γονείς με κολικούς

”Ο Κανακάρης της μαμάς” και ”Το Κορίτσι του μπαμπά” ! …..by:φουλ τάϊμ μαμ

Posted on: March 20, 2012

by:φουλ τάϊμ μαμ

Τελικά οι άντρες όντως προτιμάνε κόρες και οι γυναίκες γιους?

Οι γυναίκες τους κάνουν ΄μαμακηδες’ (απ το πολύ κανάκεμα-προσέχεις λέξη?) και οι μπαμπάδες δεν μπορούν να αντισταθούν στα νάζια της κόρης τους (οπότε και τις κακομαθαίνουν)?

Τί γίνεται ρε παιδιά? αν κάνεις γιο ο άντρας έχει έναν απόγονο περιοπής ενώ η κόρη…μόνο για αγκαλιές και φιλιά? παλιά λέγανε το ‘παιδί’ και το ‘κορίτσι’ (σ.σ. το κορίτσι ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΠΑΙΔΙ!)

Οι γιοι μοιάζουν στις μανάδες (ΟΧΙ ο δικός μου) και οι κόρες στους μπαμπάδες οπότε αναλόγως και αντιστοίχως κάποιος ”έχει δύο?”

Ο άντρας αγαπάει πιο πολύ την κόρη και ‘ξεχναέι’ την μάνα? Η μάνα ‘ερωτα’ με τον γιο (εγώ το παθα πάντως) και ‘ξεχνάει’ τον πατέρα? (δεν παίζει με μένα γενικά μιλάμε,λέμε!) Αλλιώς αγαπάς τον πατέρα αλλιώς τον γιο.Το έρωτας χρησιμοποιείται για λόγους εντυπωσιασμού!

για πες, για πες (που λεει και η i mom)

2 Responses to "”Ο Κανακάρης της μαμάς” και ”Το Κορίτσι του μπαμπά” ! …..by:φουλ τάϊμ μαμ"

Εγώ φαίνεται πως είμαι η εξαίρεση του κανόνα… Η αδυναμία μου είναι η κόρη μου. Ίσως γιατί είναι μικρότερη, ίσως γιατί είναι πιο εκδηλωτική. Γυρίζω από το γραφείο και ο γιος μου, μου λέει ένα “γειααααα μαμααααα” μακρύ και συρτόοοοοοοοοο. Τον ρωτάω πως πέρασε τη μέρα του και απαντάει “καλά”. Τον ρωτάω αν έμαθε κάτι καινούργιο σήμερα και απαντάει “πολλά”. Δεν ξέρω αν όλα τα 8χρονα βρίσκουν τόσο βαρετές τις ερωτήσεις των μαμάδων τους. Αντίθετα, η κόρη μου μόλις ακούσει το κλειδί στην πόρτα, πετάγεται και έρχεται πάνω μου με το χαμόγελο στα αυτιά! Δεν ξεκολλάει από δίπλα μου !!! Αρχίζει να μου λέει πως πέρασε στο νήπιο, τι έμαθε, τι έφαγε ο Νικόλας (!!!!), πως είχε χτενισμένα τα μαλλιά της η Αννα (φίλοι της από το νήπιο). Πως να μην έχεις αδυναμία σε έναν άνθρωπο πο χαίρεται τόσο όταν σε βλέπει;;;;; Όσο για τον μπαμπά μας, ε ναι σε κάποια πράγματα, έχει περάσει σε δεύτερη μοίρα! (π.χ. αν εκείνος θέλει να μαγειρέψω κοτόπουλο και τα παιδιά θέλουν σουτζουκάκια, θα φτιάξω αυτό που ζήτησαν τα παιδιά !).

Ναι,απ’ότι φαίνεται δεν έχει στάνταρντς (χεχε) απλά έχει επικρατήσει και καλά μια εντύπωση ας πούμε.
Φυσικά και χαίρεσαι με ένα παιδί (και με τον οποιονδήποτε εξάλλου) που σου φέρεται τόσο γλυκά, χαίρεται όταν σε βλέπει κλπ. Τα αγοράκια γενικώς είναι και λίγο ‘βαριά’, λες και το ξέρουν οτι θα γίνουν ΑΝΤΡΕΣ και πρέπει από μικρά να μην εκδηλώνονται να μην ειναι τρυφερα και αλλες τετοιες αηδιες.Ειναι ισως και θεμα χαρακτηρα.
Εμενα απ οτι βλεπω προς το παρον ψιλοχαδιαρης – αγκαλιτσας φαινεται (ΟΧΙ ΜΑΜΑΚΙΑΣ ΟΜΩΣ!) για να δουμε σε 5-6 χρονάκια!!

σ ευχαριστούμε Μαράκι

Leave a Reply

γράψε το mail σου και θα λαμβάνεις τα posts πριβέ ;-)

Join 1,651 other followers

Με φωνάζουνε Τζίνι

Με φωνάζουνε Τζίνι

Kill Bill

Ιστορία γέννας Μέρος 1ο

Ιστορία γέννας Μέρος 2ο

Πρόγραμμα βρέφους: The Baby Daily!

λίστα εγκυμοσύνης

οι τύποι της μαμάς

ωραία ήταν στις γειτονιές!!

Ψηφιακές Γειτονιές

κάνε τη ζωή σου εύκολη!

μπαμ! πρωτότυπα διαφορετικά προσκλητήρια

μπαμ! προσκλητήρια γάμου - βάπτισης

ένα ίσον κανένα???…δε νομίζω! η απάντηση μιας μαμάς με 3 παιδιά:

ένα ίσον κανένα??? ..δε νομίζω….

σου προτείνω να διαβάσεις:

ημερολόγιο εγκυμοσύνης από έναν μπαμπά!

