γονείς με κολικούς

Βοήθεια ΓΕΝΝΑΩ ..!!! (όχι εγώ βρε, η Μαργαρίτα)

Posted on: April 17, 2012

Χριστός Ανέστη σου εύχομαι και του χρόνου με υγεία!

Αυτό το post να μου το συγχωρήσεις διότι είναι αφιερωμένο σε φίλη που αύριο θα είναι μαμά. (Έλα μη γκρινιάζεις, τι εννοείς τι σε νοιάζει εσένα; κι εσύ δε γέννησες; ε, δε φοβόσουν; όχι; Άσε ρε, σε ποιον τα πουλάς αυτά; θα το συζητήσουμε άλλη στιγμή)

Θέλω απλά να της πω:

ΜΗ ΜΑΣΑΣ !!!
ΟΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ!!!

Πονάει λίγο, εντάξει, εδώ πονάμε στην περίοδο δεν θα πονέσει η γέννα; ΑΛΛΑ, υπάρχει πάντα ένα αλλά, το ξεχνάς αμέσως. Σαν την αποτρίχωση ένα πράγμα. Πας και σου λένε ανώδυνη. Και ερωτώ: υπάρχει ανώδυνη αποτρίχωση;; Όχι. Είναι ένας τεράστιος μύθος. Αλλά ποια θυμάται τον πόνο του κεριού ή του laser; ε; καμία! Βγαίνεις από την αισθητικό άτριχη και αγέρωχη έτοιμη για την παραλία. Γιατί τη λένε ανώδυνη; κανείς δεν ξέρει. Κάπως έτσι είπαν και τον ανώδυνο τοκετό. Σου λέει αυτές μόλις τους βάλεις τη λέξη ”ανώδυνο” μπροστά, δε μασάνε, αυθυποβάλλονται.

΄Ετσι κι εσύ. Μια μέρα είναι θα περάσει. Κι από αύριο:

  • θα ξεχειλίζεις ευτυχία, μητρότητα, ορμόνες και γάλα!
  • θα μπορείς επιτέλους να γελάσεις και να φας κανονικά σαν άνθρωπος
  • δεν θα πηγαίνεις 427 φορές στην τουαλέτα για να βγάλεις μία σταγόνα σα να έχεις διαρκώς ουρολοίμωξη
  • ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΘΑ ΑΔΥΝΑΤΙΖΕΙΣ χωρίς να κάνεις δίαιτα
  • θα ‘χεις ΟΛΗ τη μέρα μπροστά σου ΚΑΘΕ μέρα
  • θα μπορείς ΜΙΑ ΖΩΗ να λες στον γιο σου: ΝΑΙ ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΣΕ ΚΟΥΒΑΛΟΥΣΑ 9 ΜΗΝΕΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΛΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΕ ΓΕΝΝΗΣΑ και θα γίνεται το δικό σου
  • θα μπορείς ΜΙΑ ΖΩΗ να λες στον άνδρα σου: ΝΑΙ ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΤΟΝ ΚΟΥΒΑΛΟΥΣΑ 9 ΜΗΝΕΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΛΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΓΕΝΝΗΣΑ και θα γίνεται το δικό σου (λέμε τώρα..)

Αυτά σου τα λέω από την καταπληκτική εμπειρία μου της μητρότητας που ζω τα τελευταία 2 χρόνια. Το θέμα είναι ότι το ποτάμι δεν γυρίζει πίσω. Ναι αυτό μπορεί να σε φοβίζει λίγο, γενικά το ”για πάντα” είναι λίγο scary. To ”για πάντα” είναι πολύς καιρός. Αλλά είναι πολύ ενδιαφέρον και είναι πολύ πιο ωραίο όταν το περνάς με παρέα.

Με το καλό να δεχτείς την παρέα σου και κάνε μου μια χάρη γιατί εγώ ήμουν σε trans : όταν σου τον δώσουν κοίτα τον καλά καλά και προσπάθησε να θυμάσαι αυτή την στιγμή ώστε να μπορείς να την περιγράφεις αργότερα. Θα μου πεις, μα όλες λένε για την πρώτη φορά που κρατάνε το παιδί τους. Μπούρδες! Δεν θυμάσαι τίποτα εκτός αν το βάλεις στο μυαλό σου να το κάνεις. Απλά είναι ωραίο να το λένε και το λένε συνέχεια. Θυμάμαι πολύ καλά την στιγμή που μου τον έφεραν μπροστά μου, μετά από όλη την διαδικασία της καισαρικής (μην τα ξαναλέμε), μου φάνηκε τρομερά περίεργο. Ένα μακρύ μωρό και όμορφο. Άνοιξα τα μάτια μου καλά μήπως έχω παραισθήσεις και τον κοιτούσα. Είπα στη μαία μου ”ρε συ αυτός είναι όμορφος τελικά”. Μου είπε ”ε ναι φυσικά είναι”. Όχι, της λέω, εννοώ πραγματικά όμορφος.

Περίμενα με βεβαιότητα ένα άσχημο νεογέννητο τύπου υπέρηχος β’ επιπέδου αλλά τελικά βγήκε κάτι καλό απ’ αυτή την ιστορία…

Με το καλό.

Πι. ες. και εννοείται από μεθαύριο το πρωί ξαναμπαίνεις στο μπλογκ κι αρχίζεις να διαβάζεις έτσι; δε θέλω αηδίες θηλάζω, δε μπορώ, δεν έχω χρόνο, εντάξει κοπελιά; εμείς πως θα ζήσουμε;

Πι.ες. 2 Να ξέρεις πως υπάρχουν ολόκληρα site με θέμα τον φόβο της γέννας, μη νομίζεις δηλαδή ότι μόνο εσύ είσαι έτσι: experienceproject.com

i-mom

15 Responses to "Βοήθεια ΓΕΝΝΑΩ ..!!! (όχι εγώ βρε, η Μαργαρίτα)"

ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΘΑ ΑΔΥΝΑΤΙΖΕΙΣ χωρίς να κάνεις δίαιτα

Ναι και κάθε μέρα θα τρώει μια πάστα και θα χάνει από ένα εκατοστό στην περιφέρεια.Ούτε πύθωνας τέτοια σύσφιξη, τί της λές της κοπέλας χαχαχαχαα!Άντε με το καλό το μωράκι της να δεί την γλύκα!

χαχαχαχαχα γιατί ρε εγώ την τρίτη μέρα ζυγίστηκα στο σπίτι και δεν είχα χάσει γραμμάριο. Έβρισα και τα παράτησα γιατί σκέφτηκα ότι δε μπορώ να ασχοληθώ και μ’αυτό τώρα. Μετά από δύο μέρες είχα χάσει 7 κιλά. Μετά από άλλες δύο άλλα 3! ΜΑΓΕΙΑ!!! χαχαχαχαχαχαχα Πες μια δίαιτα, όχι πες, που χάνεις 10 κιλά σε 5 μέρες.

Μόλις τώρα επέστρεψα από την 1364η επίσκεψη στην τουαλέτα για αυτή τη μία σταγόνα γαμώ την τύχη μου.Άσε που μου είπανε πως αυτό χειροτερεύει στο τελευταίο τρίμηνο. Σιχτίρ. Θα πάρω μια κουβέρτα και ένα μαξιλάρι και θα μετακομίσω στη μπανιέρα.
Φίλη Μαργαρίτα καλό κουράγιο, με το καλό το μωρό σου και μη ξεχνάς και μας που έχουμε δρόμο μπροστά μας, μπες να μας πεις καμιά καλή κουβέντα τύπου “καλέ δεν ήταν τίποτα, κάτι σαν βαριά περίοδο ήταν, τα ξέχασα όλα μόλις είδα το παιδί μου” και τέτοια. Οκ?

που είσαι εσύ χαμένη;;; άρχισε να συρρικνώνεται ο εγκέφαλός σου λόγω κοιλιάς ή όχι ακόμη;;;
Πάρε κουβέρτα μαξιλάρι στη μπανιέρα και πάρε και το laptop και γράφε..και στέλνε!! Βλέπεις εδώ ο κόσμος ενδιαφέρεται να μάθει!
Σαν ”βαριά περίοδο” χαχα τέλειο

Βασικά δεν προλαβαίνω από τον πολύ τον ύπνο και το κατούρημα, που χρόνος να γράψω! Αφού φοβάμαι καμιά ώρα μη πάω να κατουρήσω και με πιάσει ο ύπνος επάνω στη λεκάνη και πέσω ξερή στα πλακάκια. Άστα, τέτοια επιτυχία δεν την φανταζόμουν! Τώρα που το λες, μήπως να έγραφα για τη συχνοουρία? Και τη Δευτέρα πάω για αυχενική, να δω πάλι τι show θα δώσει το νούμερο ο ντόκτορ μου. Λοιπόν ξεκινάω να γράφω όσο είμαι ξύπνια ακόμα…

ΠΙ ΕΣ που λες κ εσύ : Χριστός Ανέστη, τα μάθατε? Θα ‘θελα να ‘ξερα, δε βαρέθηκε μπες βγες 2 χιλιετίες ? Φιλιά σε όλη την οικογένεια!

Τουλάχιστον εσύ κοιμάσαι παντού. Εγώ που είχα σύμπτωμα την αυπνία;; Και δωσ’του βόλτες 3 η ώρα τη νύχτα και δωσ’ του τηλεόραση στο σαλόνι. Και είχα και όλους να μου λένε ”κοιμίσου τώρα που μπορείς!” χαχα
Αχ ωραία στην αυχενική θα δείτε μάλλον και το φύλλο, αγόρι το κόβω..

Βοήθεια!!! Είμαι η Μαργαρίτα…Λοιπόν ναι…Ήρθε η μεγάλη μέρα. Και δεν σας κρύβω ότι φοβάμαι και μάλιστα πολύ. Ομολόγησα στην φίλη μου ότι τελικά δεν με πειράζει και πολύ αν μείνω για πάντα χοντρή αρκεί να την γλυτώσω…Ανέβασα για πρώτη φορά πίεση μπροστά στον γιατρό όταν μου ανακοίνωσε ότι την Τετάρτη με μπουζουριάζουνε…Ξαφνικά όμως σήμερα έχω μία παράξενη ηρεμία η οποία δεν ξέρω αν είναι η ηρεμία πρίν ή μετά την καταιγίδα. Μπορεί να την πέρασα την καταιγίδα τους προηγούμενους 9 μήνες που έντρομη σηκωνόμουνα από το κρεβάτι στην μέση της νύχτας και προσπαθούσα να καταπιώ το για πάντα….Μπορεί όμως η καταιγίδα να έρχεται….Δεν ξέρω!!!
Υπόσχομαι να τον παρατηρήσω ίσως γιατί αυτό ονειρεύομαι πια και με παρηγορεί…Έχω σκεφτεί μέχρι και το πως θα τον καλοσωρίσω…
Φυσικά και θα περιγράψω την εμπειρία μου. Και φυσικά είμαι fun του blog γιατί επιτέλους δεν αισθάνομαι μόνη μου….
Ευχαριστώ πολύ πολύ για τις ευχές….
Συγκινήθηκα!

Λέγε λέγε κι εσύ για την καταιγίδα που έρχεται, άνοιξαν οι ουρανοί σήμερα!! Δεν έλεγες 5 νούμερα καλύτερα?? 19 Απριλίου…κριός δηλαδή θα είναι;;
Βαλιτσάκι έτοιμο φαντάζομαι! Κάνε μαλλί και μη μασάς.
Φιλιά πολλά

Μανικιούρ, πεντικιούρ, βαλιτσάκι και μαλλί όλα έτοιμα…¨Ετερον εκάτερον….
Κριός…χμ πάντα έλεγα πόσο μου την δίνουν αλλά έτσι είναι αυτά…ότι βρίζεις στο στέλνει το σύμπαν για να σε στρώσει…αλοίμονο….Μια φίλη αστρολόγος με προειδοποιεί να τον γεννήσω μετά το απόγευμα που βλέπει διάφορα θετικά τρίγωνα, τετράγωνα και δεν ξέρω εγω τι…αλλά τολμώ να το ξεστομίσω?…θα με χαστουκίσει γιατρός και άντρας!!!!
Φιλάκια

Χα,χα το φχαριστήθηκα! Με πήγες και κάτι χρονάκια πίσω, τέτοιες μέρες γεννούσα τη δεύτερη γοργονίτσα. Αυτό που θυμάμαι πιο πολύ είναι αυτή η μυστήρια σιωπή, ένα κενό, καθ΄οδόν για το “Ελενα”. Στο δεύτερο παιδί ξέρεις πια πως μπορείς, ξέρεις όμως κι άλλα…που ανατωτιέσαι πώς θα εξελιχθούν… Anyway, αληθώς Ανέστη, ενημέρωσέ μας για τα καλά νέα!

Χρόνια πολλά και καλά Παναγιώτα μου. Να χαίρεσαι τις γοργόνες σου! Ναι κι εγώ με τη Μαργαρίτα έχω γυρίσει πίσω τώρα. Αλλά δε νομίζω να ξεχάσω ποτέ αυτόν τον φόβο του αγνώστου, σου τα περιγράφουν χίλιες φορές και πάλι όλα καινούρια σου φαίνονται.
φιλιά πολλά

Ρε παιδιά, εγώ γιατί ήμουν αναίσθητη και δεν φοβόμουν καθόλου; Σκεφτόμουν “τι στο καλό, μέσα στο νοσοκομείο είμαι, 10 γιατροί και νοσοκόμοι είναι από πάνω μου, τι μπορεί να πάει στραβά; όλα καλά θα πάνε, σε 1 ώρα όλα θα έχουν τελειώσει (καισαρική γαρ…). Δεν περνούσε καμία αρνητική σκέψη από το μυαλό μου. Η μάνα μου, η αδερφή μου και ο άντρας μου είχαν τρελαθεί από το άγχος και εγώ έριχνα κάτι τούφες ύπνου τρελές!!!! Αβυσσος η ψυχή της εγκύου ….
Μαργαριτάκι μη φοβάσαι τίποτα. Όλα καλά θα πάνε.

Υ.Γ. Εντάξει, το “για πάντα” είναι λίγο αγχωτικό, αλλά είναι ανάγκη να το σκέφτεσαι;;;; Δεν είναι !!!!!!

Και πολύ καλά έκανες και ήσουν αναίσθητη. Εγώ παιδί μου φοβάμαι την σκιά μου, τη γέννα δε θα φοβόμουν; εδώ σου λέω είδα κι έπαθα να συνηθίσω να μου παίρνουν αίμα! Και τούφες ύπνου τρελλές; αυτό με ξεπερνάει ρε αγάπη! Τέρας αναισθησίας!

φιλιά πολλά

Μαργαριτάκι μου είμαι τόσο ενθουσιασμένη, αχγωμένη και ανυπόμονη για αυτό που θα γίνει σε λίγες ώρες. Περιμένω με αγωνία να δω τον μικρούλη μας στην αγκαλιά σου και εσένα να χαμογελάς επιτέλους ξαλαφρωμένη από το άγχος και με χαρά μεγάλη.

Έζησα από κοντά όλους αυτούς τους μήνες την αγωνία σου για το καινούργιο και το άγνωστο που ζεις, τους φόβους σου αλλά και την προσμονή σου.

Έζησα και την ανεκδιήγητη γκρίνια σου για τα κιλά που έβαλες. Καθημερινά, για όσους δεν το ξέρουν, γκρίνιαζε ότι είναι χοντρή και δεν της πέρναγε από το μυαλό ότι είναι απλώς έγκυος.! Σε λίγους μήνες, είμαι σίγουρη πως θα το θυμόμαστε και θα γελάμε!!!.

Έζησα όμως και στιγμές μεγάλης συγκίνησης και χαράς. Πραγματικά μου έχεις δώσει μεγάλη χαρά και έχω αυτήν την γλυκιά προσμονή να τον δω επιτέλους!

Κολλητές από την πρώτη μέρα, στο πρώτο μάθημα στο κολλέγιο ζήσαμε μαζί σχεδόν 20 χρόνια τα πάντα. Και τι δεν ζήσαμε! Και τι δεν νιώσαμε! Νομίζω όμως ότι αυτό θα είναι το σπουδαιότερο! Είναι ένα κομμάτι από σένα.

ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΗΣΕΙΣ ΑΝ ΣΥΜΒΕΙ ΚΑΤΙ ΝΩΡΙΤΕΡΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΟΥ, ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΣΕ ΣΚΙΣΩ!!!! ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟ ΧΑΣΩ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ. ΣΤΙΣ 7:00 ΠΜ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΕΚΕΙ!

Φιλιά και την σκέψη μου!
Σ’αγαπώ πολύ
Μαρίνα (η κουμπάρα και νονά.. για να μην ξεχνιόμαστε)

Αγαπημένη μου φίλη, κουμπάρα και νονά μας εννοείται πως θα σε ειδοποιήσω γιατί θέλω πολύ να είσαι εκεί…Ε! ναι ήσουν πάντα σε τόσες στιγμές δίπλα μου δεν θα είσαι τώρα….Εξάλλου πρέπει να καλοσωρίσεις το βαφτιστήρι σου
Και εγώ σ’ αγαπώ πολύ…

Leave a Reply

γράψε το mail σου και θα λαμβάνεις τα posts πριβέ ;-)

Join 1,651 other followers

Με φωνάζουνε Τζίνι

Με φωνάζουνε Τζίνι

Kill Bill

Ιστορία γέννας Μέρος 1ο

Ιστορία γέννας Μέρος 2ο

Πρόγραμμα βρέφους: The Baby Daily!

happy baby daily

λίστα εγκυμοσύνης

οι τύποι της μαμάς

ωραία ήταν στις γειτονιές!!

Ψηφιακές Γειτονιές

κάνε τη ζωή σου εύκολη!

μπαμ! πρωτότυπα διαφορετικά προσκλητήρια

μπαμ! προσκλητήρια γάμου - βάπτισης

ένα ίσον κανένα???…δε νομίζω! η απάντηση μιας μαμάς με 3 παιδιά:

ένα ίσον κανένα??? ..δε νομίζω….

σου προτείνω να διαβάσεις:

μπεμπάκο! του Χρήστου Παπαναστασίου

ημερολόγιο εγκυμοσύνης από έναν μπαμπά!

