γονείς με κολικούς

7 εβδομάδων έγκυος (όχι εγώ καλέ, η miss-kiski)

Posted on: March 19, 2012

Εισαγωγή: Να σου πω την αλήθεια, εγώ όταν ήμουν 7 εβδομάδων έγκυος νομίζω δεν το ήξερα. Μου φαίνεται βέβαια αιώνες πριν και δεν πολυθυμάμαι. Ίσως να φταίνε γι’ αυτό οι τόνοι pampers και μωρομάντηλων που καταναλώθηκαν από τότε…Πραγματικά αν μετράς τον χρόνο σε πάνες δεν συμφέρει, βγαίνεις υπεραιωνόβια. Λοιπόν το παρακάτω post μου το ‘στειλε φίλη που βρίσκεται σ’ αυτήν την ευχάριστη θέση των 7 εβδομάδων! miss-kiski είναι το nick της κι έτσι σου το παραθέτω αυτούσιο. Λέει λοιπόν και για την ”παράνοια” που σου ‘ρχεται παρεάκι μαζί με το θετικό τεστ. Μεγάλο θέμα αυτό, η παράνοια της μάνας…θα το αναλύσουμε ασαπ μη νομίζεις ότι θα το αφήσουμε…..

Πρώτη εγκυμοσύνη , φόβος, ύπνος ατελείωτος και…οδοντόκρεμα!

             Δεν ξέρω από πού να αρχίσω .…να μιλήσω για τον φόβο (είμαι τώρα εγώ έγκυος…?) , να μιλήσω για όλη εκείνη την λατρεία που αισθάνομαι βλέποντας τον άντρα μου και soon to be πατερούλη (είμαι απόλυτα βέβαιη ότι έχω γιο και θα του μοιάζει) ή να μιλήσω για όλες εκείνες τις παράνοιες που μου χτυπούν την πόρτα (και τα νεύρα επίσης) για το αν όλα πάνε καλά, αν μεγαλώνει κανονικά, αν θα ακούσω την καρδιά του την επόμενη εβδομάδα ..Ή εάν θα πάνε καλά όλα στη γέννα (ναι αγαπητέ αναγνώστη έχω φτάσει ακόμα και εκεί…) , αν θα πάθω παράκρουση από τις αϋπνίες όταν με το καλό έρθει στον κόσμο και αν θα καταφέρω να θηλάσω ή όχι.

Όλο αυτό που σας περιγράφω  είναι μόνο ένα μικρό δείγμα της παράνοιας που επικρατεί στο κεφάλι μου από την πρώτη μέρα που κράτησα το θετικό τεστ εγκυμοσύνης. Να σας πω σε αυτό το σημείο ότι πέρσι χάσαμε το 5 μηνών προωράκι βαφτιστήρι μου, ύστερα από μεγάλο αγώνα του στην ΜΕΝΝ του Ιπποκρατείου και δυστυχώς, όσο και να προσπαθώ, ο φόβος είναι μέρος της καθημερινότητάς μου…

Είμαι μόνο 7 εβδομάδων και μπορώ να πω ότι – μάλλον- είμαι καλά . Αν εξαιρέσεις ότι κοιμάμαι παντού και πάντα (ειλικρινά απορώ γιατί δεν μας δίνουν άδεια το πρώτο τρίμηνο, αντί του τελευταίου), το στήθος μου κοντεύει να φτάσει στα Πετράλωνα (τυχαία η επιλογή της τοποθεσίας, θα μπορούσε ας πούμε να φτάσει και στην Αλεξανδρούπολη, εξαρτάται προς τα πού κοιτάω) , δεν ακουμπιέται , είμαι σαν την Ντόλυ Πάρτον (ήμουν προικισμένη και πριν) και με πιάνει ναυτία με την οδοντόκρεμα. Ναι καλά διαβάσατε, την οδοντόκρεμα. Πάω η καψερή να βάλω το πρωί την οδοντόβουρτσα στο στόμα και…ε τα υπόλοιπα μπορείτε να τα φανταστείτε.

Ο κόσμος (ο νορμάλ) ανακατεύεται πχ με τα αυγά, τον αρακά , τη φασολάδα…Ε, εγώ ανακατεύομαι με την οδοντόκρεμα. Τώρα το fluoride φταίει, το baking soda φταίει, θα σας γελάσω. Θα αλλάξω σήμερα μάρκα , μπας και σωθώ, αν και –μεταξύ μας τώρα- δεν το βλέπω.

Κατά τ’ άλλα , έχω τρελάνει γύρω μου τον κόσμο, εκεί που είμαι ήρεμη, εκεί μεταμορφώνομαι στη Σκύλλα με τα 3 κεφάλια , Αυτό βέβαια το είχα και πριν, απλά τώρα χειροτέρεψε. Αν ήμουν ο άντρας μου θα με έπνιγα το βράδυ στον ύπνο μου. Ειλικρινά τώρα, πιστεύω πως με το που μαθαίνει το ζευγάρι ότι περιμένει παιδί, αυτομάτως θα πρέπει να κάνουν δώρο στον υποψήφιο πατέρα 20-30-40 (ανάλογα με την περίπτωση) ψυχοθεραπείες. Μη σου πω πρέπει να τις καλύπτουν τα ασφαλιστικά ταμεία.

Αυτά λοιπόν από μένα προς το παρόν…εύχομαι και ελπίζω στην αμέριστη βοήθεια και συμπαράστασή σας για να βγάλω τις υπόλοιπες 33 εβδομάδες.

Φιλιά πολλά και ένα μεγάλο ευχαριστώ στην mama’s log (σωστά το έγραψα μαρή??) που μου έδωσε βήμα να τα πω και να ξεσκάσω!

πι.ες. Τώρα να σου πω βρε kiski μου ότι το mama’s log είναι σωστό ή όχι…θα σε γελάσω. Έχω μια κρίση ταυτότητας τελευταία….  Λέω να υιοθετήσω το i-mom στην υπογραφή αλλά στους τίτλους όταν έχω να πω προσωπική εμπειρία θα συνεχίσει το mama’s log….star trek καμία δεν έβλεπε πια;;;  captains log….star date 98769876…;;;; όλες στη φιλοσοφική;;

i-mom

5 Responses to "7 εβδομάδων έγκυος (όχι εγώ καλέ, η miss-kiski)"

Κατ’ αρχήν miss kisky, με το καλό να κρατήσεις το μωράκι σου στην αγκαλιά σου! Κατά δεύτερον, να σκέφτεσαι πως δεν είσαι μόνη σου! Έχεις τη συμπαράσταση χιλιάδων γυναικών, που έχουν ζήσει μια τουλάχιστον εγκυμοσύνη! Εγώ ας πούμε, νύσταζα ατελείωτα! Γυρνούσα από το γραφείο στις 5.00, κοιμόμουν 5.30 – 8.30, με ξυπνούσε ο καλός μου και στις 10.30 ξανακοιμόμουν μέχρι τις 7.30. Η οδοντόκρεμα επίσης, ήταν το χειρότερό μου! Έβλεπα το σωληνάριο και μου γυριζαν τα άντερα ανάποδα! Έπαθα και μια σύγχυση με τις γεύσεις! Δεν είχα φάει ΠΟΤΕ στη ζωή μου μέχρι τότε μπάμπιες και εκείνο το καλοκαίρι τις έτρωγα δύο φορές την εβδομάδα! Άλλες δύο έτρωγα φακές! Τα γεμιστά που τόσο αγαπούσα, μου προκαλούσαν τόση καούρα, που δεν τα έτρωγα καθόλου! Το αποκορύφωμα ήταν με τα ψάρια! Τεράστιο μπλιαξ! Μου έμεινε από τότε και τώρα, 8 χρόνια μετά, τρώω ψάρια, δύο – τρεις φορές το χρόνο! Το πιο απαίσιο σύμπτωμά μου, ήταν οι ημικρανίες! Τρελές ημικρανίες, με έριχναν κάτω, μέχρι τον 6ο μήνα. Από την άλλη, ήμουν η πιο ψύχραιμη έγκυος του κόσμου! Δεν φοβόμουν καθόλου, δεν ανησυχουσα καθόλου! Ήμουν σίγουρη πως όλα θα πάνε καλά, πως το μωρό μου είναι μια χαρά. Αυτό που δεν θα ξεχάσω ποτέ, είναι πως και στα δυο μου παιδιά, ήμουν σίγουρη για το φυλο τους. Ειδικά στον γιο μου, έκλεινα τα μάτια μου και έβλεπα μπροστά μου ένα αγοράκι, με κάτασπρο δέρμα, χωρίς καθόλου μαλλάκια. Και ήταν ολόϊδιος!!!!! Και στην κόρη μου, ήμουν σίγουρη για το φυλο. Δεν ξέρω αν ήταν ένστικτο ή κρυφή επιθυμία, πάντως έπεσα μέσα! Με το καλό !!!

Κι εγώ με τη σειρά μου miss-kiski να σου ευχηθώ τα καλύτερα, είσαι ακόμη στην αρχή και σου φαίνονται όλα βουνό, είχες και την άσχημη εμπειρία και το θεωρώ εντελώς μα εντελώς φυσικό να αισθάνεσαι έτσι. Επίσης μη φοβάσαι, δεν έχεις γίνει άλλος άνθρωπος εσύ, οι ορμόνες σου σε μεταμορφώνουν. Πολλές φορές καθ’ όλη τη διάρκεια της εγκυμοσύνης σου, σε ρυθμίζουν και σε ξερυθμίζουν ανάλογα. Σκέψου πως κρατάς μέσα σου το θαύμα του κόσμου, είσαι στην αρχή της δημιουργίας, λειτουργείς, ζεις και αναπνέεις για δύο και ο οργανισμός σου δημιουργεί το καλύτερο περιβάλλον και τις συνθήκες εκείνες που θα βοηθήσουν το μικροζούζουνό σου να ζήσει μέσα σε αυτό!!!
Και να ξέρεις πως το καλύτερο φάρμακο για όλα είναι η συμπαράσταση από το έτερον σου ήμισυ, αυτός θα είναι ο ψυχολόγος σου και ο εξομολογητής σου και πίστεψέ με δε θα βαρεθεί ποτέ να είναι δίπλα σου!
Το τι λαλακία είχε ακούσει ο άντρας μου ειδικά στην πρώτη εγκυμοσύνη δε λέγεται, αφού καμιά φορά μου τις θυμίζει και δεν μπορώ να με φανταστώ να σκέφτομαι ποτέ έτσι.
Πάντως όλες λίγο πολύ είχαμε νιώσει πανικό, αισθανόμασταν άρρωστες και ανήμπορες, είχαμε φοβίες μικρές οι μεγάλες, αλλά αυτά θα ξεχαστούν πολύ γρήγορα, ειδικά με τον ερχομό του παιδιού όπως λέει και η i-mom, μπορεί και να τα ξεχάσεις όλα αυτά!
Εγώ πάλι δεν έχω ξεχάσει ακόμη τα περισσότερα από εκείνα που είχα αισθανθεί ή είχα πάθει. Πολλές φορές φέρνω στην μνήμη μου εκείνες τις στιγμές και χαζεύοντας τα θηριάκια μου τώρα που έχουν μεγαλώσει αρκετά, λέω χαλάλι, άξιξαν όλα αυτά που πέρασα!
Και πιο έντονα θυμάμαι πως χοροπήδαγα σαν την τρελή μαζί με τον άντρα μου για καμιά ώρα όταν έκανα δυο φορές το τεστ και βγήκε θετικό. Αυτή τη στιγμή δε θα την ξεχάσω ποτέ, ήταν η αρχή της από εδώ και πέρα ζωής μου και είμαι ακόμη τόσο ευτυχισμένη και πλήρης!!!!
Σου εύχομαι κάθε ευτυχία και καλό κουράγιο, να πάνε όλα κατ΄ευχήν!

Καλημέρα! Αχ να’ στε καλά για την ομοιοπαθητική, ειδικά σήμερα την χρειάζομαι..Οι ορμόνες είναι σε τέτοιο χάλι (και τα νεύρα επίσης!) που έκλαιγα (και tweetαρα) μέσα στο βατραχί mazda αυτοκίνητο της αδερφής μου (γιατί από το δικό μου πήραν πάλι τις πινακίδες, απορώ γιατί δεν το παρκάρω κατευθείαν στη μάντρα να τελειώνουμε και τζάμπα παιδεύομαι κάθε πρωί!!!), προσπαθώντας να διασχίσω την Πολυτεχνείου και να πάω στη δουλειά.Και όλα αυτά έχοντας ξυπνήσει από τις 5:30 τα χαράματα, γιατί δεν μπορώ να αποφασίσω αν πρέπει να φύγω με εθελούσια από την δουλειά μου ή αν πρέπει να κάτσω απλήρωτη και να βουλιάζω μαζί τους….Αλλά την Πέμπτη θα πάω να ακούσω την καρδιά του σαυρόμορφου παιδιού μου (έχει και ουρά μου είπε ο γιατρός!) και νομίζω θα τα ξεχάσω όλα.ΟΛΑ. :))))))

ps: Αυτό με την οδοντόκρεμα…Με ανακουφίζει που δεν είμαι η μόνη ανισόρροπη τελικά.

Μις Κίσκι μου, με το καλό κοριτσάκι μου! όλα καλά και με έναν πόνο! (κάτι ξέρουν που το λένε).
Για την οδοντόκρεμα να σου πω πως πρεπει να υπαρχει κατι στα φαρμακεια που κανει τη δουλεια της χωρις να μυριζει και να εχει γευση οδοντοκρεμας! ετσι εχω ακουσει….
όσο για την τρελη-απροβλεπτη-απροσαρμοστη… συμπεριφορα και το απειρο αγχος εισαι δικαιολογημενη μιας και οπως ειπαν και τα κοριτσια παραπανω (οι προλαλησασες) οι ορμονες κανουν (και θα κανουν) ΠΑΡΤΥ!!! …και μετά τη γέννα ίσως!
οπλισου με υπομονη (και ο αντρουλης σου) και με αντοχες και θετικη σκεψη και απολαυσε το οσο μπορεις.Πραγματικα (αν εξαιρεσεις τα οποια μικρο-κουλα μιας φυσιολογικης παντα εγκυμοσυνης) ειναι ισως η ομορφοτερη φαση,μετα τον ερχομο του παιδιου φυσικα.

Να προσεχεις και να εισαι οσο το δυνατον πιο ηρεμη.
φιλακια
φουλ τάϊμ μαμ!

Αχ σήμερα πήρα τόσες ευχές που ξαφνικά όλη μου η μέρα έφτιαξε με τη μία! Στο facebook, στο twitter , παντού! Σαν να το είχα ανάγκη αυτό το σημερινό, ήξερε η i-mom ή mama’s log (όλες της φιλοσοφικής, είπαμε!!) πότε ανέβασε το ποστ..Σήμερα που ήμουν στη μαύρη καλαμαυρίλα! Μέχρι και ήλιος βγήκε στην μουντοσαλονίκη!
Αγαπημένη φουλ τάιμ μαμ, μακάρι να είναι μόνο αυτά τα προβλήματά μου, σε γενικές γραμμές είμαι πολύ καλά και ανυπομονώ να δω επιτέλους το σαυροπαίδι μου μεθαύριο!
Σας ευχαριστώ όλες για το support!

PS: Φιλιά στο πιο αγαπημένο μου νησί EVER..Ελπίζω να μπορέσω να έρθω κάποτε με το σαυροπαίδι μου και τον μπαμπά μας.

Leave a Reply

γράψε το mail σου και θα λαμβάνεις τα posts πριβέ ;-)

Join 1,651 other followers

Με φωνάζουνε Τζίνι

Με φωνάζουνε Τζίνι

Kill Bill

Ιστορία γέννας Μέρος 1ο

Ιστορία γέννας Μέρος 2ο

Πρόγραμμα βρέφους: The Baby Daily!

λίστα εγκυμοσύνης

οι τύποι της μαμάς

ωραία ήταν στις γειτονιές!!

Ψηφιακές Γειτονιές

κάνε τη ζωή σου εύκολη!

μπαμ! πρωτότυπα διαφορετικά προσκλητήρια

μπαμ! προσκλητήρια γάμου - βάπτισης

ένα ίσον κανένα???…δε νομίζω! η απάντηση μιας μαμάς με 3 παιδιά:

ένα ίσον κανένα??? ..δε νομίζω….

σου προτείνω να διαβάσεις:

ημερολόγιο εγκυμοσύνης από έναν μπαμπά!

