γονείς με κολικούς

miss-kiski Season 1 Episode 3: Ο σχιζοφρενής δολοφόνος με τις ορμόνες.

Posted on: April 26, 2012

(Εισαγωγή: Η miss-kiski έχει γιο. Το λέω επάνω επάνω για να αρχίσεις να της εύχεσαι.. ;-). Εκτός από γιο έχει και πειραγμένα νεύρα. Φταίνε οι ορμόνες. Μπουα χαχαχαχα. Με βρίζει τώρα. Αλλά δεν είναι και τόσο άσχημο αυτό τελικά. Εγώ θυμάμαι μια φορά 8 μηνών ήρθα στη δουλειά με ταξί. Αργούσα όμως με τα λεφτά, αργούσε κι ο ταξιτζής κι από πίσω είχαμε κάνει ουρά 2 τζιπ, ένα λεοφορείο και δεν ξέρω τι άλλο που κόρναραν ασύστολα. Ο ταξιτζής τι να κάνει ο κακομοίρης αγχώθηκε αλλά δε μιλούσε. Τώρα κάτσε να δεις του λέω τι έχει να γίνει. Βγαίνω έξω -μου πήρε 4 λεπτά να βγω με την κοιλάρα- και ρίχνω ένα βρισίδι στους οδηγούς ξεγυρισμένο. Όπου βλέπουν μια εμένα μια την κοιλιά και αρχίζουν τα συγγνώμη-με το καλό ετσέτερα ετσέτερα. Πολύ το διασκέδασα. Επίσης να σου πω ότι στα μεγάλα multiplex ακόμα και τελευταία ώρα το Σάββατο σε μπλοκπμπάστερ να πας, να ξέρεις ότι και δεν περιμένεις ουρά αλλά και σου ‘χουν πάντα θέσεις κρατημένες για έγκυες δίπλα στο διάδρομο. Δε λέω αηδίες, το avatar εγώ έτσι το είδα πριν γεννήσω. Πάντως γενικά οι ορμόνες της εγκυμοσύνης είναι σαν τον ΟΤΕ. Φταίνε. Απολαύστε υπεύθυνα τώρα: )

          Σαν άνθρωπος σιχαίνομαι 2 πράγματα που λες αγαπητέ αναγνώστη. Τους ημιμαθείς και τα κλισέ. Τα απεχθάνομαι, βγάζω σπυριά σου λέω, τα θεωρώ σίγουρα έλλειψη παιδείας, ενίοτε νομίζω αποτελούν και σημάδι παντελούς έλλειψης εγκεφάλου. Αν δε ξέρω κάτι απλά το βουλώνω. Ή παραδέχομαι ότι δεν το ξέρω. Δεν ανοίγω το στόμα μου και πετώ βατράχια. Θα μου πεις τώρα τι δουλειά έχουν αυτά που σου γράφω με μάνες, πάνες εγκυμοσύνες , αυπνίες και τοκετούς. Κάνε υπομονή αναγνώστη, θα σου καταλήξω λίαν συντόμως.

Οι άνθρωποι που με ξέρουν, αν τους ρωτήσεις, θα σου πουν ότι είμαι ένας πολύ δύσκολος άνθρωπος, που δε χαρίζω , που όταν το ανοίγω καλύτερα να βρεις μέρος να κρυφτείς (ειδικά αν έχεις κάνει μαλακία, που πιθανώς για να μεταμορφώθηκα στον Βελζεβούλ, μάλλον έκανες) , είμαι εξαιρετικά κυνική και γενικά καλύτερα να μην μπλέξεις ρε παιδάκι μου μαζί μου αν δεν είσαι τουλάχιστον βουδιστής μοναχός που έχεις περάσει επιτυχώς όλα τα στάδια της εκπαίδευσης σου. Πολύ με φωνάζουν «bitchάρα» και εγώ τους απαντώ «ευχαριστώ για τα τιμητικά σας λόγια» . Οπότε, όπως καταλαβαίνετε, είμαι από την φύση μου σχιζοφρενής και δεν μου χρειάζονται οι ορμόνες για να γίνω. Και εδώ ερχόμαστε στο θέμα του σημερινού κειμένου.

Όταν μένεις έγκυος υπάρχουν 2 περιπτώσεις : ή οι άλλοι το εκμεταλλεύονται ή εσύ. Και τι εννοώ μ’ αυτό θα σου πω ευθύς αμέσως. Ας πάρουμε πρώτα το εύκολο , δηλαδή να το εκμεταλλεύεσαι εσύ. Αρχίζεις «αχ πονάει ο κώλος μου» , «αχ πεθαίνω, σβήνω, χάνομαι» , «αχ αγάπη μου ,είμαι χάλια ψυχολογικά έχω γίνει σαν προστατευόμενο είδος του Αρκτούρου, πάρε μου αυτά τα παπουτσάκια για να φτιάξουν λίγο τα κεφάκια» , «αχ σήμερα είμαι κουρέλι, κάνε μου μασάζ στη πλάτη» , «αχ αγάπη μου μου μύρισε Frrrozen Haute Chocolate» (τι εννοείς δεν ξέρεις τι είναι το Frrrozen Haute Chocolate, καλά θα με πεθάνεις τελείως αναγνώστη. Είναι μια παγωμένη… ζεστή σοκολάτα (σωστά διάβασες) από 28 διαφορετικά είδη κακάο και αληθινά φύλλα χρυσού η οποία κοστίζει 25.000 δολάρια και μπορείς να την βρεις μόνο στο Serendipity μεταξύ 2ης και 3ης Avenue στη Νέα Υόρκη, πω πω πια , εγώ θα στα λέω όλα??? ). Και κάπου εκεί τρως μια ανάποδη στα μούτρα και σταματάς. Η άλλη περίπτωση, δηλαδή να το εκμεταλλεύονται οι άλλοι , είναι πιο περίπλοκη. Πρώτον το εκμεταλλεύεται το αφεντικό σου για α)να σε υποβιβάσει με την πρώτη ευκαιρία β)να σου κόψει κάθε πιθανό δικαίωμά σου αν είσαι κανένα ζώον και δεν μιλάς γ)γενικά να σου κάνει τη ζωή μαύρη με κάθε ευκαιρία.

Η άλλη κατηγορία που εκμεταλλεύεται την εγκυμοσύνη σου είναι όλοι αυτοί που ποτέ τους δε σε πάλευαν με τίποτα! Όλοι αυτοί που σου περιέγραφα παραπάνω (aka ημιμαθείς και κλισεδιάρηδες) που μια ζωή τους είχες για το πρωινό σου επειδή άνοιγαν το στόμα τους και έλεγαν μπούρδες που δεν άντεχες. Και τότε έβραζαν στο ζουμί τους, έβριζαν την τύχη τους που δε μπορούσαν να αρθρώσουν λέξη μπροστά σου και να σου απαντήσουν έστω αξιοπρεπώς. Συγνώμη παλικάρι μου που έχω υψηλότερο IQ από το δικό σου, get over it.

Και ερχόμαστε σε εκείνες τις ευτυχείς μέρες που μαθαίνουν ότι είσαι έγκυος!! Ξαφνικά η ζωή τους αποκτά νόημα, διότι κάθε φορά που κατά το συνήθειό σου τους βάζεις μια τάπα και τους θάβεις κάτω από το δεξί τακούνι σου, αυτοί –Ω! θαύμα- επιτέλους αποκτούν φωνή και σου απαντάνε «Δε σε παρεξηγώ, φταίνε οι ορμόνες» . Και εκεί που λες αγαπητέ αναγνώστη, αναλαμβάνουν πραγματικά οι ορμόνες . Και τους ρωτάς απλά και όμορφα πόσα χρόνια περίμεναν από τη ζωή τους για να σε δουν έγκυο για να δικαιολογήσουν την ανυπαρξία τους και το IQ ραδικιού τους.

Το χειρότερο απ’όλα είναι όταν ακούς τη συγκεκριμένη ατάκα από γυναίκα. Και ειδικά γυναίκα που έχει περάσει εγκυμοσύνη. Εκεί στάνταρ λες , πάει, αυτηνής της έκαναν λοβοτομή. Και επιλέγεις στο τέλος να μην ασχοληθείς καν, γιατί η περίπτωση είναι ανίατη και θα καταστρέψεις εξαιρετικά χρήσιμη φαιά ουσία. Άσ’ τηνε  την κακομοίρα, τζάμπα κόπος, μέχρι εκεί της κόβει.

Εκτός και αν τελικά, τώρα που το σκέφτομαι , αρχίζω να χρησιμοποιώ αυτό το  «φταίνε οι ορμόνες» για να κάνω τη ζωή μαύρη όσων γουστάρω. Και μετά να έχω το ακαταλόγιστο. Και κάθε φορά που θα σπάω κεφάλια, να λέω με το ύφος του Puss από τον Shrek «δεν φταίω εγώ, φταίνε οι ορμόνες…..» .  Στα δικαστήρια λέτε να πιάνει?

(Πάλι εγώ για επίλογο αυτή τη φορά: Το χειρότερο που μπορείς να της κάνεις πάνω στο πάρτυ των ορμονών είναι να της πεις χαμογελώντας: νευράκια νευράκια;;  μην το κάνεις, σώσε τον εαυτό σου..)

21 Responses to "miss-kiski Season 1 Episode 3: Ο σχιζοφρενής δολοφόνος με τις ορμόνες."

Super!!!!!!!!!!!!!!!! Από τα καλύτερα που έχω διαβάσει

Θενκ γιου Κική εκ μέρους της miss-kiski και καλωσήρθες!
Φιλιά

Φιλιά και από την ίδια την miss-kiski kiki μου! Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

Κακομοίρα μου, πρόσεχε γιατί αν είσαι συνέχεια στην τσίτα, θα βγει το μωρό μέσα στην τσιρίδα και το νεύρο!!!!! Χαλάρωσε, σκέψου συννεφάκια, λουλουδάκια, πουλάκια, θάλασσες, πιες κι ένα χαλαρωτικό ρόφημα και γράψε όσα σε εκνευρίζουν στα @#%7!##Χ@ του γιου σου!

Όσο για τις γυναίκες, κι εμένα μου έκανε εντύπωση πόσο μουλάρες ήταν μερικές. Στο λεωφορείο πάντα άντρες σηκωνόντουσταν να μου δώσουν θέση. Και μόνο άντρες σταματούσαν το αυτοκίνητο για να με αφήσουν να περάσω απέναντι.

Ένα – ένα τα θυμάμαι!!! Αυτό το “νευράκια – νευράκια”;;;;; είναι ……. μπορεί να σε κάνει ……..να χάσεις τελείως τον έλεγχο!!! Μόλις είχα γεννήσει τον Βαγγέλη, είχα τα νεύρα του αιώνα, με ενοχλούσαν τα πάντα! Κάτι έκανε ο φτωχός ο σύζυγος, (π.χ. άφησε τα ψίχουλα στο τραπέζι !!!), έγινα εγώ πύραυλος (τι πρωτότυπο !!!) και άρχισα το μπούρου – μπούρου. Ήταν και βράδυ, μόλις είχε γυρίσει από τη δουλειά και έκανε το λάθος και μου είπε: “νια νια νια, όλο γκρινιάζεις, όλο μουρμουράς…”. Φούντωσα, του έριξα μια σπρωξιά, έπεσε πάνω στον πάγκο της κουζίνας, έφυγε το πλυντήριο των πιάτων από τη θέση του, έσπασε ένα ποτήρι και μετά μας έπιασε και τους δυο νευρικό γέλιο !!!! Πέσαμε στο πάτωμα από τα γέλια. Πολύ καλό όμως αυτό. Να μπορείς να ….. γελάς με τα χάλια σου!!!! Σου περνάνε όλα μετά!

Για πες τα μας αυτά ρε Μαρία για πες τα μας αυτά γιατί εμένα ο μικρός έγινε 2 κι εγώ ακόμα έτσι είμαι. Και δεν κατάλαβα δηλαδή γιατί να μη με ενοχλεί το ψίχουλο στο τραπέζι; Για να μη σου πω για το σφουγγάρι των πιάτων που μόνιμα είναι ΜΕΣΑ στο νεροχύτη απορροφώντας όλα τα απόνερα!! Μάλλον δεν έχει να κάνει με τη γέννα ε; το κόβω…ok…. 😉

Κοίτα να δεις, εγώ τρελή με την καθαριότητα δεν είμαι. Το σπίτι μου είναι ένα φυσιολογικό σπίτι, μιας φυσιολογικής οικογένειας, με εργαζόμενη 8ωρο μαμά, εργαζόμενο μπαμπά – μεγάλο παιδί και δύο παιδιά ηλικίας 8 και 5 ετών. Τη σκόνη στο σύνθετο την ανέχομαι. Μόνο κάθε Σάββατο πρωί την ξεπαστρεύω. Υπάρχουν όμως 3 – 4 πράγματα που δεν τα αντέχω! Α) Τα ψίχουλα. Σε κανένα σημείο του σπιτιού. Ούτε στο τραπέζι, ούτε στο πάτωμα να κάνουν κριτσι – κριτσι, ούτε στο κρεβάτι μου να μου κάνουν απολέπιση όταν κοιμάμαι. Δεν τα αντέχω, κι ας είναι από μπισκότα σοκολάτας. Β) Θέλω σε όλο το σπίτι, οι κουρτίνες να μην είναι τραβηγέμενες στην άκρη του παραθύρου, αλλά να απλώνονται σε όλο το πλάτος, ομοιόμορφα! Πες με τρελή, παράξενη, αν έρθεις σπίτι μας, θα γελάσεις πολύ. Ο ένας ανοίγει τις κουρτίνες για να μπαίνει φως (λέει), κι εγώ τις κλείνω γιατί δεν μπορώ να τις βλέπω τραβηγμένες! Μέσα σε μισή ώρα, μπορεί να έχουμε ανοίξει – κλείσει τις κουρτίνες και 4 φορές!!! Γ) Το γνωστό θέμα με το μπάνιο και τη χρήση του από τους άντρες, μικρούς και μεγάλους. Το έχουμε ξανασυζητήσει! Αυτά! Και όχι, δεν φταίνε οι ορμόνες. Το χειρότερό μου, είναι όταν ο Βασίλης (το στεφάνι μου καλέ) με λέει γκρινιάρα! Μου έρχεται να τον δαγκώσω και όχι με πονηρές διαθέσεις!!!

Είδες Miss-Kiski μου, με το που εγκαταστάθηκες στην τουαλέτα τι έμπνευση έχεις; Περιττό να πω ότι έχουν περάσει πόσα λεπτά που το διάβασα και ακόμη χτυπιέμαι απ΄τα γέλια!
Και βέβαια σου συνιστώ να εκμεταλλευτείς στο έπακρο αυτό το “δωράκι”, έχει πολύ πλάκα, εγώ το διασκέδασα πολύ και στις δυο μου εγκυμοσύνες, εδικά στην πρώτη που δούλευα κιόλας το καταευχαριστήθηκα. Το αφεντικό μου ήταν να με απολύσει, εγώ κάτι είχα ψιλιαστεί και ενώ ήξερα ότι είμαι έγκυος έκανα υπομονή μέχρι να μου το πεί. Και μου το ανακοινώνει λοιπόν μια ωραία πρωϊα, δεν θα ξεχάσω το βλέμμα του, όταν του ανακοίνωσα κι εγώ πως είμαι 3 εβδομάδων έγκυος, μπούχαχα ακόμη μετά από τόσα χρόνια γελάω με αυτό!!!!!
Μόνο που δυστυχώς δεν είχα πολλές αντοχές να μείνω στη δουλειά να του κάνω και το δεύτερο καπάκι και να μη μπορεί να με διώξει με τίποτα. Μια μέρα μόνο άντεξα στη δουλειά, η εικόνα της μπέιμπι σίτερ στο σπίτι που κρατούσε το πρωτοπαίδι μου ήταν χτύπημα στη καρδιά που λένε, με σημάδεψε τόσο που δεν μπορούσα να ξαναδουλέψω.
Πάντως οι ορμόνες είναι το “καλύτερό” μου, πριν μείνω έγκυος, αφού έμεινα έγκυος, αφού γέννησα και ακόμη 4 χρόνια πριν τη δεύτερη και τελευταία γέννα έχω ορμόνες τρελαμένες.
Βεβαίως πως να μην έχω αφού έχω σύνδρομο πολυκιστικών ωοθηκών, που όσα αντισυλληπτικά κι αν έχω πάρει, όση προγεστερόνη και αν έχω καταβάσει αυτές εκεί κατσικωμένες οι σκασμένες!
Η θα μείνεις ξανά έγκυος μου είπαν όλοι οι γιατροί ή θα φύγουν μόνες τους, άλλος τρόπος δεν υπάρχει, οπότε συμφιλιώθηκα με τις ορμονούλες μου και πορευόμαστε μαζί.
Έτσι λοιπόν αυτομάτως διακαιολογούνται όλες οι εκρήξεις μου.
Βέβαια τις έχω τιθασεύσει ολίγον τι, αλλά έτσι και μου πατήσεις τον κάλο βρες τρύπα να κρυφτείς.
Πάντως καιρό έχουν να με πιάσουν, δεν μπορώ να κρυφτώ κιόλας όταν με πιάνουν το καταλαβαίνουν και δεν με πολυπρήζουν, ούτε μαλακίτσες μου κάνουνε.
Ειδικά ο άντρας μου είναι μαθημένος εξάλλου σε πολύ σπάνιες περιπτώσεις έχουμε ξεφύγει και οι δυο με νεύρα, είμαστε αρκετά εγκρατείς.

Κάνε τους τη ζωή κόλαση μιας και είναι και αρσενικός ο απόγονος τώρα θα δουν, έμπαινε Miss-Kiski, απόλαυσέ το όσο μπορείς, ε ρε γλέντια!!!!!!
Στέλνω τις φιλούμπες μου !!!!

Γεια σου Αναστασία μου, σ’ευχαριστώ πολύ και σένα για τα καλά σου λόγια!! Έζησα που λες ακριβώς το ίδιο, ήξερα πως θα με απολύσουν και το έκανα γαργάρα, με φωνάζουν λοιπόν, μου λεν “απολύεσαι” και τους λέω και εγώ “αμ δεν σας τα ΄πανε καλά!”. Οπότε τους ξέμεινα αμανάτι, με υποβιβάσανε από manager σε πωλητή (παρόλο που ξέρουμε όλοι ότι είναι παράνομο) και με πέταξαν να δουλεύω για αντικείμενο που ούτε το ξέρω , ούτε μπορώ να αποδώσω. Και ποσώς με νοιάζει. Τους ξηγήθηκα ότι δεν μπορώ να είμαι αποδοτική σε αντικείμενο που δεν το ξέρω, μου είπαν (Έλληνες αγαπητή μου…) “οι πωλήσεις είναι παντού οι ίδιες” (γιαυτό δε πάει πουθενά αυτή η χώρα και ούτε πρόκειται..). Και εγώ που λες, κάνω όμορφα και ωραία την δουλίτσα μου και απλά πάω σπιτάκι μου και λήγει εκεί το πράγμα. Τώρα τι θα πάθω άμα γεννήσω δε ξέρω, αλλά το μόνο σίγουρο είναι πως δε θα κάνω κανενός το χατήρι να υποκύψω σε εκβιασμούς και πιέσεις και να παραιτηθώ.
Πάρα πολλά φιλιά, υπόσχομαι να επανέλθω δριμύτερη με καινούριο κείμενο, έχω ρέντα!!!!

Κι εγώ δεν είχα πιέση για τη δουλειά μου καθ΄αυτή, όλοι εξάλλου που δούλευαν εκεί για το αφεντικό μας είμασταν άχρηστοι, σύμφωνα με τα λεγόμενά του, αυτό το άντεχα σιγά το πράγμα. Απλώς θα με απέλυε αναγκαστικά γιατί είπε ψέματα εν αγνοία και δική μου βέβαια στους Σουηδούς που είχαν έρθει να συμπράξουν επαγγελματικά με την εταιρεία μας ότι είμαι προϊσταμένη λογιστηρίου και όχι βοηθός λογιστού, οπως και είχα προσληφθεί!
Εγώ δεν άντεχα στην ιδέα να μου μεγαλώσει το παιδί κάποια άλλη εκτός από εμένα!!
Αλλιώς ακόμη εκεί θα ήμουν!!
Πάντως αυτό με τις ουρές σε δημόσιες υπηρεσίες κ.λ.π. είναι πολύ καλό, ακόμα και όταν έχεις πολύ μικρό παιδί μαζί σου εύκολα σ΄εξυπηρετούν και πάλι.
Εμένα τώρα τα παιδιά μου που γίναν γομαράκια δεν πιάνει το κόλπο, παίρνω τον ανιψιό μου και πηγαίνω σε κάτι τέτοια.
Καλά έχω πάθει πλάκα με την απάθειά σου σχετικά με τη δουλειά σου, μπράβο και πάλι μπράβο σου εύχομαι να τους τα κάνεις τσουρέκια για πολλά χρονάκια ακόμα, χι,χι,χι!!

Αναστασία μου, 164 λέξεις comment ντροπή…Περίμενα από ‘σένα τουλάχιστον 253. Τέλος πάντων, θα σου απαντήσει και η kiski.

😉

Μην την ακούς Αναστασία μου! Γράφε εσύ, γράφε και άστην να λέει! Από την ζήλια της είναι που ο Billy the Kid δεν την αφήνει να γράψει παρά μόνο 5-10 λέξεις μετά βίας!!!

Δε θα γεννήσεις μαρή, θα δεις εσύ πόσες λέξεις θα γράφεις!!! 😉

Σήμερα Είχα να πάω κ δημόσια υπηρεσία να τακτοποιήσω μια δουλίτσα -φυσικά περίμενα μια ώρα μέχρι να ερθει το νούμερο μου- αλλα προς έκπληξη μου η υπάλληλος που με εξυπηρέτησε μου είπε πως σαν έγκυος που είστε μπορούσατε να εξυπηρετηθειτε Κατευθιαν (!!!) … Αφου θα ξαναπαω Δευτέρα λέω να το εκμεταλλευτώ δις ταϊμ! Πάντως αυτο που άλλοι πάλι είναι βόδια κ ειδικά γυναίκες στα κατάμεστα ΜΜΜ είναι γεγονός… Κ ναι “ευαισθησία” δείχνουν κυρίως οι άντρες.
Στο θέμα “ορμονες στο ζενίθ” VS “αλλεργία στην ανθρώπινη βλακεία”… Επειδή καταλαβαίνω πολυ καλα τον πόνο σου… Γραφτούς στα παπακια σου 🙂 (δύσκολο σε μερικές περιπτώσεις το ξέρω)

Αλλα μη ξεχνάμε η βλακεία είναι ανίκητη κ ανίατη!
Τουλάχιστον οι ορμονες μας… Θα έρθουν στα ίσια τους μετα την γέννα 😉

Γραμμένους τους έχω σε διαβεβαιώ, έτσι κι αλλιώς είπαμε, μέχρι εκεί τους κόβει. Εδώ στη δουλειά, γυναίκα με 2 παιδιά μου είπε ότι θα πει στο τμήμα Προσωπικού να με απολύσει. Ακόμα γελάω σου λέω. Είπαμε, μέχρι εκεί φτάνει το μυαλουδάκι τους.
Παραδόξως και μένα στην εφορία μέχρι και καρέκλα μου έδωσε ένας εφοριακός να κάτσω! Από πότε έγιναν άνθρωποι οι δημόσιοι υπάλληλοι? Μπράβο!

Είδες οι δημόσιοι υπάλληλοι θηλυκού γένους καμια Φορα; Τουλάχιστον Δευτέρα θα πάω Κατευθιαν χωρίς ουρές, χωρίς κωλο νούμερα.

Πάντως επειδη έφαγα στην μάπα 3,5 χρόνια σε εταιρία με πολλές έτσι μη σκάς… Κατοπιν απομακρυνσης κ ωριμης σκεψης απλα Χεστους κ κυρίως επειδη πάντα θα βρίσκουν κάτι για να κριτικαρουν κ να προσπαθούν να σου κάνουν τα νεύρα τεντοπανα (ειδικα τωρα που δε πολυφαινεται) γιατι είναι κομπλεξικα ζώα που έτσι την βρίσκουν. Κ βασικά απο όσες έτυχε να έχω πάνω απο το κεφάλι μόνο η μια ήταν σπαθί αλλα λόγω μωρών έπεσα στον ορισμό της κομπλεξικής σκύλας. (δλδ αυτο το περι απόλυσης ενω είσαι έγκυος η δικιά σου κ αυτη θα μπορούσαν να το πετάξουν έτσι)
Επειδη όμως κ το μωρό πρέπει να σκεφτούμε: ή πας εσυ στο HR σας να τους μαζέψει. (κανείς εργοδότης δε θέλει να σε πληρώσει χρυσή). Η με τον γιατρο σου το συζητάς κ μαζέυεις μερικές αναρρωτικες κ τους αφήνεις να σε επιθυμησουν λιγάκι (ψυχολογική πίεση είναι αυτη κ για το μωρό δε κάνει) όταν πια η κοιλια θα είναι τούρλα θα δεις που ως δια μαγείας θα κόψουν τις χοντρές παπαριές αυτομάτως γιατι ξέρουν με μαθηματική ακρίβεια πως θα τους παρει ο διάολος.

Έτσι ΕΤΣΙ! ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΙΣ ΚΑΤΑΠΙΕΣΜΕΝΕΣ ΟΡΜΟΝΕΣ!!!

Φιλιά συναγωνίστριες!

i-mom

Εγώ δεν θυμάμαι ποτέ να έχω εξυπηρετηθεί εύκολα όταν ήμουν έγκυος από καμιά γυναίκα, μόνο οι άντρες εξυπηρετούν.
Καλά μια ώρα ήσουν εκεί δεν βρέθηκε κανείς να σου δώσει τη σειρά του έστω, ντροπή.
Εγώ όταν πάω σε καμιά δημόσια υπηρεσία και βλέπω έγκυο ή γυναίκα με μικρό παιδί της πιάνω κουβέντα και αρχίζω να συζητάω μαζί της “μα δε ντρεπόμαστε λέω εγώ κανείς να μη δίνει τη σειρά του, πάρε κορίστι μου τη δική μου μπλα, μπλά”, αρχίζουν και κοιτάνε όλοι στραβά πολύ το ευχαριστιέμαι όμως, χε,χε!!
Καλά θα κάνεις να μη σε πολυνοιάξει καθόλου που θα το εκμεταλλευτείς, αυτό έλειπε η προτεραιότητα είναι προτεραιότητα τέρμα!

Πραγματικά δε χαλάω τη ζαχαρένια μου για κανέναν. Αφού πουλάνε τρέλα όλοι αυτοί μία, εγώ θα πουλάω δέκα. Και στη δουλειά και παντού. Και για να σου πω την αλήθεια, τώρα που πλέον φαίνομαι ότι είμαι έγκυος, θα απαιτώ προτεραιότητα. Ειδικά σε μέρη όπως πχ το ΙΚΕΑ που έχει ξεκάθαρες επιγραφές στα ταμεία για προτεραιότητα σε εγκύους και ΑΜΕΑ. Και θα κουβαλάω και ένα μπουκαλάκι ξύδι και ένα σφηνοπότηρο στην τσάντα μου και όποιος κοιτάξει στραβά, θα τον κερνάω ένα σφηνάκι ξύδι και θα του δίνω και 0,60 να παίρνει και ένα από εκείνα τα γαμάτα τα λουκάνικα του ΙΚΕΑ που είναι σούπερ!

Δυστυχώς το θέμα ορμόνες…είναι μεγάλο θέμα τόσο κατά τη διάρκεια όσο και αμέσως μετά απο την εγκυμοσύνη. Το τραγικότερο όλων μα όλων είναι ότι ούτε καν σε μια εγκυμοσύνη δεν μπορούν να δείξουν ευαισθησία κάποιοι άνθρωποι (άνδρες – γυναίκες)! Ιδανικότερο όλων, ειπώθηκε ήδη απο τη γράφουσα, “σφύριξε χαρούμενα μπορείς δες τη φωτεινή πλευρά της ζωής!!!”. Όσο για τα υπόλοιπα … έχει η ζωή γυρίσματα….

Leave a Reply

γράψε το mail σου και θα λαμβάνεις τα posts πριβέ ;-)

Join 1,651 other followers

Με φωνάζουνε Τζίνι

Με φωνάζουνε Τζίνι

Kill Bill

Ιστορία γέννας Μέρος 1ο

Ιστορία γέννας Μέρος 2ο

Πρόγραμμα βρέφους: The Baby Daily!

happy baby daily

λίστα εγκυμοσύνης

οι τύποι της μαμάς

ωραία ήταν στις γειτονιές!!

Ψηφιακές Γειτονιές

κάνε τη ζωή σου εύκολη!

μπαμ! πρωτότυπα διαφορετικά προσκλητήρια

μπαμ! προσκλητήρια γάμου - βάπτισης

ένα ίσον κανένα???…δε νομίζω! η απάντηση μιας μαμάς με 3 παιδιά:

ένα ίσον κανένα??? ..δε νομίζω….

σου προτείνω να διαβάσεις:

μπεμπάκο! του Χρήστου Παπαναστασίου

ημερολόγιο εγκυμοσύνης από έναν μπαμπά!

