γονείς με κολικούς

mama’s log 1.3.12 το ξύλο βγήκε απ’ τον παράδεισο…;

Posted on: March 1, 2012

Έπρεπε να το είχα καταλάβει κάπου εκεί στον 5ο μήνα της εγκυμοσύνης. Αλλά ήταν ακόμη νωρίς, έβλεπα το χαριτωμένο του πράγματος. Στον 7ο όμως ήταν απολύτως φανερό. Ειδικά κάποια πρωινά, ξαπλωμένη στο πλάι με 5 μαξιλάρια να με πλαισιώνουν, όταν κατά τις 8 πεταγόταν ο καλός μου και με ρωτούσε αναστατωμένος: ‘’ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΙ ΕΓΙΝΕ;;;;’’.

–          τι να γίνει αγάπη μου, να εδώ, κάνω ότι κοιμάμαι

–          με σκούντηξες παιδί μου, τι έχεις;

–          Εγώ; δεν σε σκούντηξα εγώ παιδάκι μου, άλλος σε ψάχνει…

–          (ύφος περήφανου πατέρα) Ααααχ το αγοράκι μου με κλωτσάει να ξυπνήσω…

Όπως κατάλαβες είχα μια τεράστια κοιλιά που έφτανε μέχρι την πλάτη του ανυποψίαστου κοιμισμένου μπαμπά. Κατά τον 9ο η κατάσταση είχε φτάσει στο απροχώρητο. Όταν αποφάσιζε να κλωτσήσει, ΚΛΩΤΣΟΥΣΕ. Όχι αστεία. Μερικές φορές ήταν ιδιαίτερα αστείο γιατί η κοιλιά έπαιρνε διάφορα τρελλά σχήματα, τύπου ‘’θέλω να βγω τώρα από το δεξί νεφρό και αν σπρώξω αρκετά νομίζω θα το καταφέρω’’. Μου έλεγαν ‘’ζωηρό τον βλέπω’’ αλλά εγώ τίποτα. Είχα πάντοτε την πραότητα της άγνοιας ‘’όλα τα μωρά κλωτσάνε, άλλα περισσότερο, άλλα λιγότερο’’. Ήρθε όμως το πλήρωμα του χρόνου. Και τώρα μαζεύω όοολα αυτά τα στοιχεία που είχα παραβλέψει ένα ένα. Γιατί τώρα που κοντεύουμε τα 2, σε 2-3 μέρες δηλαδή, έχουν αγριέψει τα πράγματα. Είμαι σε κατάσταση πολιορκίας. Για παράδειγμα:

Η αλλαγή της πάνας έχει γίνει άθλος. Ξεκινά από απλή γκρίνια, αντιμετωπίσιμη. Μόλις περάσω την πόρτα του δωματίου του, η γκρίνια μετατρέπεται σε θρήνο. Η επαφή με την αλλαξιέρα είναι το αποκορύφωμα. Αφού η αριστοτεχνική εναλλαγή κλάματος, τσιρίδας δεν αποδίδει το επιθυμητό αποτέλεσμα, επιστρατεύονται τα μεγάλα μέσα. Και αρχίζει το πάρτυ. Ξεκινάμε με τράβηγμα γυαλιών και εκσφενδόνισμα στο πάτωμα. Στην αρχή με προλάβαινε. Τώρα έχω αρχίσει και αναπτύσσω τις άμυνές μου κι εγώ. Έτσι έχω εκπαιδευτεί να διακρίνω την πρόθεση αρπαγής γυαλιών στο βλέμμα του και με τη βοήθεια κινήσεων matrix την γλιτώνω στο 80% περίπου των περιπτώσεων. Συνεχίζουμε το πρόγραμμά μας με κλωτσιές, μπουνιές και τσακιτσανικές καρατιές. Τώρα εδώ έχω ένα θεματάκι ακόμα αλλά φταίει που δεν έχω πολύ χρόνο για προπόνηση. Το ‘χω όμως το ταλέντο το ‘χω σίγουρα, γιατί κοίταξε, όταν κλωτσάει μόνο κάνω αυτή την καταπληκτική απόκρουση με το αριστερό χέρι, ενώ με το δεξί βάζω αστραπιαία sudocream και πάνα. Εκεί που το χάνω, είναι όταν κάποιος έχει μετακινήσει την κρέμα από εκεί που την είχα. Γιατί όπως κατάλαβες, οι κινήσεις μου είναι υπολογισμένες. Δεν υπάρχει περιθώριο λάθους. Αν η κρέμα είναι μισό εκατοστό πιο μακριά από κει που πρέπει, η κλωτσιά με βρίσκει στο μάγουλο, είναι βέβαιο. Πρέπει να σου πω εδώ πως όλα τα παραπάνω τα κάνω συνοδεία τραγουδιών όπως ‘’Στου Βασίλη την ταβέρνα’’ που είναι remix του γνωστού ‘’Στου Μανώλη την ταβέρνα’’, ‘’Περιστέρια άσπρα πετούν’’ από τα Στρουμφάκια και ‘’Η σωτηρία της ψυχής’’, αυτό άσχετο αλλά μου έχει κολλήσει από τότε που ήταν 3 μηνών και έκανε ησυχία μόνο μ’ αυτό.

Καταλαβαίνεις ότι μιλάμε για επιστήμη έτσι; Δεν θέλω να το παίρνεις ελαφρά το θέμα είναι πολύ σοβαρό και καθόλου αστείο. Στην περίπτωσή μας ο αντίπαλος (σπλάχνο), έχει 100πλάσιες αντοχές και επιπλέον αποτελεί εξελιγμένο είδος. Tεχνικές τύπου βιονική γυναίκα είναι τουλάχιστον ανέκδοτο. Τι να κάνω κι εγώ λοιπόν; Νομίζεις ότι 2 ώρες τη βδομάδα γιόγκα φτάνουν; ούτε για πλάκα. Είμαι σε συνεχή εγρήγορση γιατί στην περίπτωση αυτή το ‘’δεν ξέρεις από που θα σου ‘ρθει’’ όπως και το ‘’που σε πονεί και που σε σφάζει’’ δεν είναι τρόπος του λέγειν, είναι καθημερινότητα.

Για να μην απογοητεύσω εσένα, νέα μάνα (εγώ παλιά, καταλαβαίνεις τώρα….τς…) σκέφτηκα ότι θα πρέπει και σε αυτή την περίπτωση να δω το θετικόν του πράγματος. Έχω να σου πω λοιπόν ότι μπορεί να μην είσαι χταπόδι και άρα να μη μαλακώνεις με το ξύλο αλλά…χάνεις βάρος! Ναι, ναι μη γελάς, ρίξε μια ματιά στον παρακάτω πίνακα και χαμογέλα. Όλα είναι με το μέρος σου:

Λίστα θερμίδων που καταναλώνονται ανά δραστηριότητα:

Δραστηριότητα Θερμίδες/10λεπτο
Αλλαγή πάνας απλή 12
Αλλαγή πάνας με απροθυμία που συνοδεύεται με κλωτσιά 27
Αλλαγή πάνας με απροθυμία που συνοδεύεται με κλωτσιά-μπουνιά 42
Αλλαγή πάνας με απροθυμία που συνοδεύεται με κλωτσιά-μπουνιά-απόκρουση τύπου μάτριξ 70 !!!
Αλλαγή πάνας με απροθυμία που συνοδεύεται με κλωτσιά-μπουνιά-απόκρουση τύπου μάτριξ-τραγούδι 120 !!!  (εεε!!!!)

Τώρα πάλι αν εσύ επιμένεις πήγαινε και για τρέξιμο. Εγώ ενημέρωσα….

Τσάο τσάο

i-mom

16 Responses to "mama’s log 1.3.12 το ξύλο βγήκε απ’ τον παράδεισο…;"

χα χα! επικινδυνες αποστολες! ακολουθουν και μεγαλυτερα γλεντια: potty-training!

μιλάμε για ξύλο τώρα όχι αστεία!!! και τα γλέντια που λες ότι έρχονται άστα…..τα τρέμω….

Η πάνα με τα κακάκια…δε λες με τι συνοδεύεται?????????????
Καλό μήνα να έχουμε όλοι και όλες σε ότι κάνουμε!
ΑΦιλάκια! :))

χαχαχαχα Καλό μήνα μαγισσούλα μου και φέρε μας την άνοιξη με τα μαγικά σου!!!
ΑΦιλάκια πολλά !

καλά! πολύ γέλιο!!! να σαι καλά μου έφτιαξες τη μέρα!!! πάντως, θα έπρεπε να γίνει και μια ειδικά αναφορά στην πάνα με κακά (διαφόρων ειδών – μπορείς να κάνεις κι ένα είδος rating) γιατί εκεί σίγουρα η τεχνική πρέπει να είναι πολύ πιο εξελιγμένη (σωστή η Αιναφετς)

Σωστό, πρέπει να κάνω και νέο πίνακα γιατί όσο να ‘ναι δε μπορεί να μην καις περισσότερες θερμίδες όταν κρατάς την αναπνοή σου ταυτόχρονα και με διακοπές. Έχετε δίκαιο κι εσύ κι η Άιναφετς πολύ σωστή παρατήρηση. Η δε τεχνική έχει κι αυτή τις παραλλαγές της σ’αυτή την περίπτωση….χμμμμμ μου βάζεις δουλειές τιτικάκι!!!! 😉

ΧΑΧΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ μλκ κατουρήθηκα, θα μου ξυπνήσεις και το μικρό κακούργα αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχχα άκου “Στου Βασίλη την ταβέρνα” και τσακιτσανική καρατιά χαχααχχαχααχ! Παρακαλώ πολύ να κατασκευαστεί πίνακας θερμίδων και για το επίτευγμα “Βάζω ορό σε μύτη ” που σχεδόν πάντα συνοδεύεται από μωρό που στηθοδέρνεται λες κι έχουμε νεκρό και σε πιο σκληροπυρινικές φάσεις, από κεφάλι μωρού που στρίβει πίσω απ’ τον σβέρκο και ξανάρχεται αλα Exorcist-The power of Christ compels you!Μιλάμε για 240 θερμίδες τα 15 δεύτερα, τηλεφώνησέ μου τώρα!

Υ.Γ. Καταλαβαίνεις ότι μετά από αυτό, όχι απλά τα έχουμε φτιάξει αλλά είμαστε και αρραβωνιασμένες. Ραντεβού στην Τήλο με κουμπάρα την Ελένη Λουκά της μπλογκόσφαιρας, ιδιοκτήτρια του blog “Προσεχώς θα ξεράσω”! :P:P:P

γιου αρ μπιούτιφουλ! άι λάβ γιου! γιου αρ μπιούτιφουλ! άι λάβ γιου! γιου αρ μπιούτιφουλ! άι λάβ γιου! γιου αρ μπιούτιφουλ! άι λάβ γιου! γιου αρ μπιούτιφουλ! άι λάβ γιου! γιου αρ μπιούτιφουλ! άι λάβ γιου! γιου αρ μπιούτιφουλ! άι λάβ γιου! γιου αρ μπιούτιφουλ! άι λάβ γιου! γιου αρ μπιούτιφουλ! άι λάβ γιου! γιου αρ μπιούτιφουλ! άι λάβ γιου! γιου αρ μπιούτιφουλ! άι λάβ γιου! γιου αρ μπιούτιφουλ! άι λάβ γιου! γιου αρ μπιούτιφουλ! άι λάβ γιου! γιου αρ μπιούτιφουλ! άι λάβ γιου! γιου αρ μπιούτιφουλ! άι λάβ γιου! γιου αρ μπιούτιφουλ! άι λάβ γιου! γιου αρ μπιούτιφουλ! άι λάβ γιου! γιου αρ μπιούτιφουλ! άι λάβ γιου! γιου αρ μπιούτιφουλ! άι λάβ γιου!

*σκληροπυρηνικές (απ’ το πολύ γέλιο έχασα την ορθογραφία μου ο Τριανταφυλλίδης!)

Αχ με πήγες μερικά χρονάκια πίσω, δεν έχω ζήσει τόσο σκληροπυρηνικές καταστάσεις, έχω light εμπειρίες!!! Στα δύο πράγματα που είχα πρόβλημα στον μικρό μου ακόμη και σήμερα 4 ετών, το κόψιμο στα νύχια των ποδιών! Ώρε γλέντια και 4-5 άτομα να τον κρατάνε, γλιστράει σαν το χέλι!! Τελικά κάμψαμε λίγο την αντίστασή του κάνοντας παζάρια, “μαμά σήμερα κόψε μου τα δυο αυτά νύχια, αύριο τα υπόλοιπα” κ.λ.π. (σε αυτό το χόμπι σίγουρα έχω κάψει αμέτρητες θερμίδες αλλά και παρ’ ολίγον τρεις φορές να σπάσω τον καρπό μου) Και δεύτερον ο μεγάλος μου 5 1/2 έχει θέμα με το λούσιμο, από μικρός στην τσίτα με αυτό το θέμα. Το τι τσιρίδες και τι κλάμα έχει πέσει δε λέγεται, κι όταν ήταν μικρότερος τρώγαμε και κάτι κλωτσήδια μέχρι να τον βάλουμε σηκωτό στην μπανιέρα. Τώρα που μεγάλωσε δεν κλωτσάει μόνο γκρινιάζει. Μόλις όμως κάνει το μπανάκι του μετά σου ρίχνει κι ένα “τελικά δεν έκλαψα και πολύ”!!!! Σ΄αυτό το χόμπι δεν έκαψα και πολλές θερμίδες, μόνο τσάκισμα νεύρων, άλλη πάθηση αυτή!!! Στέλνω τους αγωνιστικούς μου χαιρετισμούς, σε μάμαδες και μπαμπάδες!!!!!!

χαχαχαχαχα πολύ καλό Αναστασία! Σήμερα κόψε μου τα δύο αυτά νύχια”!!! δεν υπάρχει! το παιδί ρακούν!!! Στο λούσιμο εμείς -προς το παρόν- δεν αντιμετωπίζουμε θέμα. Γενικά όμως ενώ όλη την εβδομάδα με τη γυναίκα είναι μια χαρά, τα Σαββατοκύριακα μας γλεντάει για τα καλά ο νέος. Τρώει όποτε και όπως θέλει, γκρίνια, ζητάει διάφορα που ξέρει ότι δεν πρέπει να πάρει κλπ κλπ… Άστα!
πολλά φιλιά να ‘σαι καλά

Κλαιω απο τα γέλια! Να σαι καλα κοπέλα μου!
Το πιο καλό απο όλα όμως είναι η αποφυγή γλυκανάλατων εκφράσεων τύπου “κακακια”, “τσισάκια”, “πανούλα” “ζουζουνάκι” και συναφη εμετικά (πλεόν μετα απο τόσο καιρό στα μαμαδοσαιτ) υποκοριστικα!
Πραγματικά είσαι αστέρι (και γω πρεπει τελοσπαντων να αποφασίσω να παρατήσω το διαβασμα του blog σου και να κανω καμια δουλειά, αλλα δεν μπορω να ξεκολλήσω!)

´
Άσπα μου καλωσήρθες. Σ´ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και χαίρομαι που άλλη μια “μανουλίτσα” ήρθε στο ζεστό μας “μπλογκάκι” για να μοιραστεί τις εμπειρίες με το δικό της “ζουζουνάκι”! χαχαχαχα
Να ´σαι καλά και μια και να περνάς όποτε θες, η πόρτα ανοιχτή είναι. 😉
Φιλιά
Εύα

Έλα βρε Άσπα πες την αλήθεια αφού γουστάρεις κι εσύ, ”μανουλίτσα” δεν είσαι;; Μήπως εσύ δεν έχεις ”ζουζουνάκι”;; ε;; Σε παρακαλώ πάρα πολύ εδώ λέμε αλήθειες!!! 😉

Καλε αλλοίμονο! Δε γουστάρω εγω υποκοριστικά? αφού εμμέσως πλην σαφως παρατήρηση σας έκανα για την ‘έλλειψη τους! (έχουμε και μια παιδεια και τρόπους…) Να διορθωθεί πάραυτα παρακαλώ πολυ…
Θα επανέλθω να ελεγξω αν συμμορφωθήκατε…(ήχος απο μαστιγιο που κροταλίζει με δύναμη!)
Frau Aspa

χαχαχα Frau Aspa! Να επανέλθεις να επανέλθεις, μας αρέσουν οι παρατηρήσεις!

Leave a Reply

γράψε το mail σου και θα λαμβάνεις τα posts πριβέ ;-)

Join 1,651 other followers

Με φωνάζουνε Τζίνι

Με φωνάζουνε Τζίνι

Kill Bill

Ιστορία γέννας Μέρος 1ο

Ιστορία γέννας Μέρος 2ο

Πρόγραμμα βρέφους: The Baby Daily!

λίστα εγκυμοσύνης

οι τύποι της μαμάς

ωραία ήταν στις γειτονιές!!

Ψηφιακές Γειτονιές

κάνε τη ζωή σου εύκολη!

μπαμ! πρωτότυπα διαφορετικά προσκλητήρια

μπαμ! προσκλητήρια γάμου - βάπτισης

ένα ίσον κανένα???…δε νομίζω! η απάντηση μιας μαμάς με 3 παιδιά:

ένα ίσον κανένα??? ..δε νομίζω….

σου προτείνω να διαβάσεις:

ημερολόγιο εγκυμοσύνης από έναν μπαμπά!

