γονείς με κολικούς

mama’s log 15.11.11 full time job ίσον part time mom ;;;

Posted on: November 15, 2011

Το να περιδιαβαίνω στα social networks είναι κουσουράκι που απέκτησα κατά την εγκυμοσύνη και τον θηλασμό. Ναι, είμαι από αυτές τις κακές μαμάδες που θήλασαν με το twitter στο χέρι (#pestenamefate !). Κάπου μέσα στην τρέλλα του θηλάζω για μιάμιση ώρα περίπου κάθε μία ώρα το twitter με έσωσε από τη νύστα και την κούραση και με έβγαλε στο καλύτερο σημείο του τούνελ, εκεί που βλέπεις το φως. Μη με κοιτάς στραβά άρρενα αναγνώστη γιατί αν ξυπνούσες κι εσύ για μήνες, κάθε μια ώρα μ’ ένα βρέφος κρεμασμένο στο στήθος, δεν θα ξανάλεγες κουβέντα για το ‘’γερμανικό’’ που σε ταλαιπώρησε καμιά 10αριά φορές στο στρατό (σου το χρωστάω αυτό γιατί πολλά μας τα’ πες για το υποτιθέμενο φανταρικό σου..)

Λοιπόν περιδιαβαίνοντας στα γνωστά δίκτυα όπως προείπα, παρατήρησα πολλές φορές στο profile αρκετών γνωστών και άγνωστων μαμάδων να αναγράφεται η φράση full time mom. Αρχικά το είχα συνηθίσει. Κάποια στιγμή όμως βλέποντας αυτή την φράση μου έπεσε στο κεφάλι η βόμβα: λες να υπάρχει κόσμος που επειδή είμαι εργαζόμενη μητέρα να με βλέπει αυτομάτως σαν part time mom ;;;

Σοκ.

Και μετά η συνέχεια: μήπως είμαι τελικά part time mom;;;

Έγινα έξαλλη. Κυρίως επειδή δε νιώθω καθόλου έτσι αλλά όλα τα παραδείγματα στο μυαλό μου με οδηγούσαν με ιλιγγιώδη ταχύτητα εκεί:

–          ξεκίνησα να κάνω με decopatch ζωάκια για το δωμάτιο του Billy the kid. Το αποτέλεσμα; μία γάτα που τελικά την έχω στο σαλόνι γιατί μου άρεσε και μία καμηλοπάρδαλη….μισή. Είναι η μισή έτοιμη εδώ και 20 μήνες.

–          Ξεκίνησα να κάνω αυτοκόλλητα τοίχου με την ευκαιρία της μετακόμισης για το δωμάτιο του Billy. Το αποτέλεσμα; μία φάλαινα μισή. Κομμένη αλλά όχι βαμμένη. (που θα μου πάει θα την τελειώσω και θα σου δείξω τον τρόπο σε επόμενο post)

–          Θέλω εδώ και 2 μήνες να πάρω βιβλιαράκια από χαρτόνι, αυτά που είναι για νήπια γιατί ανακάλυψα ότι στον Billy αρέσουν πολύ. Πήγα σε ένα παιχνιδάδικο και στα elc όπου βρήκα μόνο ένα μικροσκοπικό που περιγράφει τα παιδικά παιχνίδια. (Σημείωση: τα καλά βιβλιαράκια για νήπια το elc τα έχει μόνο στα αγγλικά….στα υπόψιν αυτό). Το αποτέλεσμα; έμεινα μ’ αυτό. Εδώ και 2 μήνες δεν έχω βρει χρόνο να ψάξω ξανά για βιβλιαράκι για το παιδί μου.

–          Θέλω εδώ και 3 εβδομάδες να κάνω μία πίτα χωρίς φύλλο γιατί είναι ωραίο κολατσιό το απόγευμα για τον μικρό αλλά δεν έχω καταφέρει. Αντ’ αυτού γυρνάω στο σπίτι κάθε μέρα με ένα σακουλάκι από απίθανα πράγματα που φυσικά ο μικρός ούτε κάνει να τα φάει, ούτε τα τρώει τελικά, απλώς και μόνο γιατί μέχρι εκεί φτάνει η χάρη μου: στο ψιλικατζίδικο της γωνίας…

……ψάχνω ψάχνω ψάχνω……δε μπορεί, κάτι θα ‘χω κάνει ολόκληρο σ’ αυτή τη μητρότητα!

Άδικος κόπος. Δε βρίσκω. Μέσα στην απελπισία μου φαντάζομαι πως κάπως έτσι θα νιώθει και μια μητέρα που δεν δουλεύει όταν ο κόσμος αναρωτιέται για ποιο λόγο είναι κουρασμένη.

Θέλω να σε ρωτήσω εσένα συνάδελφε εργαζόμενη μητέρα, εξαγριώνεσαι κάθε φορά που κάποια φίλη σου λέει πως είναι ‘’full time’’ μαμά? Κι εσύ μαμά που δεν δουλεύεις, όταν μια φίλη σου λέει πως είναι εργαζόμενη μητέρα νιώθεις τη μαχαιριά στην πλάτη…;;;

Αλλά είναι φυσικό, πως να μην σε βλέπει ο κόσμος ως part time μαμά, την στιγμή που μέσα στην τρέλλα σου ανάμεσα σε σπίτι, δουλειά, αυτοκίνητο, σούπερμάρκετ, meeting, ακούς τη φωνούλα του γιου σου μόνο από το τηλέφωνο να προσπαθεί να πει την αλφάβητο με δικά του λόγια;

Για τελευταίο σου κρατώ την απότομη προσγείωση από τη δική μου μαμά:

Κάποια στιγμή πριν λίγο καιρό που ένιωσα ότι αν δεν κάνω κάτι άμεσα θα χάσω το μυαλό μου τελείως, καθιέρωσα το μία φορά την εβδομάδα, η μέρα θα είναι όλη δική μου. Θα κάνω ότι θέλω και ο μπαμπάς του Billy θα τον αναλάβει εξ ολοκλήρου. Όχι ότι τις υπόλοιπες μέρες τον έχω εξ’ ολοκλήρου μόνη μου. Αυτό εννοείται, κοπελιά αλλιώς θα καθιέρωνα τις μισές μέρες της εβδομάδας  ;-). Έτσι μια μέρα που φιλοξενούσα τη μαμά μου έτυχε να είναι η μέρα που θα έβγαινα μόνη. Της λέω λοιπόν, σήμερα μαμά τον Billako θα τον βγάλει ο μπαμπάς του βόλτα. Με ρωτάει γιατί και της απαντώ ‘’γιατί σήμερα έχω το ρεπό μου!’’. Και η απάντηση της μανούλας με ύφος Ντένη Μαρκορά: ‘’εγώ πάντως κορίτσι μου και δούλευα, και 3 παιδιά μεγάλωσα, και ρεπό δεν θυμάμαι να πήρα ποτέ’’…..

Εδώ κοριτσάκι μου δε μπορείς να πείσεις τη ΜΑΝΟΥΛΑ ότι κουράζεσαι, θα πείσεις και παραέξω;;;

Δεν τελείωσα., το θέμα είναι ανεξάντλητο….to be continued…

6 Responses to "mama’s log 15.11.11 full time job ίσον part time mom ;;;"

Χαχαχα! Τρομερή η γιαγιά…καλά τα λέει!!!
Που ακούστηκε να θηλάζεις με twitter… άσε το ρεπό! τστστστσ!!!!! 😉
Εγώ θήλαζα με Μότσαρτ…
Λοιπόν, σου κάνω μια σοβαρή πρόταση…ν’ ανοίξεις σελίδα special για γιαγιάδες (blogger) όπου θα βγάζουμε τα απωθημένα μας και θα λέμε με χιούμορ πάντα τις εμπειρίες που είχαμε και έχουμε μαζί σας!!!

Τα φιλιά μου σε όλη την οικογένεια και ειδικά στη γιαγιά! :)))
ΥΓ και να μη την ανοίξεις, εγώ θα “σας” τα λέω!
,

Αυτά είναι τα σωστά! Να θηλάζεις με Μότσαρτ! Ααααχ κι εγώ τέτοια όνειρα είχα, να βάζω τα ακουστικά στην κοιλιά μου όπως κάνουν στις διαφημίσεις, να θηλάσω με κλασσική μουσική. Και τελικά που κατέληξα? Στο βρωμοτουίτερ. Θα σε ανακυρήξω μάγισσα προστάτιδα της οικογένειας!!
Μ’ αρέσει η πρόταση να κάνω την σελίδα της γιαγιάς. Αλλά να το ξέρεις προς το παρόν μόνο εσύ θα γράφεις! Τώρα αν αρχίσει κι η δική μου μαμά στα 75 της να γράφει σε blog, τι να πω? να το ζήσω κι αυτό!! Σε παραπέμπω στο post που είχα ανεβάσει σχετικό με τη μαμά μου: http://wp.me/p1wJOZ-7E αλλά θα επανέλθω στο θέμα όπως είπα και θα τα πω όλα αναλυτικά για τον αιώνιο πόλεμο των μαμάδων…!!!

πολλά φιλιά Άιναφετς!

Τι να πω κι εγώ η μάνα-υβρίδιο: δηλαδή full-time job απ΄το σπίτι. Ξέρω τι σκέφτεσαι.. τι τυχερή που είμαι κλπ κλπ. Τώρα επειδή είναι 11 και το βράδυ, κι εγώ ακόμα δουλεύω δεν προλαβαίνω να σου γράψω περισσότερα. Θα επανέρθω κι εγώ με λεπτομέρειες όταν επανέρθεις στο θέμα! Φιλιά πολλά από τον Βορρά 🙂

Δάφνη μου κι εσύ κι εγώ στο ίδιο καζάνι βράζουμε. Γιατί αν στις 11 το βράδυ εσύ δουλεύεις ακόμα, εγώ αρχίζω να βάζω τα πλυντήρια και να μαζεύω τα παιχνίδια και να ετοιμάζω φαγητό για αύριο και να κάνω μπάνιο κοκ….

Λευτεριά στη μάνα-υβρίδιο!!!

🙂

Κατά τη γνώμη μου, οι περισσότερες γυνάικες σήμερα όλα part time τα κάνουμε. Δε νομίζω ότι κάνουμε full time job γιατί μετά δε θα υπήρχε χρόνος ούτε για χε..είμαστε part time εργαζόμενες, μητέρες, νοικοκυρές, σύζυγοι, ερωμένες, φίλες, κόρες κλπ. Όλοι παραπονιούνται ότι δεν τους αρκει το κομματάκι της πίτας, που με τόσο κόπο προσπαθούμε να προσφέρουμε σε όλους και σε όλα, οπότε τελικά αναρωτιέσαι ποιό το όφελος; Το όφελος είναι ότι είσαι ένας ολοκληρωμένος και ενδιαφέρων άνθρωπος, παρόλο που είσαι και κουρασμένος, και έχεις να προσφέρεις στο παιδί σου από εμπειρίες, διδαχές και πρότυπα (υπομονής, εργατικότητας, συνέπειας, ικανότητας) πολλά περισσότερα από κάποια μητέρα που έιναι μόνο μητέρα και νοικοκυρά. Γι’ αυτό και θεωρώ πως κι αυτές οι μητέρες θα έπρεπε να αφιερώνουν λίγο χρόνο για κάποιο χόμπυ, οτιδήποτε, ώστε να μη βαριούνται που είναι συνέχεια με το παιδί, αλλά να βλέπει και το παιδί ότι η μαμά έχει και κάτι να του πει έξω άπο τον μικρόκοσμο του σπιτιού.
Δε μετανιώνω που είμαι εργαζόμενη μητέρα, μετανιώνω που είμαι ελεύθερη επαγγελματίας.μετανιώνω που κουράζομαι και δεν έχω το κουράγιο να κάνω και κάτι άλλο εκτός από δουλειά, σπίτι και παιδί και κοιμάμαι από τις 10 30.που να κάνεις και δεύτερο!!!!!!!??????

@villy: Πες τα χρυσόστομη ! Συμφωνώ απολύτως! Όσο για το θέμα χόμπυ τι να πω.. προσπαθώ απεγνωσμένα να βρω χρόνο αλλά δεν υπάρχει.. so many things to do, so little time.. 😦

Leave a Reply

γράψε το mail σου και θα λαμβάνεις τα posts πριβέ ;-)

Join 1,651 other followers

Με φωνάζουνε Τζίνι

Με φωνάζουνε Τζίνι

Kill Bill

Ιστορία γέννας Μέρος 1ο

Ιστορία γέννας Μέρος 2ο

Πρόγραμμα βρέφους: The Baby Daily!

happy baby daily

λίστα εγκυμοσύνης

οι τύποι της μαμάς

ωραία ήταν στις γειτονιές!!

Ψηφιακές Γειτονιές

κάνε τη ζωή σου εύκολη!

μπαμ! πρωτότυπα διαφορετικά προσκλητήρια

μπαμ! προσκλητήρια γάμου - βάπτισης

ένα ίσον κανένα???…δε νομίζω! η απάντηση μιας μαμάς με 3 παιδιά:

ένα ίσον κανένα??? ..δε νομίζω….

σου προτείνω να διαβάσεις:

μπεμπάκο! του Χρήστου Παπαναστασίου

ημερολόγιο εγκυμοσύνης από έναν μπαμπά!

