γονείς με κολικούς

mama’s log 30.12.11 2011 countdown

Posted on: December 30, 2011

Σε πείσμα των καιρών εγώ αυτή τη χρονιά την αγάπησα. Ήταν μοιραίο δεν φταίω εγώ, μη με κατηγορείς ότι δεν έχω αίσθηση της κρίσης. Αλλά αυτή τη χρονιά ο Billy the kid, περπάτησε. Αυτή τη χρονιά με είπε για πρώτη φορά μαμά. Κάθε μέρα που περνούσε μου πετούσε και μια καινούρια λέξη με τον δικό του τρόπο. Άρα τι να σου πω γι’ αυτή την χρονιά εγώ; για μειώσεις μιθών, απολύσεις και πίεση πίεση πίεση; Όχι καλή μου, δε με παίρνει. Εγώ έχω στο σπίτι το θαύμα μου κι επειδή ξέρω καλά τι θα πει να παρακαλάς καιρό για ένα τέτοιο θαύμα, θα το αφήσω να περνάει απαρατήρητο; Πλιιιζ!

 2011 πέρασε και:

 > 438 φορές ξυπνήσαμε τη νύχτα με κλάματα

> 182 μπουκάλια φρέσκο γάλα ήπιε ο Billy the kid

> 18 φορές πήγαμε σε παιδότοπο

> 300 απογευματινές βόλτες

> 33 φορές κατουρήσαμε το κρεββάτι τη νύχτα

> 350 φορές κόντεψε να με πάρει ο ύπνος στο κάγκελο της κούνιας

> 77 posts ανέβηκαν στο ‘’γονείς με κολικούς’’

>  7 blogoμάνες διαβάζω και απολαμβάνω

>  1 blogoγιαγιά τρελλή γνώρισα και αγάπησα

>  1 blogobabakas που γράφει έξυπνα μου τράβηξε την προσοχή

>  150 φορές άργησα στη δουλειά

>  1567 γέλια

>  360 φιλιά ενώ κοιμόταν

….and last but not least: 1825 ΠΑΝΕΣ ΠΟΥ ΑΛΛΑΞΑΜΕ…… αυτό πονάει να το ξέρεις γιε μου, αλλά ευτυχώς τα έχω όλα γραμμένα σ’ αυτό το blog κι έτσι όταν μεγαλώσεις και πιάσεις δουλειά θα τα βρούμε στο οικονομικό…τα γάλατα δικά μου κερνάω…  😉  

 

Χάπι νιου γίαρ with health vre!!

 

 

13 Responses to "mama’s log 30.12.11 2011 countdown"

Με τράβηξε πολύ ο τίτλος του μπλογκ σου, πώς δεν έγραψες “Γονείς με ίκτερο” ; Χαχα! (μμμ ωραία ιδέα για νέο μπλόγκ!).
Να χαίρεσαι τον Μπίλυ σου τον μαύρο θερμαστή και όλη σου την οικογένεια.Αν έχεις και κανένα tip πώς ένα μικρό παιδί λέει “μαμά” καλοδεχούμενο, διότι τους έχει φωνάξει όλους εκτός απο μενα που στο τσακίρ κέφι με αποκαλεί “Κική” αν και κανονικά με τόσες δουλειές που΄χω πάρει πάνω μου θα πρεπε να με φωνάζει “δούλα”! ;p
Χρόνια πολλά ό,τι καλύτερο!

χαχαχαχα καλώς ήρθες Μάγισσα Κίρκη! μου φαίνεται θα σε στρατολογήσω κι εσένα να γράφεις εδώ γιατί αν κρίνω από το ”δούλα” το ‘χεις!! Δεν έχω tip δυστυχώς κι εμένα ξαφνικό μου ήρθε όταν το άκουσα αλλά είμαι σίγουρη ότι για να σου το αργεί κάτι καλό θα ετοιμάζει να σου πει!
Να ‘σαι καλά, καλή χρονιά με υγεία κι άμα θες να φτιάξεις μπλογκ, έχω ιδέες να σου δώσω για όνομα!! 😉

Ενδιαφέρον ο τρόπος που βλέπεις ο 2011.
Σε ακολουθώ λοιπόν κι έχω να πω κι εγώ μερικά πραγματάκια για την χρονιά που περνάει αύριο.
Παρά την ανεργία από τις 27 Μαρτίου (7 ημέρες μετά από ένα τραγικό οικογενειακό περιστατικό) τελικά έχει το 2011 κάποια πράγματα να θυμόμαστε με αγάπη με χαμόγελο και ίσως και με την ατάκα “ρε γαμώτη μου, να το ξαναζούσα”.
Μέσα στον χρόνο αυτό ο Δαμιανός πήγε στο σχολείο, έκανε τον 1ο του κολλητό εκτός οικογενειακού κύκλου, είπε το 1ο του ποίημα σε σχολική γιορτή, κατάλαβε ότι ένα κοριτσάκι τον βλέπει περίεργα και μάλλον “κάτι θέλει να του πει”, άρχισε να μην λέει πράγματα που του συμβαίνουν γιατί τα φιλτράρει με το μυαλουδάκι του και πιστεύει ότι δεν είναι “συζητήσιμα” …
Αυτό το χρόνο ο Μάξιμος περπάτησε, άρχισε να επικοινωνεί μαζί μας με ένα λεξιλόγιο που μόνο ο Δαμιανός καταλαβαίνει και μας μεταφράζει το τι λέει, επίσης αυτό το χρόνο είναι που ο Μάξιμος δείχνει πόσο πολύ αγαπάει τον αδερφό του και μετά από τις Ομηρικές τους μάχες για … ένα κομμάτι χαρτί … ή ότι άλλο ανάξιο λόγου, κάθονται αγκαλίτσα και με τόση τρυφερότητα μας δείχνουν την αγάπη τους.

Καλό λοιπόν το 2011 αλλά εγώ θα ήθελα να ευχηθώ κάτι για το 2012 …μια δουλίτσα βρε παιδί μου αν βρίσκαμε … ε … πιστεύω ότι θα ήταν καλύτερα από το 2011!!!!

Καλή Πρωτοχρονιά σε όλους με υγεία και χαρά σε κάθε σπίτι …

Προς το παρόν μπορείς να συνεχίσεις να γράφεις στο blog μου ως μπαμπάς με κολικούς που απ’ ότι ξέρω τους περνάς κι εσύ! Αφού τα γράφεις ωραία βρε τι άλλο να σου πω;
Δαυιδάκο μου καλή χρονιά να έχουμε, με υγεία. Το ξέρω είναι η υγεία πάνω απ’ όλα και δεν το συζητώ αλλά για σένα εύχομαι πραγματικά και μια δουλειά επιτέλους. Τι να πω, οι καλοί βασανίζονται συνήθως το ξέρεις.. για να δούμε το 2012 τι θα φέρει.

να μου φιλήσεις τους μικρούς ήρωες της ζωής σου και την Δέσποινα

σ’ ευχαριστώ για το σχόλιο
φιλιά πολλά

Πόσο τον καταλαβαίνω τον David…ναι και ο γιος μου, μπαμπάς δυο μωρών (που “τότε” αλλιώς σκεφτόταν) είναι από τους 650 ταλαίπωρους του Alter…κατά τα άλλα εξαιρετικός μπαμπάκας…αλλά δύσκολα παιδάκι μου…
Τον τελευταίο χρόνο δεν πολυζωγράφισα, εικονογράφησα μόνο δυο παιδικά βιβλία…
Διάβασα κάπου πως πρέπει “ν’ αφήνουμε τη ζωή να ζωγραφίζει τον πίνακα” και αυτό έκανα και θα εξακολουθήσω να το κάνω και το 2012!
Διάβασα στο heat no shoes, (από εδώ) κάτι εξαιρετικό:
“Μια δυνατή καρδιά δεν αφήνει τη θλίψη να μπει μέσα”…

Έτσι, θέλω να μας ευχηθώ, μέσα από τη καρδιά μου, αυτή η χρονιά να είναι γεμάτη υγεία (με λιγότερα αντιβιοτικά και αερολίν!) φωτεινή, (μέσα στα σκοτάδια δεν θα βγάλουμε άκρη!) χαμογελαστή, τρυφερή και ευαίσθητη!. :)))

ΥΓ: Υπάρχει και μια μάγισσα (μαμάκα) πολύ πιο τρελή από μένα…χαχα! 😉

O Δαυίδ είναι χρυσό παιδί. Κι έτσι επιβεβαιώνεται και το γεγονός ότι είσαι η καλή μάγισσα γιατί απάντησες στο σχόλιό του! Μπορεί να έχει χιλιάδες προβλήματα αλλά, δεν ξέρω πως το κάνει, αυτό το παιδί δεν παραπονιέται ποτέ. Ποτέ όμως! Εγώ άμα τελειώσει η οδοντόπαστα το πρωί και πρέπει ν’ ανοίξω καινούρια αρχίζω τη γκρίνια. Αυτός δεν ξέρω πως το κάνει.

Σε φιλώ μαγισσούλα μου, δεν ξέρεις τι χαρά μου δίνεις με τα σχόλιά σου

Aυτός είναι απολογισμός, βασισμένος σε στοιχεία, με την τεκμηρίωση, με τα όλα του! Λοιπόν μέσα στο 2011 οι γοργονίτσες μου άλλαξαν τα μπροστινά τους δόντια. Εκαναν πρώτη φορά ρόδα και κατακόρυφο, έμειναν το βράδυ σε φίλη τους για πρώτη φορά, έκαναν το πρώτο τους πιτζάμα πάρτυ, εεεε…α, έμαθαν και την προπαίδεια….Ορόσημα!

καλή δημιουργική χρονιά με εμπνευσμένα ποστάκια σαν αυτό!

Θα είναι γλύκες οι γοργονίτσες σου, πω πω μεγάλα κορίτσια τώρα, πιτζάμα πάρτυ βλέπω μια χαρά!!!

Καλή χρονιά Παναγιώτα και σ’ εσάς, να τις χαίρεσαι και να σε εμπνέουν πάντα!

Εγώ τη φετινή χρονιά προσγειώθηκα απότομα σε όλα τα επίπεδα. και καλό και κακό.πάντως ακόμα νιώθω σα χαμένη και δεν έχω ξεδιαλύνει τις ευχάριστες από τις δυσάρεστες στιγμές. (ωστόσο, το άρθρο σου ήταν αρκετά υποβοηθητικό, ευχάριστο και αισιόδοξο.) Προς καλή μου τύχη και λίγο πριν την αλλαγή, η χρονιά μου έληξε με τον καλύτερο τρόπο και μου άφησε μιά νότα ηρεμίας και καταστάλαξης που είχα πολύ ανάγκη: διάβασα ένα καταπληκτικό βιβλίο, το οποίο μου έκανε φοβερή ψυχανάλυση-κάθαρση και σας το συστήνω: Νίκος Σιδέρης, “τα παιδιά δε θέλουν ψυχολόγο, γονείς θέλουν!” Καλή χρονιά σε όλους!

Είναι πολύ καλό βιβλίο όντως, το έχω διαβάσει κι εγώ. Είναι σαν εγχειρίδιο νομίζω, πρέπει να του ρίχνουμε μια ματιά που και που!

πάμε για Καλύτερη χρονιά από την προηγούμενη!!!

Να σου πω τι θάχει το 2012? τη μάνα του και τον πατέρα του θάχει: ΔΕΗ, ΟΤΕ, ΕΥΔΑΠ, ΧΑΡΑΤΣΙΑ, ΣΗΜΑ, ΤΕΛΗ… ΚΑΙ επιπλέον γκρίνια, κλάματα, πείσματα, πάνες…εσύ γερά ωεύρα έχεις? λεφτά έχεις?.. Σε κόβω να μην έχεις.. Δεν πειράζει.. θα βάλω και σως για να μη γλιστράει!! ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΧΡΟΝΙΑ ΛΟΙΠΟΝ!

Να σου πω τι θάχει το 2012? τη μάνα του και τον πατέρα του θάχει: ΔΕΗ, ΟΤΕ, ΕΥΔΑΠ, ΧΑΡΑΤΣΙΑ, ΣΗΜΑ, ΤΕΛΗ… ΚΑΙ επιπλέον γκρίνια, κλάματα, πείσματα, πάνες…εσύ γερά νεύρα έχεις? λεφτά έχεις?.. Σε κόβω να μην έχεις.. Δεν πειράζει.. θα βάλω και σως για να μη γλιστράει!! ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΧΡΟΝΙΑ ΛΟΙΠΟΝ!

Άμα έχει μόνο αυτά το 2012 δε μας βλέπω καλά…

Leave a Reply

γράψε το mail σου και θα λαμβάνεις τα posts πριβέ ;-)

Join 1,651 other followers

Με φωνάζουνε Τζίνι

Με φωνάζουνε Τζίνι

Kill Bill

Ιστορία γέννας Μέρος 1ο

Ιστορία γέννας Μέρος 2ο

Πρόγραμμα βρέφους: The Baby Daily!

happy baby daily

λίστα εγκυμοσύνης

οι τύποι της μαμάς

ωραία ήταν στις γειτονιές!!

Ψηφιακές Γειτονιές

κάνε τη ζωή σου εύκολη!

μπαμ! πρωτότυπα διαφορετικά προσκλητήρια

μπαμ! προσκλητήρια γάμου - βάπτισης

ένα ίσον κανένα???…δε νομίζω! η απάντηση μιας μαμάς με 3 παιδιά:

ένα ίσον κανένα??? ..δε νομίζω….

σου προτείνω να διαβάσεις:

μπεμπάκο! του Χρήστου Παπαναστασίου

ημερολόγιο εγκυμοσύνης από έναν μπαμπά!

