γονείς με κολικούς

Mama’s log 15.3.12 F.A.Q. (προφέρεται Φάκ)

Posted on: March 16, 2012

Καταρχήν, επίτρεψέ μου να αναφωνήσω το εξής σχετικά με το προηγούμενο post ‘’ωραία μου πουλάκια κελαηδήστε’’:

ΟΥΑΟΥ ρε κορίτσια τι σουξέ ήταν αυτό με τα τσουτσούνια;;;;

Δηλαδή αν δεν είμασταν σε blog μαμάδων, θα πήγαινε αλλού το μυαλό μου….Μπράβο βρε! Είπε η φουλ τάιμ μαμ να επιστρέψει με post και πέτυχε διάνα. Το τσουτσούνι σέρνει καράβι τελικά μου φαίνεται και από λάθος έχει επικρατήσει κάτι άλλο…(λάθος, μεγάλο λάθος…)

Και τώρα στο θέμα μας:

Α, ρε Πολυάννα σε τι ιστορίες με βάζεις! Κάνω εγώ τον εσωτερικό μου αγώνα, τον διαλογισμό μου, τις γιόγκες μου, τις προσευχές μου (σύγχυση κουλτούρας λέγεται αυτό αλλά δε μπορώ να ασχοληθώ τώρα απλώς το εντοπίζω) όοοολα αυτά για να καταπολεμήσω το ψώνιο μέσα μου. Κι έρχεσαι εσύ ξαφνικά να μου πεις για συνέντευξη…

Δεν τα μπορώ αυτά….ξιπάζομαι….  🙂

Θα το κάνω όμως γιατί είμαι βαθιά ναρκισσιστικό άτομο. Αλλά μη μου θυμώσεις άμα δε σου αρέσουν οι απαντήσεις. Εγώ ενημέρωσα:

1. Κοιτάς 10 χρόνια μπροστά στο μέλλον – τι βλέπεις?

 Τι να βλέπω….ένα σύννεφο βλέπω…..δεν φαίνεται καθαρά….ασήμωσε

2. Γάτα, σκύλος ή άλλο κατοικίδιο?

Γιάκι.

….

Τι δεν καταλλαβαίνεις; έτσι λέει το παιδί μου το σκυλάκι

3. Μαγειρική ή ζαχαροπλαστική και γιατί?

Άλλη ερώτηση…

4. Ποιο ελάττωμα δε συγχωρείς με τίποτα?

Την αχαριστία. Ήταν η μόνη που έμενε ατιμώρητη στην αρχαία Ελλάδα. Ο Σόλωνας δεν είχε βρει τιμωρία αντίστοιχή της.  (είπαμε μπιμπερό μπιμπερό αλλά ανοίγουμε και κανένα βιβλίο που και που)

5. Ποιο πιστεύεις είναι το μεγάλο “ατού” σου?

Η προσαρμοστικότητα. Βέβαια είναι κι αυτές οι ιδανικές αναλογίες μου που μου ‘χουν ανοίξει πολλές πόρτες στο παρελθόν αλλά δεν θέλω να το λέω..

6. Τι σου έχει λείψει πιο πολύ απ’ όταν έγινες μαμά / μπαμπάς?

Ο μπαμπάς μου.

7. Αν μπορούσες να μάθεις ένα μόνο πράγμα στα παιδιά σου, ποιο θα ήταν αυτό?

Κορεάτικα. (μα ΕΝΑ μόνο πράγμα βρε Πολυάννα μου;;    😉 )

8. Αναγνωρίζεις τα λάθη σου και ζητάς συγγνώμη ή σφυρίζεις αδιάφορα?

Τα αναγνωρίζω και σφυρίζω αδιάφορα

9. Θέατρο, Σινεμά ή τηλεόραση?

Θες να μου κάνεις τα νεύρα κρόσσια; Αφού δεν έχουμε εδώ τους παππούδες λέμε και την βγάζουμε όπως όπως, που χρόνος;

10. Τι σε ηρεμεί όταν τα νεύρα σου είναι κρόσσια?

To Θέατρο.   😉

11. Τελικά υπάρχει φιλία μεταξύ άντρα και γυναίκας?

Eσένα ο άνδρας σου δεν είναι φίλος σου;

 

Τώρα εγώ πρέπει –λέει αυτό το chain interview- να βρω άλλες 11 ερωτήσεις και άλλες μάνες να τις απαντήσουν.

Λοιπόν προσκαλώ να μου απαντήσουν η magissa-kirki και η Yolina Not(Just)Mums, αν φυσικά δεν τους την σπάει και δεν έχουν απαντήσει ήδη σε άλλες ερωτήσεις.

Κοριτσάρες μου σόρυ για τις ερωτήσεις αλλά δε μπορώ…ξεκινάω να γράψω κάτι μαμαδίστικο και μετά μου βγαίνει αυτός ο υπέροχος εαυτός:

    1. Σε πόσα δευτερόλεπτα αλλάζεις πάνα;
    2. Ποια είναι η τετραγωνική ρίζα του 428;
    3. Πόσες φορές την ημέρα τσεκάρεις τα mail σου;
    4. Ποιος θα κερδίσει στις εκλογές;
    5. Θα κάνεις δεύτερο παιδί;
    6. Πόσο καιρό έχεις  να κάνεις πετικιούρ;
    7. Πάμε για καφέ;
    8. Τι ώρα τρως μεσημεριανό και γιατί;
    9. Πόσες πάνες και πόσα μωρομάντηλα έχεις για back up στο σπίτι;
    10. Τι ώρα είναι;
    11. Γιατί μαμά;

Αν δε μου απαντήσετε ποτέ θα το καταλάβω απόλυτα και θα το σεβαστώ. Και αν ξυπνήσει το παιδί σας αύριο το βράδυ 47 φορές θεωρείστε το τυχαίο γεγονός.

Αλλά αν μου απαντήσετε και προσκαλέσετε κι εσείς άλλες 32 μάνες για συνέντευξη σε 3 μέρες θα σας συμβεί μεγάλο καλό και θα κερδίσετε ένα κουπόνι για δωρεάν καθαρισμό προσώπου σύντομα. (Φαντάζομαι την Κίρκη να με σιχτιρίζει ήδη)

Σας φιλώ σταυρωτά

Τσάο τσάο

Εύα i-mom

11 Responses to "Mama’s log 15.3.12 F.A.Q. (προφέρεται Φάκ)"

Γι’αυτές ακριβώς τις απαντήσεις σε προσκάλεσα!!!!! Χαχαχαχα!!! Καλό ΣΚ 🙂

χαχαχαχαχα να είδες τι μου ‘κανες τώρα θα με κυνηγάει κι η Κίρκη κι η Γιολίνα!!!
φιλάκια καλό Σ-Κ επίσης!

αχααχαχαχαχαχχχ, είσαι ηλίθια, τώρα το είδα!!!!

είδες τι είσαι όμως; εγώ βάζω όλη μου την τέχνη κι εσύ γελάς….τς…τς..τς..

πι.ες. γιατί αργείς να γράψεις το επόμενο ποστ ε; σκέφτεσαι τις ραγάδες το ξέρω έλα πες την αλήθεια… 🙂

Χαχαχα ότι να ναι, λοιπόν πρίν με πιάσει κόψιμο απ΄τον καφέ ξεκινάω:

Σε πόσα δευτερόλεπτα αλλάζεις πάνα;
Όσα χρειάζονται για να απομακρύνω το χέρι του από την τέτοια του που την έχει κάνει λάστιχο.

Ποια είναι η τετραγωνική ρίζα του 428;
Δεν μας πηδάς πρωί πρωί; :P:P

Πόσες φορές την ημέρα τσεκάρεις τα mail σου;
20

Ποιος θα κερδίσει στις εκλογές;
Τα αυγά

Θα κάνεις δεύτερο παιδί;
Και τρίτο!

Πόσο καιρό έχεις να κάνεις πεντικιούρ;
2 μέρες

Πάμε για καφέ; ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ!!!

Τι ώρα τρως μεσημεριανό και γιατί; Στη 1 γιατί γουργουρίζει η κοιλιά μου.

Πόσες πάνες και πόσα μωρομάντηλα έχεις για back up στο σπίτι;
300 πάνες και 3 πακέτα μωρομάντηλα.

Τι ώρα είναι; Ώρα να χέζω….

Γιατί μαμά; Γιατί την ώρα που σε κάναμε κάποιος είπε “μην τελειώσεις μεσ….” και κάποιος δεν άκουσε ;p;p;p

Να πας κοπελιά να τα αναρτήσεις αυτά στο blog σου όχι να μας τα λες εδώ στα κρυφά σε σχολιάκι. Έτσι λειτουργεί το ίντερβιου! Δεν θα χαλάσεις εσύ το τσέιν!!!

έχεις ρε ηλίθιο 300 πάνες στο σπίτι? πόσα λεφτά βγάζεις πια? εγώ έχω αρχίσει να σκέφτομαι μήπως πλένονται οι active fit…. ;p;p

Τι να βλέπω….ένα σύννεφο βλέπω…..δεν φαίνεται καθαρά….ασήμωσε

XAXAXAXAXAXAXAAXXAXAXAXAAXXA βλαμμένο αχαχαχαχαχχαχα!

Μόλις σήμερα πήρα πρέφα αυτο το blog και αναρωτιέμαι…ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΧΑ ΒΡΕΙ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ???
Εχω κατουρηθει απο τα γέλια με όλα σχεδον τα κείμενα που εχω διαβάσει και πραγματικά μου έχετε φτιάξει τη μέρα!!
Thanks!

Άσπα μου καλωσήρθες και πάλι. Βασικά σου απάντησα ήδη από το iPhone αλλά επειδή γ@μιέται τελευταία η wordpress δε φαίνεται να το έχει πάρει. Κι εγώ αναρωτιέμαι ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΧΕΣ ΒΡΕΙ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ! χαχαχα
Να ‘σαι καλά και να περνάς όποτε θες.

φιλιά
i-mom

Εγω πάντως απο την Παρασκευη που σας βρήκα το έχω πει σε οοοοοοοοοολες τις μαμαδες που ξέρω!Θα ζητήσω ποσοστα απο την επισκεψιμότητά σας μου φαίνεται 🙂

Να σου δώσουμε βρε Άσπα μου ποσοστά, μήπως τι; λεφτά δεν έχουμε;; 🙂

Leave a Reply

γράψε το mail σου και θα λαμβάνεις τα posts πριβέ ;-)

Join 1,651 other followers

Με φωνάζουνε Τζίνι

Με φωνάζουνε Τζίνι

Kill Bill

Ιστορία γέννας Μέρος 1ο

Ιστορία γέννας Μέρος 2ο

Πρόγραμμα βρέφους: The Baby Daily!

happy baby daily

λίστα εγκυμοσύνης

οι τύποι της μαμάς

ωραία ήταν στις γειτονιές!!

Ψηφιακές Γειτονιές

κάνε τη ζωή σου εύκολη!

μπαμ! πρωτότυπα διαφορετικά προσκλητήρια

μπαμ! προσκλητήρια γάμου - βάπτισης

ένα ίσον κανένα???…δε νομίζω! η απάντηση μιας μαμάς με 3 παιδιά:

ένα ίσον κανένα??? ..δε νομίζω….

σου προτείνω να διαβάσεις:

μπεμπάκο! του Χρήστου Παπαναστασίου

ημερολόγιο εγκυμοσύνης από έναν μπαμπά!

