γονείς με κολικούς

miss-kiski Season 1 Episode 2: 12 εβδομάδων μόνιμος κάτοικος WC

Posted on: April 19, 2012

(εισαγωγή  -η γνωστή- : Καταρχάς ΓΕΝΝΗΣΑΜΕ, ναι ναι η Μαργαρίτα γέννησε σήμερα 7.30 το πρωί τον κούκλο της και μάλιστα τζάμπα άγχος, τζάμπα γράφαμε εδώ ευχές ετσέτερα ετσέτερα…κρατιόταν λέει και σφιγγόταν μη βγει το παιδί γιατί περίμενε τον γιατρό όσο ήταν μόνο με τη μαία…αυτά να τα βλέπεις εσύ που φοβάσαι να γεννήσεις!

Στο θέμα μας τώρα: μας έγινε μόνιμη κάτοικος και στους γονείς με κολικούς η miss-kiski! ταιριάζει εδώ που τα λέμε, παραδέξου το. Στέλνει τις εμπειρίες της η γυναίκα τι να κάνει, μη βλέπεις η Αναστασία που προτιμά να τα λέει στα σχόλια…  🙂  Καλό αυτό με το κατούρημα πάντως, νομίζω όλες μας αγγίζει….)

Και εκεί που έλεγα δε μπορεί , θα τελειώσει αυτό το μαρτύριο που πέφτω ξερή και κοιμάμαι όπου βρω και πως επίσης θα πάψω να θέλω να βγάλω τα σωθικά μου ακόμα και στη θέα ενός θεϊκού πιάτου σπαγγέτι μπολονέζ (είμαι τραγική , το ξέρω..), πάνω που όλοι μου έλεγαν «κάνε καλέ υπομονή , σε κάνα δυο βδομάδες θα ηρεμήσεις» (για το στήθος μου σου είπα που δε μπορώ ούτε στον υπολογιστή να γράψω , γιατί ακουμπάνε στο γραφείο και πονάω, τραγικό σου λέω, άσε!) , εκεί λοιπόν που έλεγα ότι σύντομα θα γλυτώσω, άρχισα να ξενυχτάω στην τουαλέτα. Και να διημερεύω στην τουαλέτα. Και να περνάω και τα μεσημέρια μου και τα απογεύματά μου στην τουαλέτα. Απλά και μόνο για να βγάλω μια σταγόνα σαν να έχω ουρολοίμωξη που λέει και η i-mom. Ή να έχω πάει πριν ακριβώς 10 λεπτά και μόλις έχω βολευτεί και πάλι στον καναπέ-κρεβάτι-καρέκλα, να πρέπει να ξανασηκωθώ.

(ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ ΓΙΑ ΤΟΥΑΛΕΤΑ – Δείτε λίγες διαφημίσεις γύρω γύρω στο υπέροχο αυτό blog και έρχομαι σε 2’)

………….

……………………..

………………………………..

Λοιπόν….που είχαμε μείνει? Α, στην τουαλέτα. Εκεί δηλαδή που σε λίγο θα μένω. Θα πάρω το πάπλωμα και ένα μαξιλάρι και θα μετακομίσω στην μπανιέρα να τελειώνουμε για να είμαι δίπλα να μην ταλαιπωρούμαι. Βέβαια δε ξέρω που θα βάλω την τηλεόραση και το media player (γιατί που θα βλέπω το Game of Thrones μου λες?), αλλά κάτι θα σκεφτώ στην πορεία.

Αναρωτήθηκα λοιπόν η καψερή για ποιο λόγο πριν ακόμα τελειώσει καλά καλά το πρώτο τρίμηνο, εγώ πρέπει να μετακομίσω στο μπάνιο. Και σαν κλασσική newbie γκαστρίτσα ανέτρεξα στο διαδίκτυο. Για να ανακαλύψω ότι η μήτρα μου λέει είναι στο μέγεθος περίπου ενός γκρεϊπφρουτ και κάτι παραπάνω (ας πούμε καρύδα για να βοηθήσουμε το visual) και πιέζει την κύστη γιατί λέει είναι ακόμα σε χαμηλή θέση. Από την άλλη εβδομάδα –πρώτα ο Θεός- θα αρχίσει λέει (το διαδίκτυο τα λέει, όχι εγώ) , να μετακομίζει προς τα πάνω και να αφήσει την κύστη μου ήσυχη, γιατί έχουμε και νεύρα κοπελιά και έχουν γίνει κορδελάκια από τα πήγαινε-έλα στην τουαλέτα.

Οπότε κάνω μουτζάι αναπνοές (είναι οι βαθιές αναπνοές που κάνουμε στη γιόγκα για να επιβιώσουμε όταν είμαστε δεμένες πισθάγκωνα) , μετράω τις μέρες μέχρι να μαζέψει η μήτρα μου τα μπογαλάκια της και να μετακομίσει παραπάνω, μπας και βρούμε την ησυχία μας.

Όλα αυτά βέβαια μέχρι τον 7ο. Γιατί μετά ενημερώθηκα από βετεράνες γκαστρίτσες ότι την αυτοκτονία όσο να ‘ναι την σκέφτεσαι. Όπως επίσης και το ενδεχόμενο να αρχίσεις να φοράς πάνες-βρακάκια για να ξεμπερδεύεις. Έτσι κι αλλιώς σαν μπόγος είμαστε, οι πάνες θα μας πειράξουν?

Σας φιλώ γλυκά, εις το επανειδείν, πάω στην τουαλέτα!!

miss-kiski

32 Responses to "miss-kiski Season 1 Episode 2: 12 εβδομάδων μόνιμος κάτοικος WC"

Ένα μεγάλο συγχαρητήρια στη Μαργαρίτα! Να σου ζήσει και να το δεις όπως το ονειρεύεσαι (ξέρω ακούγομαι λίγο κλισέ, αλλά οι π**τάνες οι ορμόνες φταίνε!!)
Με το καλό να μας τα πεις να πάρουμε και εμείς λίγο θάρρος!

Αγαπητή i-mom, ευχαριστώ για την φιλοξενία,πάρε ένα μεεεεεγάλο φιλί! Σμουτς!

Να της ζήσει της Μαργαρίτας που δεν την ξέρω και σε όλες τις γλυκιές εγκυούλες-αχου-τα!-χιχιχι, αφιερώνω με πολλή αγάπη αυτή την ανάρτηση http://magissa-kirki.blogspot.com/2011/01/blog-post_09.html ως παθούσα που κατουρούσα!

ε, δεν έχω λόγια με την πάρτη σου να ξέρεις! ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΟΓΙΑ!

Αντε βρε ! Να ΜΑΣ ζήσει ο μπέμπης της Μαργαρίτας (γιατί ως γνωστόν, όλα τα παιδιά είναι παιδιά ΜΑΣ !!!). MissKiski μου, ένα θα σου πω, που συνάδει με το “κοιμήσου τώρα που προλαβαίνεις”. Κατούρα τώρα που μπορείς, γιατί όταν γεννήσεις, ούτε για κατούρημα δεν θα προλαβαίνεις να πηγαίνεις !!!!!! Αχαχχαχαχχαχαχχαχαχαχχχχχ. Με το καλό ! Φιλάκια

Αγαπητή Μαρία , μια εικόνα μου έρχεται τώρα στο μυαλό μ’αυτό που είπες. Εμένα μισοκοιμισμένη στην τουαλέτα, με το μωρό στο ένα βυζί να τρώει. Που δε νομίζω να απέχει πολύ από την πραγματικότητα τελικά….. Ευχαριστώ πάντως, λέτε λέτε εσείς να μπαίνω στο νόημα μη μου έρθει κανένας νταμπλάς! Πολλά φιλιά!!

Κοριτσάκι μου, το παν είναι να σκέφτεσαι θετικά! Άκουσέ με και θα με θυμηθείς! Ας πούμε, όταν μπήκα να γεννήσω, σκεφτόμουν: “Αύριο τέτοια ώρα, θα έχω γεννήσει και θα έχουν περάσει τα δύσκολα!”.
Το πρώτο 24ωρο μετά την καισαρική, πονούσα φρικτά. Σκεφτόμουν: “Αύριο τέτοια ώρα, θα πονάω λιγότερο”. Η Τρίτη είναι πάντα η χειρότερή μου μέρα. Σκέφτομαι: “Αύριο είναι Τετάρτη, έρχεται Παρασκευή και ΣΚ – ΚΟΥΡΑΓΙΟ”. Λατρεύω τον μεσημεριανό ύπνο (πολυτέλεια μόνο του Σαββατοκύριακου), αλλά όσο τα παιδιά μου ήταν μικρά, τον είχα χάσει. Σκεφτόμουν: “που θα πάει, θα μεγαλώσουν και θα ξανακοιμηθώ…”. Τώρα είμαι στη φάση “που θα πάει, θα έρθει το καλοκαίρι, θα σταματήσουν οι ιώσεις, θα κλείσουν και τα σχολεία, θα σταματήσουμε να γράφουμε κάθε μέρα ορθογραφία και προπαίδεια και θα ηρεμήσουμε…”. Όπως κατάλαβες, σκέφτομαι πάντα πως “Ο.Κ. σήμερα είμαι χάλια, ΑΛΛΑ ΑΥΡΙΟ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΜΕΡΑ” !!!!!!!!! Σμουτς !

Εγώ ένα θα σου πω πάντως: εδώ και 2 χρόνια έχω βρεθεί πραγματικά ΜΟΝΗ μου στην τουαλέτα περίπου 7 φορές….Εκεί που πάει ο βασιλ-ιάς μόνος εγώ πάω με τον Βασιλ-άκη

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ Κατούρα τώρα που μπορείς!!! δεν το ‘χα ξανακούσει πολύ καλό! Κατούρα kiski όπου βρεις! Σαν τον παππού στο Εκμέκ παγωτό ”θα κατουράω όπου θέλω!”

Μαρία οι νοοτροπίες μας ταιριάζουν απόλυτα! Πάντα έτσι σκέφτομαι. Για να φανταστείς πιστεύω πως αύριο θα ξημερώσει μια καλύτερη μέρα, δε θα έχουμε κρίση,την Ελλάδα θα την κυβερνάνε σωστοί άνθρωποι, το κράτος θα είναι δίκαιο, η εταιρεία μου και μια τύπισσα που μας φόρτωσαν για προϊστάμενο θα με σέβονται και δεν θα με απειλούν με απόλυση (από το ένα αυτί μπαίνει και το άλλο βγαίνει) και δε θα μου χρωστάνε 2 μισθούς! Και ξυπνάω και πάλι εδώ,στο ίδιο χάλι καθημερινά, να νιώθω ντιπ άχρηστη επειδή μου φόρτωσαν να κάνω μια δουλειά που δε μπορώ να την κάνω, την αδικία να με χτυπάει στα μηνίγγγια, αλλά τους γράφω όλους γιατί έχω όραμα και αυτά είναι μοσχάρια που δεν το βλέπουν. Έτσι απλά. Όπότε αισιοδοξώ για την επόμενη μέρα! Δε βαριέσαι, που θα πάει, κάτι θ’αλλάξει!!! Έχεις απόλυτο δίκιο σε όλα, screw them all!

Χα ! Εμένα μου χρωστάνε 3 1/2 μισθούς. Μισθολογικά είμαι ακόμα στο έτος 2011. Δεν έχουμε μπει στο “νέο” έτος ακόμα!!!

Μεγάλη επιτυχία λέμε.Σε λίγο θα τους πληρώνουμε για να πηγαίνουμε στη δουλειά.

Θα κάνουμε δουλειές δικές μας μη μασάτε κοριτσάρες μου!!!

i-mom παιδί μου…πας παρέα με τον Βασιλάκη στη τουαλέτα? Γαμάτο. Λες και το ΄ξερα. Δεν έχω καμιά ελπίδα!

ΠΙ ΕΣ που λες και εσύ: Το ότι έχω 2 τουαλέτες σπίτι κάνει καμιά διαφορά? Πχ να τον στέλνω με τον Δημήτρη στο διπλανό WC , μπας και κάνω τη δουλειά μου άνετα? Ή έστω ρε παιδί μου, να τον παίρνουμε εναλλάξ?

Ναι ρε σου λέω από ημερών! Με την καλαθούνα και τώρα που περπατάμε τον ξεγελάω λίγο και τον δένω στο καρότσι ή στο καρεκλάκι φαγητού πάντα με διάφορες υποσχέσεις για να μου κάτσει. Γιατί αν τον αφήσω λυτό στο σπίτι φοβάμαι μην πηδήξει από κανένα μπαλκόνι δεν είναι καλά το παιδί σου λέω….χαχαχαχα

Εγω οταν παω τουαλετα παλι θελει να ειναι διαρκως εκει…. ολο κατι πειραζει ανοιγει βρυσες σκαρφαλωνει….αντε να εισαι στο Νο 1 παει καλα…το ΄κοβεις΄αναγκαστικα τον αρπαζεις πριν αρπαξει αυτος κατι και ολα ΟΚ ….στο Νο2 τί να προλαβεις να κάνεις?
Αυτο με το δεσιμο ΧΕΙΡΟΠΟΔΑΡΑ παιζει σαν σκεψη….

”Κατουράω σαν αγελάδα και ιδρώνω σαν γουρούνι”,…. ήταν το σλόγκαν μου κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης…με τέτοιο σλόγκαν βέβαια που να πουλήσεις? Ουτε ο Ντον Ντρέϊπερ δεν τα καταφέρνει (το πουλάκι μου!!! είπαμε είμαστε μάνες όχι τυφλές!)
Ετσι που λες Κισκι-ουδάκι μου….θα ρθει και ο ιδρωτας και η αυπνια (πριν το παιδι) οταν δεν θα βολευεσαι ΜΕ Τ Ι Π Ο Τ Α για να κοιμηθεις ενα συνεχομενο διωρο….γιατι και τοτε θα σηκωνεσαι τρεις την ωρα για πιπί (τσισάκια) …. απόλαυσε το οσο γινεται και μην το αφηνεις να σε παρει απο κατω. Πανω απ ολα εχει σημασια οτι εισαι και εσυ και το μπεμπε καλα….
Ειναι ωραια εποχη κι αυτη και σιγουρα την κανει πιο ωραια το γεγονος της αναμονης για τη μεγάλη μερα!
Με το καλό όλα……και μ εναν πόνο!

Εμενα οποτε παω στην τουαλετα δεν ξεκολαει απο κει….και ολο κατι πειραζει…αντε να κανεις το Νο 1 παει κι ερχεται το ΄κοβεις’ και τον αρπαζεις πριν αρπαξει κατι αυτος ή πριν γίνει μουσκεμα … με το Νο 2 τι κανεις η ΚΑΨΕΡΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ?
ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΟ ΔΕΣΙΜΟ ΧΕΙΡΟΠΟΔΑΡΑ παιζει πολυ σαν σκεψη….

– Αυτο με το εναν πονο παραπανω….και με κανεναν πονο καλυτερα θα ητανε….

Τόσο καιρο παρακολουθώ τις δημοσιεύσεις κ νομίζω ήρθε η ώρα να φανώ!
Κατ αρχάς… Συγχαρητήρια τις μαμάδες του blog!
Λοιπόν είμαι κ εγω του λόγου μου έγκυος… 7 εβδομάδων με το πρώτο μου bébé! Στο Se01 Ep01 της miss kiski, είδα την ιστορία να επαναλαμβάνεται αν εξαιρέσουμε τις ναυτίες! Ασε που η δικη μου οδοντοκρεμα καλα περνάει όπως κ το στο στοματικό διάλειμμα. -αν δε άντεχετε στα ματωμένα ουλα λόγω ορμονών το κάψιμο αυτο… Eludril Mouthwash στα φαρμακεία, έχω βρει την υγεία μου! Δε καίει, κάνει δουλειά κ έχει μια ευχάριστη γεύση πορτοκαλακι!!! – φτου! φτου! φτηνά την έχω βγάλει! Μόνο το Πάσχα με τα κουλουρακια της γιαγιάς νιώσαμε τι εστί “μορνινγκ σικνες”… Σε γενικές γραμμές ομως οι ενοχλήσεις του γαστοεντερικού περιορίζονται σε απλή ανακατοσουρα σε συνδιασμο με καουρες (εδω πριν είχα τώρα θα γλυτωνα;;;;)
Χωριά το τσιγαρο που κόπηκε μόνο του μαχαίρι κ απο 1 πακέτο δε μπορω να το μυρισω σε ακτίνα 500μετρα….
Το ζόρι είναι στα συμπληρώματα! Το μασωμενο ασβέστιο κ το σφηνακι (μπλιάχ) μαγνήσιο τα ανέχομαι…. Αυτός ο σίδηρος όμως (σε επίσης μπλιάχ σφηνακι) δε παλευεται ρε φίλε!!! Τι φαγωμενη, τι αφαγη… Εννοείται 2-3 ώρες μετα το μαγνήσιο… Πολυ hardcore!
Τελικα η καθεμιά μας όσο ευτυχισμένη κ αν είναι που θα γίνει ή κ ξαναγίνει μανούλα… Τον έχει τον πόνο της…. (έχω κ άλλους πόνους αλλα θα χρειαστώ βιβλίο… Είναι μόνο η αρχη απο την άλλη κ φοβάμαι πως εύστοχα θα με πείτε γκρινιαρα… :Ρ …αλλα ειλικρινά με κομμένο σεξ μέχρι νεότερας δε θα γκρινιαζατε κ εσείς; Κ να μην μπορείς να πνιξεις τον καημό σου στα γλυκά επειδή δεν κάνει…)

Καλα μας κουράγιο στις έγκυες κ φιλιά σε όλες τις μανούλες!

SnowAngel (κατά κόσμο Αγγελική)

Αγγελική snowAngel καλωσήρθες! Τι πολλές πληροφορίες! Να τις πιάσω μία μία:
Καταρχήν το Eludril mouthwash δεν το ήξερα. Καλό αγκούγεται για όποια έχει πρόβλημα εφόσον είναι και δοκιμασμένο.
Καούρες ε; εγώ δεν είχα ποτέ και τις κατάλαβα σε όλο το μεγαλείο τους προς τον 8ο.
Το τσιγάρο γενικά δεν το ζητάω, καπνίζω 2-3 την ημέρα το πολύ ή μπορεί και καθόλου. Επομένως στην εγκυμοσύνη δε μπορώ να πω ότι μου ‘λειψε, αν ήθελα έκανα που και που (#pestenamefate ξέρω). Στο θηλασμό όμως, δε με αναγνώριζα. Ήθελα να καπνίζω και με τα δέκα δάχτυλα ταυτόχρονα αν γίνεται. Εκεί ειλικρινά ζορίστηκα με την στέρηση. Προφανώς ήταν ψυχολογικό δεν εξηγείται…
Ασβέστιο και μαγνήσιο μπλιαχ κορίτσι μου κουράγιο. Γιατί ρε συ σίδηρο σε σφηνάκι, υπάρχει και σε κάψουλα. Εμένα η γιατρός μου μου είχε δώσει κάψουλα ακριβώς γι’ αυτό το λόγο, για ρώτα μήπως έχει να κάνει με την περιεκτικότητα δεν γνωρίζω, πάντως υπάρχει..
Έχεις κι άλλους πόνους κορίτσι μου;; χαχαχα τέλειο! Εδώ είμαστε να μας τους στέλνεις!

φιλιά κι ευχαριστούμε για το σχόλιο!

Υπομονή και κουράγιο φίλη Αγγελική, συνιστώ ανεπιφύλακτα Chlorhexil Mouthwash της Intermed (υπάρχει σε όλα τα φαρμακεία, σταματάει αιμοραγίες ούλων κ.λ.π.) σε όσες το σύστησα έχει κάνει απίστευτη δουλειά, κρίμα που δεν το ήξερα όταν ήμουν έγκυος 5 μάρκες συνάλλαζα για να μη πηδάω από την κάψα τους!
Αυτό με το σίδηρο έχει δίκιο η BillTheKidμάμα, υπάρχουν και κάψουλες, ασβέστιο υπάρχει και σε χαπάκι ωραιότατο, κι εγώ στους 3 πρώτους μήνες της πρώτης εγκυμοσύνης έπινα κάτι αναβράζοντα μπλιαχ και ξαναμπλιάχ, δεν άντεξα παραπάνω, ζήτησα άλλο από το γυναικολόγο μου, μαγνήσιο δεν χρειάστηκα.
Καούρες αναλόγως από που ξεκινάει η κοιλιά στο πρώτο που ήταν αρκετά ψηλά και έκοβε το διάφραγμα είχα συνέχεια παρόλο που τους δύο τελευταίους μήνες την έβγαζα με φρυγανιές και χαμομήλια, είχα πει το φαί φαγάκι.
Στη δεύτερη που η κοιλιά μου ήταν αρκετά χαμηλά, φόραγα και την ειδική ζώνη, ληταν η καλύτερή μου έφαγα τόσο, ακόμη και φαγητά που δεν είχα φάει ποτέ στη ζωή μου και ούτε μια καούρα, ούτε μια παλινδρόμηση δεν είχα. Τι να πω τυχαίο!;
Τσιγάρο μπλιαχ και ξαναμπλιάχ μέχρι σήμερα 7 χρόνια δηλ. όχι να το μυρίζω αλλά ούτε και πακέτο θέλω να βλέπω. Νομίζω πάντως πως είναι καθαρά ορμονικό δεν εξηγείται, ήμουν 10 χρόνια καπνίστρια πως απ΄τη μια στιγμή στην άλλη το σιχάθηκα, δεν υπάρχει άλλη εξηγηση.
Συμφωνώ και με την αγαπητή BillTheKidμάμα, πες μας και τους άλλους πόνους, εδώ είμαστε!!!

Αναστασία πως θα γίνει σκέφτομαι να σου κάνουμε ένα section να τα βάλουμε όλα αυτά τα σχόλιά σου εκεί…ask anastasia… 😉
Σοβαρά τώρα, δίνεις κάποιες πληροφορίες πολύ σημαντικές, κρίμα να βρίσκονται στα σχόλια, κάπως πρέπει να φαίνονται πιο καλά…θα το δω..

Ναι ναι Eludril Daily Mouthwash… Βασικά μου το είχε προτείνει ο οδοντίατρος μου κανα 2μηνο πριν μείνω έγκυος σε συνέχεια του κλασσικού ετήσιου καθαρισματος, το οποίο χρησιμοποιεί κ ο ίδιος! Κ πραγματικά τώρα που στο βουρτσισμα έχω παράπλευρες απολειες αίματος (άτιμες ορμονες!) η μετα αίσθηση είναι τέλεια…. Ανακούφιση…….
Για τον σίδηρο στις 2 του μήνα που θα πάω θα ρωτήσω αν κ η κατανάλωση αυτου μια ώρα μετα το φαΐ σαν κάτι να κάνει. Θα δείξουν οι επόμενες ώρες (legofer λέγεται το shotακι)… Ασε που έχω προμήθειες για μέχρι τα μέσα Μαΐου οπότε…. Patience!
Όσο για τους “πόνους” όλα ξεκίνησαν με το γεγονός ότι δε μπιγκ νιουζ ήρθαν πακέτο με μετακόμιση οπότε όσο κ αν αποφευγεις : βάρος, σκυψιμο πολυ και κούραση γενικώς… Δε παίζει! Οπότε ένα ωραίο απόγευμα κ μετα απο ενοχλήσεις επι δίωρο… Πρόστεθηκε -για καθαρα προλυπτικους λογους -στο προγραμμα προγεστερονη η οποία αν κ στο σπορακι είναι καλα θα παίρνω για άλλες 3 εβδομάδες… Ενδοκολπικα

Αγαπητή MissKiski καλό κουράγιο. Θα συμφωνήσω με τη Μαρία που έγραψε άνωθεν το εξής “κατούρα τώρα που μπορείς”, γιατί όντως κάτι τέτοιες μέρες θα τις νοσταλγείς, εδικά τις πρώτες μέρες που θα έχεις γίνει μανούλα.
Βεβαίως έχω να πω πως έχεις και τα απόλυτα δίκια σου, εκεί που έχεις βολευτεί μετά από τόσο τρίψιμο, στρίψιμο και ανακαθίσματος πισινού, άντε και μόλις το βρήκες τσουπ να σου ‘ρχετε και η πρώτη σταγόνα! Ε δε θα σιχτιρίσεις θα σιχτιρίσεις και αναντιρρήτως θα σηκωθείς δε θα σηκωθείς;
Πάντως αν δε σε πειράζει βάλε κι εσύ καμιά σερβιέτα σαν την κουμπάρα μου (έγκυος σε δίδυμα πριν από χρόνια), δεν σηκωνόταν από τη θέση της επουδενί.
Μετά συνήθισε και η κύστη στο κράτημα με αυτόν τον τρόπο και σηκωνόταν μόνο όταν ήταν απολύτως απαραίτητο.
Καλά αυτό με τις μουτζάι αναπνοές και γαμώ, μήπως λειτουργούν και σε περιπτώσεις πανικού που με πιάνουν ενίοτε;
Και το βετεράνες γκαστρίτσες επίσης θεϊκό!
Επίσης έχω να επισημάνω πως δεν υπάρχει τίποτα πιο αισιόδοξο να βρίσκεσαι σε κατάσταση εγκυμοσύνης με όλα τα παρελκόμενα αυτής και να μη χάνεις το χιούμορ σου είναι ότι καλύτερο για την ψυχολογία μιας εγκύου, μπράβο σου και πάλι μπράβο.
Επίσης παρακαλώ όπως τελειώσετε αγαπητή μου από την τουαλέτα, ετοιμάστε το σενάριο για το επόμενο S01E03.
Και αφού σας τάραξα με τα επίσης μου, σας στέλνω επίσης και τους χαιρετισμούς μου!!!

Α καλέ ξέχασα να ευχηθώ κι εγώ στη φίλη Μαργαρίτα να της ζήσει ο παίδαρος και περιμένουμε τις εντυπώσεις της από την εμπειρία της, σαν μανούλα πια!!! Συγχαρητήρια και πάλι!!!

Ναι ναι Eludril Daily Mouthwash… Βασικά μου το είχε προτείνει ο οδοντίατρος μου κανα 2μηνο πριν μείνω έγκυος σε συνέχεια του κλασσικού ετήσιου καθαρισματος, το οποίο χρησιμοποιεί κ ο ίδιος! Κ πραγματικά τώρα που στο βουρτσισμα έχω παράπλευρες απολειες αίματος (άτιμες ορμονες!) η μετα αίσθηση είναι τέλεια…. Ανακούφιση…….
Για τον σίδηρο στις 2 του μήνα που θα πάω θα ρωτήσω αν κ η κατανάλωση αυτου μια ώρα μετα το φαΐ σαν κάτι να κάνει. Θα δείξουν οι επόμενες ώρες (legofer λέγεται το shotακι)… Ασε που έχω προμήθειες για μέχρι τα μέσα Μαΐου οπότε…. Patience!
Όσο για τους “πόνους” όλα ξεκίνησαν με το γεγονός ότι δε μπιγκ νιουζ ήρθαν πακέτο με μετακόμιση οπότε όσο κ αν αποφευγεις : βάρος, σκυψιμο πολυ και κούραση γενικώς… Δε παίζει! Οπότε ένα ωραίο απόγευμα κ μετα απο ενοχλήσεις επι δίωρο… Πρόστεθηκε -για καθαρα προλυπτικους λογους -στο προγραμμα προγεστερονη η οποία αν κ στο σπορακι είναι καλα θα παίρνω για άλλες 3 εβδομάδες… Ενδοκολπικα (δε βαριέσαι…)
Κ φυσικά…. Απαγορευτικό στο θέμα σεξ μέχρι νεότερας… Μ’αρεσει που λένε πως το πρώτο τρίμηνο δε θες…. Ναι καλα! (ποτε είπαμε πως είναι η αυχενικη διαφάνεια;;; Σε 6 βδομάδες… Βαθιές ανάσες… Κρύα ντουζ…ουφ…)
Και μπαϊ δε ουεϊ… Στην αρχη πως ήταν η σχέση σας με τον ύπνο…;;; Εγω πέφτω με τις κότες, ξυπναω σταθερά μεταξύ 2 με 4 (ας όψεται η τουαλέτα) για να ξανα ξυπνησω στις 7… Κ απο τις 9 πάλι σαν κοτόπουλο! (τουλάχιστον δουλεύω απο το σπίτι).
Κ η μέση απο ποτε αρχησε να σας ενοχλεί; Εμάς απο την αρχη, αλλα το αποδίδω κ στα κιλά μου σε συνδιασμο με τις ορμονες (είμαι λίγο γεματουλα κ μου βάλε ο γιατρός μου όριο στα 8κιλα μέχρι τον 9ο… Προφανώς για να μη πάρω πάνω απο 10).
Υπομονή μια βδομάδα για να δούμε την εξέλιξη του σπορου!

Φιλακια κορίτσια
Κ αναμένουμε νεα πόστ!

Πι.Ες: ο Billy The Kid είναι σαν να βλέπω την τετραχρονη ανιψιά μου στο αρσενικό της…
Ασε που αν κρίνω απο την πορεία μου ως παιδι κ αυτη του μπαμπα… Ως Παναγία μου… Την Αλκαϊντα θα γέννησω! Θα είναι κ τοξότης… Mon Dieu!…ανεξάρτητα το φύλλο.

Καταραμένο iPhone τελικα μου την έκανε την δημοσίευση δυο φορές…

ναι αλλά είναι γ@μάτο το άτιμο το iPhone…

To Legofer έχει πολύ ωραία γεύση, αν τα πιείς και με ribena χυμό φραγκοστάφυλλο απορροφάς σχεδόν το 90% του σιδήρου που παίρνεις. Χρόνια υποτασική και με χαμηλές αποθήκες σιδήρου με τα ribeνάκια ανέβασα το σίδηρο στα 35-36. Ρώτα όμως ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ το γυναικολόγο σου αν μπορείς να πιείς τέτοιους χυμούς, γιατί σε πολλές περιπτώσεις οι γυναικολόγοι απαγορεύουν τα κόκκινα φρούτα και τους κόκκινους χυμούς στις εγκύους.
Για τους πόνους σε καταλαβαίνω απόλυτα και στα δύο παιδιά μου έκανα κι από μία μετακόμιση, στο πρώτο ήμουν 2 μηνών έγκυος, κι είχα χάσει και δυο κιλά από το αρχικό μου βάρος, δεν κούνησα το μικρό μου δαχτυλάκι γιατί αισθανόμουν αφόρητους πόνους.
Στο δεύτερο ήμουν 7 1/2 μηνών, έκανα τα πάντα, μέχρι και που ανεβοκατέβαζα ελαφριές κούτες από το υπόγειο στον πρώτο, με 10 κιλά παραπάνω από το αρχικό μου βάρος και δεν κουράστηκα καθόλου (η καλύτερη εγκυμοσύνη ever η δεύτερη δεν μπορώ να πω).
Οπότε για να μη πονάς θα προσπαθήσεις να μην καταπονείσαι σωματικά, δεν χρειάζεται να τα κάνεις όλα εσύ ζήτα βοήθεια.
Επίσης οι πόνοι δυο – τρείς μήνες πριν τη γέννα θα είναι αρχικά μικρά πονάκια με τράβηγμα στη κοιλιά προς τα κάτω συνήθως. Και προσοχή κάθε πόνος πρέπει να περιγράφεται γλαφυρά στο γυναικολόγο γιατί πόνος με πόνος διαφέρει. Εγώ 15 μέρες πριν γεννήσω το δεύτερο είχα κράμπες στην κοιλιά κι είπα στο γυναικολόγο τραβήγματα, και το παιδί είχε μπλεχτεί με το λωρό κι έπρεπε να είχε γεννηθεί μια βδομάδα νωρίτερα.
Η μέση θα πονάει όχι μόνο από το βάρος που έχεις πάρει αλλά και από την κοιλιά, ξέρω γνωστή μου εγκυμονούσα συλφίδα που δεν μπορεί να κρατήσει από το λιγοστό βάρος που έχει, το βάρος της κοιλιάς, οπότε μη σκας δεν είναι μόνο από τα πολλά κιλά είναι γενικό το θέμα, εσύ όντως προσοχή με τα κιλά που θα πάρεις.
Καλά αυτό με το σεξ, αναλόγως την εγκυμοσύνη, εκεί κι αν θέλει υπομονή το πράγμα!
Εγώ δεν θυμάμαι να πολυήθελα κιόλας, χαλαρά πράγματα, άλλες βέβαια κάνουν σαν τρελές για σεξ. Είναι πως θα σου κάτσουν οι ορμόνες!
Αυτά τα ολίγα από εμένα πολλά φιλιά και εδώ είμαστε ότι θες να ρωτήσεις ρώτα. Πάντως να ξέρεις, πως οποιαδήποτε πληροφορία κι αν παίρνεις από τη καθεμιά μας θα τη συζητάς πάντα με το γυναικολόγο σου. Εκείνος που σε παρακολουθεί ξέρει τι ακριβώς είναι σωστό να γίνει γιατί πρώτα από όλα είναι επιστήμονας, εμείς είμαστε περισσότερο για συμπαράσταση και κατάθεση εμπειρών.

Εσένα το καταραμένο i-phone το έβγαλε διπλό κι εμένα Αγγελική μου δεν το έβαλε καθόλου! Επανέρχομαι λοιπόν από το pc αυτή τη φορά. Θα τα πιάσω ένα ένα:
Καταρχήν περαστικά για τους πόνους κοριτσάκι μου και κουράγιο.
Σεξ δεν επιτρέπεται..; φυσικά και θέλεις το πρώτο τρίμηνο. Συγκεκριμένα θέλεις πολύ μέχρι το πρωί της γέννας. Αλλά ο άλλος, πως να ανταποκριθεί όταν είσαι με την κοιλιά στο στόμα; Και που να δεις όταν αρχίσουν τα όνειρα ότι σε θέλουν όλοι κι ότι σε κυνηγάει ο Ryan Gosling αλλά εσύ κάνεις τη δύσκολη…εκεί να δεις γλέντια!
Ύπνος, μέγα θέμα. Εγώ είχα ως σύμπτωμα εγκυμοσύνης την αϋπνία (σόρυ για το κεφαλαίο Υ αλλά η κουλή wordpress δεν παίρνει διαλυτικά σε πεζό ”υ”). Οπότε όπως καταλαβαίνεις αυτό που λένε ”κοιμήσου τώρα που μπορείς” είναι υπερτεράστια π@π@ριά και δεν ξέρω γιατί μας το λένε.
Μη μασάς με τη μέση απλώς πρόσεχε πως κάθεσαι γιατί εγώ έπαθα φοβερή κοκκυγοδυνία λόγω της εγκυμοσύνης και της καθιστικής δουλειάς. Είναι έντονος πόνος στις αρθρώσεις γύρω από τον κόκκυγα και σε ενημερώνω ότι κρατάει πολύ. Δηλαδή το παιδί μου είναι 2 χρονών κι ο πόνος τώρα αρχίζει να μου περνάει κάπως. Το παθαίνουν πολλές έγκυες εύχομαι να μην είσαι τυχερή.
Για τα κιλά να σου πω δεν θα αγχωνόμουν ιδιαίτερα στη θέση σου, μια χαρά θα πας. Σκέψου ότι από ένα σημείο και μετά δε μπορείς πια να φας το βράδυ γιατί δε μπορείς να κοιμηθείς καλά, σου ανεβαίνει το φαγητό επάνω. Οπότε εκεί πλέον σταματάς τα πολλά πολλά και τρως μόνο την ημέρα κανονικά για να προλαβαίνεις να χωνέψεις.

Πι.Ες. Πολύ χαίρομαι που υπάρχει και η θηλυκή εκδοχή του!! Περαστικά στους γονείς της!

πολλά φιλιά!

Αγαπητή BillTheKidμάμα, σκέψου το δυο και τρεις φορές αυτό το ask Αναστασία γιατί άμα σας κατσικωθώ στα section σας δεν ξεκατσικώνομαι, άσε που θα σας ανεβάζω κάτι σεντόνια post πανωσέντονο, κατωσέντονο και κουβρλί σετάκι!!!!!

Δεν πειράζει είμαστε πολλές τρελλές, γράφε εσύ και θα δούμε πως θα το κάνουμε. Αφού έχεις που έχεις όρεξη γιατί δε μου στέλνεις ολόκληρο post στο goneismecolikous@gmail.com να το ανεβάσω ρε παιδί μου!

Leave a Reply

γράψε το mail σου και θα λαμβάνεις τα posts πριβέ ;-)

Join 1,651 other followers

Με φωνάζουνε Τζίνι

Με φωνάζουνε Τζίνι

Kill Bill

Ιστορία γέννας Μέρος 1ο

Ιστορία γέννας Μέρος 2ο

Πρόγραμμα βρέφους: The Baby Daily!

happy baby daily

λίστα εγκυμοσύνης

οι τύποι της μαμάς

ωραία ήταν στις γειτονιές!!

Ψηφιακές Γειτονιές

κάνε τη ζωή σου εύκολη!

μπαμ! πρωτότυπα διαφορετικά προσκλητήρια

μπαμ! προσκλητήρια γάμου - βάπτισης

ένα ίσον κανένα???…δε νομίζω! η απάντηση μιας μαμάς με 3 παιδιά:

ένα ίσον κανένα??? ..δε νομίζω….

σου προτείνω να διαβάσεις:

μπεμπάκο! του Χρήστου Παπαναστασίου

ημερολόγιο εγκυμοσύνης από έναν μπαμπά!

