γονείς με κολικούς

Μαμα μου…

Posted on: June 14, 2012

Αγαπημένη μου μαμα,

σου γράφω αυτό το γράμμα για να σου επισημάνω, 1ον ότι έχεις αλλάξει τον τελευταίο καιρό,2ον ότι έχω πια μεγαλώσει (28 μηνών σήμερα) και 3ον ότι αν θέλεις μπορείς να μου παίρνεις ένα αυτοκινητάκι κάθε μέρα,δεν με πειράζει καθόλου!

Κι επειδή ξέρω ότι δεν θα καταλάβεις τί εννοώ ειδικά με το νούμερο 1, θα σου το κάνω πιο λιανά.

Τώρα τελευταία λοιπόν, έχω παρατηρήσει ότι ενώ παίζουμε ωραία και καλά στο σπίτι, όταν είμαστε στην παιδική χαρά (κούκα)  δεν ανεβαίνεις πια στις τσουλήθρες (τρέχοντας,ανάποδα),ούτε κάνεις ‘κούκα’,ούτε σκάβεις μεγάλες λακουβες στην άμμο όταν πάμε στη θάλασσα και το πιο περίεργο? δεν με ακολουθείς συνέχεια από πίσω για να μου δώσεις το χεράκι να πιαστώ αν χρειαζεται, ή να με βοηθήσεις να σκαρφαλώσω στα τοιχάκια και στις πεζουλες όπως παλιά.Όταν δε απλά πάμε ‘βότα’,θέλεις συνεχεια να σου κρατάω το χέρι,να κάνω στην άκρη όταν περνάνε τα ντιιιτ ντιιιιτ, δεν έρχεσαι προς τα εκεί που ΘΕΛΩ ΕΓΩ όταν ΘΕΛΩ ΕΓΩ,με αφήνεις να παίζω μονος μου με άλλα παιδάκια,ή με κανένα αυτοκινητάκι κι εσύ μιλάς με τις φίλες σου και ΟΛΟ ΜΟΥ ΛΕΣ ‘Δαμιανε, μην πας μακρυα,εδώ, να σε βλέπω’….Όταν πάμε με τον μπαμπα για μαμ κάπου και εγώ θέλω να σηκωθώ (στα 10 λεπτά) γιατί χόρτασα και βαριέμαι και θέλω να παιξω, δεν έρχεσαι ΠΙΑ (με την μπουκιά στο στόμα) από πίσω μου να τρέξουμε και να παίξουμε μαζί, αλλά κάθεσαι με τον μπαμπά και συνεχίζετε να τρώτε!! (ευτυχώς μου βγάζεις μερικά αυτοκινητάκια για να παίξω…. αν και δεν είναι κάθε φορά αυτά που θέλω!).

Πες μου λοιπόν ΌΛΑ ΑΥΤΑ γιατί τα κάνεις? Να ξέρεις ότι εγώ αλλιώς σε είχα μάθει και αλλιώς έγινες.Τώρα που μεγάλωσα δηλαδή δεν μπορούμε πάλι να παίζουμε όπως παλιά? θα πρέπει να παίζω μόνο με παιδάκια?

Παρ όλα αυτά να ξερεις ότι είσαι η καλύτερη μαμάκα του κόσμου (και η πιο ομορφη) γιατί ακόμη με κανεις να γελάω, μ αρεσει να βλέπουμε ‘Γούγκι’ (Toy Story – o Woody) μαζί αγκαλιά,να ετοιμάζουμε το μπωλ με τα δημητριακα μου,να σε βοηθάω με την (ΙΚΕΑ τεραστια) σακκουλα με τα παιχνίδια παραλίας,να σου κάνω ‘πατητές’ στη θαλασσα για να κάνεις ‘γουτιά’ (βουτιά) ……………..α! και μαγειρεύεις ΤΕΛΕΙΑ ετσι?

Εκείνο το αυτοκινητάκι το HOT WHEELS με τις άσπρες ρόδες πολύ ωραίο! (εκείνο που είδαμε στο μινι μαρκετ…) ΔΕΝ ΘΥΜΑΣΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΠΙΑ?

‘Μα!’

ο Νιανιανιός

5 Responses to "Μαμα μου…"

Αχ, βρε μαμά! Το έκανες το παιδί να αναρωτιέται..γρήγορα στα 4 και μπουσούλημα στο σπίτι!

Αχουτα μωρε! Αλλα τι να κάνει κ η μάνα 😉

Ευχαρίστως πάντως σας γράφω το “Παιδι μου…”
15 εβδομάδων… Έγκυος κ έχω ήδη ετοιμάσει ένα κατάλογο νααααααα με το συμπάθειο με θυσίες…ξεκινώντας απο την υποχρεωτική ξαπλα με ότι αυτη συνεπάγεται (τα κακά μιας αποκολλησης) Αλλα τι να το κάνω αφου είναι το μωρακι μου!

Σιγουρα υπαρχουν ορια…και ομολογω πως καποια τα εχω ξεπερασει προ πολλου!
Ερχεται ομως και καποια στιγμη που πρεπει να ακολουθησεις μια τακτικη προκειμενου να τους δειξεις οτι ΔΕΝ ειναι αυτα το κεντρο του κοσμου (ασχετα αν στην ουσια ειναι), οτι και οι γονεις εχουν αναγκες και πανω απ ολα να μαθουν να κανουν πραγματα μονα τους….ειδικα οταν ειναι ενα παιδι, δεν ειναι λιγες οι φορες που τα κακομαθαινουμε δινοντας τους τα ολα στο χερι, οποτε καλο ειναι να καταλαβουν οτι μεγαλωνοντας πρεπει να αρχισουν να κατακτουν και απο μονα τους.

Να το γραψεις snowangel! φυσικα και να το γραψεις…!
θα περιμενουμε!
καλο βραδυ

Ωχ, ωχ, φαντάσου τι έχεις ν΄ακούσεις στα 14, 24 κοκ κοκ…

Leave a Reply

γράψε το mail σου και θα λαμβάνεις τα posts πριβέ ;-)

Join 1,651 other followers

Με φωνάζουνε Τζίνι

Με φωνάζουνε Τζίνι

Kill Bill

Ιστορία γέννας Μέρος 1ο

Ιστορία γέννας Μέρος 2ο

Πρόγραμμα βρέφους: The Baby Daily!

happy baby daily

λίστα εγκυμοσύνης

οι τύποι της μαμάς

ωραία ήταν στις γειτονιές!!

Ψηφιακές Γειτονιές

κάνε τη ζωή σου εύκολη!

μπαμ! πρωτότυπα διαφορετικά προσκλητήρια

μπαμ! προσκλητήρια γάμου - βάπτισης

ένα ίσον κανένα???…δε νομίζω! η απάντηση μιας μαμάς με 3 παιδιά:

ένα ίσον κανένα??? ..δε νομίζω….

σου προτείνω να διαβάσεις:

μπεμπάκο! του Χρήστου Παπαναστασίου

ημερολόγιο εγκυμοσύνης από έναν μπαμπά!

