γονείς με κολικούς

mama’s log 17.5.12 Mummy Rules

Posted on: May 17, 2012

Αγαπητέ Billy the kid,

Δεν είναι 5 το πρωί αλλά σου γράφω από ανάγκη, ξεκάθαρα. Θα ήθελα απλώς να σε ενημερώσω για μερικά πράγματα:

  1. Το νερό είναι ένα αγαθό μεν, το πληρώνουμε δε. Επίσης δεν είναι ανεξάντλητο. Αν δεν σου κάνει κόπο προσπάθησε να πλένεις τα δόντια σου κρατώντας την βρύση κλειστή. Εννοώ για ολόκληρο το τέταρτο που σου παίρνει να πλένεις τα δόντια σου. Επίσης δεν χρειάζεται ολόκληρο τέταρτο βρε αγόρι μου, ούτε κροκόδειλος πια…
  2. Μια και ξεκίνησες να μιλάς και μια και ότι ζητήσεις ο καλός σου πατερούλης σπεύδει να το ικανοποιήσει, θα ήθελα να του ζητήσεις να κάνετε κάθε μέρα τουλάχιστον μια ώρα βόλτα μαζί οι δυο σας για bonding. Ξέρεις, είστε πατέρας και γιος, χρειάζονται αυτά…Για μένα μην ανησυχείς, κάτι θα σκεφτώ να κάνω ενώ σας περιμένω.
  3. Κατανοώ την απαίτησή σου να κλείνω την πόρτα και να σε αφήνω μόνο στο μπάνιο τώρα που άρχισες σιγά σιγά να κάνεις κακά στη λεκάνη κανονικά σα μεγάλος αλλά θα ήθελα να σε παρακαλέσω το ίδιο να κάνεις κι εσύ όταν είμαι εγώ στην τουαλέτα. Να σου υπενθυμίσω επίσης πως εγώ δεν κινδυνεύω να πέσω μέσα στη λεκάνη, ούτε στη μπανιέρα ενώ προσπαθώ να τραβήξω το καζανάκι. Σε βεβαιώνω πως αυτός είναι ο μόνος λόγος που κρατάω την πόρτα ανοιχτή και ότι ουδέποτε είχα την παραμικρή διαστροφή να παρατηρώ τους ανθρώπους εκεί που και ο βασιλιάς πάει μόνος του.
  4. Μπορεί τώρα που είσαι 2 χρονών να μεταβολίζεις τα πάντα και να μην παίρνεις γραμμάριο λίπους αλλά να ξέρεις πως γενικά στις 11 το βράδυ είναι καλό να μην τρώμε μακαρόνια με κιμά και μετά σοκολάτα και μετά γιαούρτι. Ειδικά όταν όλη την υπόλοιπη μέρα έχουμε φάει κανονικά.
  5. Ο λόγος που δεν σε αφήνουμε να οδηγήσεις την μηχανή του μπαμπά και το αυτοκίνητό μου είναι γιατί δεν έχεις δίπλωμα. Έχεις; όχι. Άρα…;
  6. Το μετρό δεν το λένε μαλάκα. Εκείνα τα παιδιά που περίμεναν στην στάση και το φώναζαν έτσι είχαν κάνει λάθος. Το μετρό το λένε Γιάννη. Άρα την επόμενη φορά που θα πάμε να το πάρουμε καλό είναι να φωνάξεις δυνατά ΕΛΑΑΑ  ΓΙΑΝΝΗΗΗΗ…

Δεν θα σε κουράσω περισσότερο. Κάτι μου λέει πως θα έχουμε πολλές ευκαιρίες για τέτοιες επιστολές.

Σε φιλώ και σ’ αγαπώ

Η μαμά σου

19 Responses to "mama’s log 17.5.12 Mummy Rules"

Χα, χα χα το τελευταίο ήταν όλα τα λεφτά!! Δεν μου ΄χει τύχει ακόμη αλλά που θα πάει του χρόνου Δημοτικό ο μεγάλος εχω νά ακούσω;;;
Αυτό με τη βρύση πια πόση υπομονή κλείνεις εσύ ανοίγουν αυτά, εμένα είναι και σε στυλ καταρράχτη (τρομάρα μου, ήθελα και design) α τι ωραία που πέφτει το νερό πλατς πλουτς. Μου πήρε κανά δυο χρονάκια για το καθένα τους μέχρι να το αφομοιώσουν αλλά τα κατάφερα. Τώρα μου κάνουν και υποδείξεις τύπου “¨σαν πολύ νερό δε χαλάμε εδώ μέσα, κλείνουμε τη βρύση, κλείνουμεεεεε”
Με το φαί το έχουμε καταφέρει με πολύ υπομονή και επιμονή κι αυτό και πολύ μπλα μπλα μπλα, μάλιασε η γλώσσα μου τόσα χρόνια. Τώρα ξέρουν πότε τρώμε και τι τρώμε και προσπαθούμε να καταναλώνουμε φαγητά και γλυκά που φτιάχνω εγώ. Εχθές π.χ. λέγαμε για τα παγωτά (πήρα παγωτομηχανή από πέρισυ και ησύχασα)
Επίσης το πιο ωραίο και επιτέλους λυτρωτικό είναι το δεύτερο, “μπαμπά δε πάμε καμιά βόλτα εμείς οι άντρες; Η μαμά έχει να μαγειρέψει” Που να ΄ξεραν οι γιοί μου πως μόλις βγαίνουν απ΄την πόρτα παρατάω και κουτάλες και νοικοκυριό, να δω και καμιά σειρά έχω Fringe να δω! Τελευταίο επεισόδιο είχε προχθές να μη το φχαριστηθώ η γυναίκα;
Τουαλέτα τι ωραίες καταστάσεις έχουμε ζήσει κι εμείς, ευτυχώς δεν είχαν την απαίτηση να βρίσκονται στο μπάνιο όταν πήγαινα εγώ. Κι αυτά όμως τη θέλουν την ησυχία τους α “διαβάζουν” και κόμικς με ύφος δέκα καρδιναλίων και φωνάζουν μετά “τα ΄κανα”
Η δικαιολογία του “δεν έχεις δίπλωμα”, τρομερή δεν το είχα σκεφτεί, πολύ καλή!!
Αχ BillTheKidMama, μεγαλώνεις το καλύτερο παιδί βρε, έχεις και παράπονα! Χε,χε, καλό κουράγιο και υπομονή σε όλα, έχουμε ακόμα να δούμε και ν΄ακούσουμε πολλά απ΄τα βλαστάρια μας!!!!

Fringe ε; Εγώ έχω κόλλημα με το game of thrones τελευταία αλλά έχω μείνει στο 3ο επεισόδιο του δεύτερου κύκλου και ακόμα να βρω χρόνο να δω τα υπόλοιπα…κοντεύω να ξεχάσω τα ονόματα…
2 ΧΡΟΝΙΑ ΑΝΟΙΧΤΗ ΒΡΥΣΗ;;;; !!! τόσο θα μου πάρει; Έλεος!
Καλός είναι Αναστασία μου όντως, καλό παιδάκι απλά δεν σ’ αφήνει λεπτό μόνη. Χρειάζεται συνέχεια κάποιον από πάνω του. Αν κάνουμε δε ότι αγκαλιαζόμαστε και φιλιόμαστε με τον άντρα μου μαύρο φίδι που μας έφαγε!

φιλάκια πολλά

Χα, χα το τελευταίο όταν ήταν πιο μικρά στην ηλικία αυτή και μεις το κάναμε συνέχεια και ήταν μές στα νεύρα. Ο μπαμπάς μας έτρωγε κάτι λοξές ματιές και όταν μάθανε να μιλάνε του τη λέγανε κιόλας “Τι κάνεις στη μαμά μου;, άμα την πειράξεις θα σε φάω λάχανο” Τώρα το έχουν ξεπεράσει αν και καμιά φορά με ρωτάνε αν αγαπάω τον μπαμπά τους πιο πολύ απ΄αυτά!!!!!
Φιλάκια!!!

χαχαχαχαχα Ολα τα πιτσιρίκια τα ίδια κάνουν! Κυρίως αυτό με την τουαλέτα με εκφράζει σε ανατριχιαστικό βαθμό! lol

Καλώς την Σοφία του share your likes . Όλα τα ίδια κάνουν είμαι βέβαιη! Να ‘σαι καλά, ευχαριστώ για το σχόλιο!

αυτο με την τουαλετα ειναι το κατι αλλο ειδηκα οταν ζηταει να τον παρεις αγκαλια την ωρα που κατουρας τη να σας πω τρελα!!!!

Την ώρα που κατουράς είναι το εύκολο Ελένη μου… 😉 !!
φιλάκια πολλά!

Άρχισα τη μέρα μου διαβάζοντας σε, με χαμόγελο! Χαχα..Μακαρόνια, σοκολάτα..και γιαούρτι! Πωπώ..Και το Μετρό..? Το άκουσε και το κράτησε, ε! Μόνο αυτά θυμούνται!

Άστα βρήκαμε το μπελά μας με το μετρό, το κράτησε και μας το κοπανάει συνεχώς. Όταν μπερδεύεται καμιά φορά το λέει ”λαμάκα” και πέφτει γέλιο.
Φιλιά πολλά Βέρα μου

ΑΧΑΧΑΧΧΑΧ ήταν να μη μιλήσει αυτό το παιδί. Απαξ και μίλησε τα είπε όλα και όταν λέμε ΟΛΑ, εννοούμε ΟΛΑ !!!! Κι εμείς ενώ προσέχουμε πως μιλάμε μπροστά τους, λίγο κάτι που ξέφυγε στον μπαμπά μας, λίγο το ….. φροντιστήριο από τους φίλους, το “μλκ” το μάθαμε. Και το λέει και η μικρή και μου έρχεται να τη σβουρίξω όταν το λέει.

Μακαρόνια ΚΑΙ σοκολάτα ΚΑΙ γιαούρτι αφού έχουν φάει κανονικά ε;;;;;; Ε, τα δικά μου αυτά τα τρώνε σε τρεις μέρες. Άλλο βάσανο. Να μην τρώνε τίποτα. Φάε κάτι βρε παιδί μου. “οχι ευχαριστώ”. Τοστάκι; “όχι ευχαριστώ”. Αυγό; “οχι ευχαριστώ”. Η ευγένεια μας έφαγε σε αυτό το σπίτι !!!

Αυτό με την τουαλέτα, είναι φοβερό πως ΠΑΝΤΑ πηγαίνουν στην τουαλέτα, ή 1 λεπτό πριν φύγουμε για να πάμε κάπου, ή την ώρα του φαγητού. Ή το θυμούνται αφού πια έχουμε φύγει και ψάχνουμε να βρούμε Goodys για να πάμε τουαλέτα.

Το νερό !!! Αααααα το νερό !!!!! Ο μεγάλος το ξεπέρασε, μπορώ να πω πως το πρωί πλένεται σαν την γάτα. Βρέχει λίγο τα χέρια του, περνάει μια γρήγορη τα μούτρα του και ….. πλύθηκε !!! Η μικρή όμως, ανοίγει τη βρύση, βάζει από κάτω τα χέρια και καααααθεται !!!!! Έχω σκεφτεί να βάλω χρονοδιακόπτη στις βρύσες !!!

Σμουτς !

Πολύ καλό!!! χιχιχιχι….

Εμείς το θέμα με τη βρύση το έχουμε όχι όταν πλένουμε δόντια-εκεί ακόμα ελέγχω εγώ γιατί δεν πολυφτάνουν-αλλά όταν κάνουμε μπάνιο… Καθόλη τη διάρκεια και κανένα πεντάλεπτο μετά minimum, “για να παίξουμε λίγο μαμά με τα ψαράκια μας”. Η καρδιά μου πονάει, έχω ένα κόλλημα με τη σπατάλη του νερού, αλλά η γκρίνια τους αν δεν το κάνω είναι ανυπόφορη, οπότε υποχωρώ η δόλια! Πάντως γέλασα πολύ με το ύφος που έγραψες την ανάρτηση!!! Καλό ΣΚ.

Τελικά όσο και να μη το θέλουμε μιμούμαστε τους γονείς μας σε πάρα πολλά τώρα, ενώ τότε δυσανασχετούσαμε..ήμασταν βλέπεις ΕΜΕΙΣ τα παιδιά! Το νερό να μην τρέχει συνέχεια, το φως να μη μένει ανοιχτό, τα μπάνια κάθε βράδυ…ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ το λέγανε και να! που ερχόμαστε στα λόγια τους! Θυμάσαι ευούλα???

Θυμάσαι γιατί έχω γίνει Μέρκελ τελευταία και με βαρέθηκε η ψυχή μου με βαρέθηκε

Χαχαχα, είσαι θεά! M΄άρεσε πολύ αυτό με το Bonding πατέρα – γιού, το προωθώ κι εγώ με τον τρόπο μου στη σχέση μπαμπά – κόρης!

Και πολύ καλά κάνεις Παναγιώτα μου διότι ειδικά μπαμπάς-κόρη έχουν πολλά θέματα και το bonding είναι επιτακτικό!!!

φιλάκια!

Αυτο με το μετρό ήταν όλα τα λεφτά!!Φαντάζομαι την έκφραση στα πρόσωπά σας όταν το φώναξε με το…όνομά του!!!!!
Ακόμα κυλιέμαι πάνω στο γραφειο απο τα γέλια!!!
Μα τι γίνεται με τα νήπια ρε παιδια…τα μαζεύουν κάθε 15 μέρες και τους κάνουν σεμινάρια με τίτλο “πως θα τρελάνετε τη μάνα σας, 100% επιτυχια!”?
Κάτι ανάλογο με τα 15θήμερα σεμινάρια που κρυφα κάνουν οι άντρες και τους κάνουν όλους να έχουν κοινα χαρακτηριστικά συμπεριφορας?
Και απο ότι βλέπω, αγοράκι ή κοριτσάκι δεν έχει ιδιαίτερη σημασια…και μένα η κόρη μου τα ίδια με τον Billy the Kid κάνει!
Χαιρετώ και καλή συνέχεια
🙂

To φωνάζει ξαφνικά και στο δρόμο μόλις δει μετρό δε μασάει, άστα Άσπα! Είναι φοβερό όντως, ξέρουν ρε παιδί μου τι μας ενοχλεί το πιάνουν στον αέρα δεν παίζει να τα ξεγελάσεις. Ακόμα και με το ”μαλάκα” κάθε φορά που το λέει κάνουμε κι εμείς το ”μαλάκα” για να μην καταλάβει ότι είναι κακή λέξη και το λέει ακόμα πιο συχνά. Αλλά ούτε αυτό πιάνει…!

φιλιά πολλά!

Leave a Reply

γράψε το mail σου και θα λαμβάνεις τα posts πριβέ ;-)

Join 1,651 other followers

Με φωνάζουνε Τζίνι

Με φωνάζουνε Τζίνι

Kill Bill

Ιστορία γέννας Μέρος 1ο

Ιστορία γέννας Μέρος 2ο

Πρόγραμμα βρέφους: The Baby Daily!

λίστα εγκυμοσύνης

οι τύποι της μαμάς

ωραία ήταν στις γειτονιές!!

Ψηφιακές Γειτονιές

κάνε τη ζωή σου εύκολη!

μπαμ! πρωτότυπα διαφορετικά προσκλητήρια

μπαμ! προσκλητήρια γάμου - βάπτισης

ένα ίσον κανένα???…δε νομίζω! η απάντηση μιας μαμάς με 3 παιδιά:

ένα ίσον κανένα??? ..δε νομίζω….

σου προτείνω να διαβάσεις:

ημερολόγιο εγκυμοσύνης από έναν μπαμπά!

