεσαι! Και τι πάθαμε; τίποτα. Μια χαρά είμαστε. Δηλαδή το chocolate fudge brownie των Ben&Jerry είναι πιο υγιεινό από λίγο χώμα; όχι. μόνο πιο νόστιμο!

φιλιά!

ωραίες όμορφες εικόνες από το παιδικό μας παρελθόν….

εγώ πάντως θα ήθελα μαζί με το “πως να μαλώνω με την γυναίκα μου αλλά όχι μπροστά στα παιδιά” να μου πείτε και το πως να κάνω τα παιδιά να μην αισθάνονται άβολα όταν δεν μπορώ (ξέρεις το γιατί …) να πάρω το χι το ψι το ωμέγα (για να μην βάλω όλο το αλφάβητο) λόγο αφραγκίας !!!
Ααααααααααααααααχ Πιπερόπουλος που μας χρειάζεται (που είναι αυτός καιρό έχω να τον δω στην TV)

Σκέφτομαι φίλε μου να κάνω ανταλλαγή παιχνιδιών. ένα μήνα εσύ, ένα μήνα εγώ, ένα μήνα ο άλλος. Στα παιδιά σαν καινούρια θα φαίνονται. Δεν αισθάνονται άβολα Δαυίδ μου άμα δεν αισθανόμαστε εμείς άβολα. Το λέω και για ‘μένα. Όταν είμαστε μες στη γκρίνια γιατί το ένα δε μας βγαίνει και το άλλο δε μας φτάνει, το ίδιο θα κάνουν κι αυτά. Τα δικά σου βέβαια αποκλείεται γιατί έχουν ένα μπαμπά μάλαμα που είναι μες στο χαμόγελο ότι κι αν συμβαίνει.

φιλιά πολλά

Χλωρίνη; Χώμα από τις γλάστρες; Τσ..Τσ..Τσσ…Πασέ.! Εμείς κατευθείαν μασουλήσαμε τσιγάρο και βρεθήκαμε εκτάκτως στο Παίδων για πλύση στομάχου! Τι όμορφες, αξέχαστες στιγμές…

Πίσω λοιπόν από τη γνωστή μας γλυκιά και συμπαθητική newagemama κρύβεται ένα μικρό μέλος συμμορίας!!! Έπεσαν οι μάσκες Παναγιώτα μου! χαχαχαχαχαχα

φιλάκια πολλά!

Ομορφη, γλυκιά και συμπαθητική; Για φαντάσου! Η φηφιακή περσόνα είναι άλλη από την πραγματική!

Εγώ σου τα ‘πα πως έπεσαν οι μάσκες!!!

φιλάκια πολλά Παναγιώτα μου!

“η μαμά μας, μας έβαλε να προσευχηθούμε μία ώρα για να μην πεθάνουμε “. Τι “Παίδων” και πλύσεις στομάχου. Μια δέηση στον Ύψιστο και καθάρισες !!!!!

Το να βλέπω την κάλτσα πεταμένη το ξεπερνάω. Το να πάω το βράδυ να ξαπλώσω να ξεκουραστώ και να μου κάνουν απολέπιση τα ψίχουλα από τα μπισκότα στο σεντόνι, δεν παλεύεται !!!

Μισώ ΚΑΙ τον Μπομπ Σφουγγαράκι ΚΑΙ τον Τσαμ Τσαμ, ΚΑΙ τους Πιγκουίνους της Μαδαγασκάρης από το Νικελόντεον.

Χλωρίνη δεν έχουν πιει, αλλά άμα έρθουν στο τσακίρ κέφι, ένα μπουκάλι depon το χτυπάνε!

Πως γίνεται και μόλις γίνεσαι γονιός από εκεί που βαρούσαν κανόνια και δεν ξύπναγες, τώρα αλλάζει πλευρό το παιδί στον ύπνο του και ακούς το χρουτς χρουτς από τα σεντόνια, είναι ένα από τα μυστήρια του σύμπαντος.

Εμένα προσωπικά δεν μου φτάνουν όλα τα άλλα, τρίζει φοβερά ο σύζυγος τα δόντια του, τα κροταλίζει συνέχεια και μου έρχεται να τον σπρώξω και να πέσει στο πάτωμα !

Οι μαμάδες είναι περίεργα πλάσματα. Κλαίνε και γελάνε μαζί, φωνάζουν και το μετανιώνουν και ενώ παρακαλάνε να έρθει κάποιος να πάρει το παιδί για μια ώρα, μόλις γίνει αυτό τους λείπει το παιδάκι τους και η φωνούλα του!

Φιλιά στον μπόμπιρα !

Έγινες αστρονεραϊδούλα εσύ βρε και με μπέρδεψες προς στιγμήν!! Άμα έχεις άκρες στους επάνω καταλαβαίνεις δε σε πιάνει ούτε χλωρίνη ούτε τίποτα!
Τα ψιχουλάκια με διαλύουν, το χειρότερό μου.
Το τρίξιμο δοντιών είναι cafe del mar μπροστά στο ροχαλητό του δικού μου. Το οποίο φαντάσου δε με ενοχλεί καθόλου με την κούραση που έχω!

φιλάκια πολλά Μαράκι μου

ΕΜΕΝΑ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΠΛΕΥΡΟ Κ ΕΙΜΑ ΟΡΘΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩ ΜΗΝ ΠΕΣΕΙ!!!!!!!!!ΒΕΒΑΙΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΑΣΧΕΤΟΙ ΘΟΡΥΒΟΙ ΜΟΝΟ ΝΕΥΡΑ ΜΟΥ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ!
ΝΟΜΙΖΩ ΕΧΩ ΝΑ ΚΟΙΜΗΘΩ ΚΑΛΑ ???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Δεν ξέρεις πόσο σε καταλαβαίνω, ειδικά χθες που πραγματικά κοιμόμουν όρθια. Δεν ξέρω πως οδήγησα, πως έφτασα στο γραφείο, πως δούλεψα και πως γύρισα πίσω. Είναι όλα σε ένα θολό σύνεφο….

Πι Ες: Πολύ μου έλειψες ….

Αχ κι εμένα κι εμένα!!! έφαγα τα λυσσακά μου άστα!!!

Οντως πολυ σοφα πραγματα. Οπως ειπα και στο fb τα εχω ζησει ολα. Διασκεδασα πολυ με την αναρτηση σου γιατι στην πραγματικοτητα γελασα με τον ιδιο μου τον εαυτο και σου υποσχομαι να προσπαθησω να κοψω το υπολοιπο kinder το υπολοιπο τυροπιτακι. Το γιαουρτακι τωρα ας το αφησω. Οσο για την μεγαλυτερη δυσκολια μου αυτην την περιοδο ειναι που ο μικρος μου λεει μαμ καθε 10 λεπτα τρωει δυο μπουκιες και μετα θελει αλλη γευση. Ποτε θα καταλαβει οτι δεν ειμαι ο Μαμαλακης.
φιλια και θα σε διαβαζω απο δω και περα.

Α και 1 = κανενα.

Μαρία καλωσήρθες!
Σου επιτρέπω κι εγώ να φας το γιαουρτάκι, καλά τα λες. Μην είμαστε και υπερβολικοί.
Το παιδί σου βλέπω το πάει για σεφ, καλό αυτό, από τόσο νωρίς έχει καταλάβει ότι αν ασχοληθείς με το φαγητό δεν θα πεινάσεις ποτέ! Αυτό να σκέφτεσαι και να παρηγοριέσαι.

φιλιά πολλά, ευχαριστώ για το σχόλιο!

Με πετυχαίνεις σε φάση που είμαι έτοιμη να παραιτηθώ και να φύγω κι απ΄την Αθήνα (είδες; Εσύ φταίς που έλειψες!). Χαμογέλασα αλλά δεν είμαι και στα καλύτερά μου. Θα σε στείλω γράμμα.Πάντως συμφωνώ.Χίκ!

Στείλε ”με” γράμμα να με στείλεις στα ουράνια!!!

Σας διαβάζω και συμπάσχω….κουράγιο, όταν μεγαλώσουν τα “πράγματα” είναι πολύ πιο σοβαρά…χαρείτε τα παιδάκια σας τώρα και δείτε τα με χιούμορ!
Θα μπορούσα να γράψω βιβλίο με τις ‘Εμπνεύσεις” του μικρότερου γιού μου!
ΑΦιλάκια και καλό μας καλοκαίρι!

Μαγισσούλα μου, πόσο χαίρομαι που μας καταλαβαίνεις. Σημαίνει πολλά αυτό μη νομίζεις. Καλύτερα να ακούς ένα καλό λόγο από μια γιαγιά που δεν είναι της οικογένειας παρά περιττές κουβέντες που δεν βοηθούν καθόλου από τους συγγενείς!

ΑΦ ΑΦ ΑΦ από όλους μας

Αυτό που ΟΛΗ ΤΗΝ ΩΡΑ, ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ 24/7 (που λενε και οι φιλοι μας οι Αμερικανοι) ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ (ή μηπως έγνοια?) ΤΟΥ(Σ)? … ΜΕ ΑΥΤΟ, πώς ακριβώς την παλεύετε?
Εγώ πάντως αυτό είναι που δεν μπορώ με τίποτα να αντέξω ώρες ώρες, άσχετα αν βρίσκω την δύναμη – κουράγιο – υπομονή – διάθεση και το αντιμετωπίζω..δεν μπορώ να χαλαρώσω βρε παιδί μου,δεν έχω στιγμή ηρεμίας…χαμογελάμε και συνεχίζουμε…και είναι μόνο ΕΝΑ!
Όσοι έχετε παραπάνω, είστε ήρωες,άκου που σου λέω!!

Διάβασα ένα πολύ ωραίο άρθρο πριν λίγο καιρό, που ανέφερε ότι “προτού αποκτήσω παιδιά ήξερα, ακριβώς πώς πρέπει να τα μεγαλώσω”. Αυτή ήμουν εγώ. Μέχρι που ο καλός Θεούλης σκέφτηκε να μου χαρίσει το κατάλληλο – για εμένα – παιδί. Το οποίο σαφώς λατρεύω και με το οποίο “τα ‘χω δει όλα” (“ο ελέφαντας”, όπως πολύ εύστοχα αναφέρεις στο σχετικό άρθρο).
Και σαφώς, τώρα που είμαστε πλέον 16 μηνών κάθε μέρα είναι καλύτερη (νομίζω) από την προηγούμενη. Αλλά, συνειδητοποιώ, την απάντηση της 52χρονης αγαπημένης φίλης μου, στην ερώτησή μου “Πότε θα κοιμηθώ ξανά πραγματικά, φιλενάδα?”, η οποία είναι “Ποτέ”.

Αγαπητό τέρας, καταρχάς συγγνώμη για την καθυστέρηση. Μας πέτυχαν οι διακοπές βλέπεις και ειπναι λίγο δύσκολο να γράφω στις παραλίες με το κινητό τσικι-τσίκι!! Το άρθρο που αναφέρεις είναι φοβερό. Εγώ αντιθέτως δεν είχα ιδέα πω να μεγαλώσω ένα παιδί. Έχα μια αμυδρή υποψία μόνο. Θα έλεγα μάλιστα ότι και τώρα δεν ξέρω. Με σώζει λίγο που μαθαίνω γρήγορα.
Να χαίρεσαι το παιδάκι σου που απ´ ότι κατάλαβα είναι “αγγελούδι”.
Σ ευχαριστώ για το σχόλιο, καλές διακοπές

Leave a Reply

γράψε το mail σου και θα λαμβάνεις τα posts πριβέ ;-)

Join 1,651 other followers

Με φωνάζουνε Τζίνι

Με φωνάζουνε Τζίνι

Kill Bill

Ιστορία γέννας Μέρος 1ο

Ιστορία γέννας Μέρος 2ο

Πρόγραμμα βρέφους: The Baby Daily!

λίστα εγκυμοσύνης

οι τύποι της μαμάς

ωραία ήταν στις γειτονιές!!

Ψηφιακές Γειτονιές

κάνε τη ζωή σου εύκολη!

μπαμ! πρωτότυπα διαφορετικά προσκλητήρια

μπαμ! προσκλητήρια γάμου - βάπτισης

ένα ίσον κανένα???…δε νομίζω! η απάντηση μιας μαμάς με 3 παιδιά:

ένα ίσον κανένα??? ..δε νομίζω….

σου προτείνω να διαβάσεις:

ημερολόγιο εγκυμοσύνης από έναν μπαμπά!

