γονείς με κολικούς

the yoga mama: μαμά έλα λίγο…

Posted on: October 6, 2011


by: the yoga mama

Θα μπορούσα να το χρησιμοποιήσω και σαν δεύτερο όνομα το «έλα λίγο»… από

τις 7 το απόγευμα και μέχρι που το αγγελούδι μου πάει για ύπνο… ίσως και λίγο αργότερα!!

Έχω μόλις μπει από το γραφείο… ίσα-ίσα έχω προλάβει να βγάλω τα παπούτσια μου…. πριν ακούσω

.. μαμά «έλα λίγο»….

 Και πάω…..

 Βέβαια μέχρι να φτάσω στο παιδικό, έχω διασχίσει τα υπόλοιπα δωμάτια….και βλέπω τι με περιμένει….

Μεταξύ του να συμμαζέψω λίγο το σπίτι,  να μαγειρέψω για την επόμενη μέρα – αν προλάβω- να βάλω πλυντήριο, να απλώσω τα ρούχα…. να ετοιμάσω κάτι γρήγορο να φαει το παιδί πριν κοιμηθεί, να βεβαιωθώ ότι έχει διαβάσει και μαζέψει τα βιβλία για την επόμενη μέρα….. προσπαθώ να στριμώξω και την επιθυμία να αφιερώσω μόνο στο παιδί μου τις ώρες που απομένουν … το οποίο όσο διαρκεί αυτή η τρεχάλα γύρω-γύρω φωνάζει «έλα λίγο..αστα και έλα λίγο.»

και πάω….

Το 24ωρο για μία εργαζόμενη μητέρα δεν είναι αρκετό…

Επίσης για το παιδί μιας εργαζόμενης μητέρας οι τρεις περίπου ώρες επαφής τις καθημερινές είναι πολύ λίγες!!

Όσο και να λέμε ότι δεν έχει σημασία η ποσότητα αλλά η ποιότητα – το οποίο ασπάζομαι μέχρι ένα σημείο… μάλλον γιατί έτσι με βολεύει- ξέρω ότι οι στιγμές που περνάω με το παιδί μου δεν είναι αυτό ακριβώς που θα ήθελα! Και τι θέλω? Εξηγούμαι…. να είμαι σπίτι την ώρα που γυρνάει από το σχολείο, να την υποδέχομαι με μια αγκαλιά και εκείνη να μου δίνει ένα γλυκό φιλί, να μου λεει τα νέα της, να βλέπω την συναισθηματική της κατάσταση για να μπορώ να έχω άποψη για οτιδήποτε της συμβαίνει, απλά πράγματα… να τρωμε μαζί το μεσημέρι… 

Στον απόηχο της ημέρας όλα είναι διαφορετικά, οι εντυπώσεις έχουν καταλαγιάσει. Ή  μπορεί το αντίθετο. Μπορεί δηλαδή από την αναμονή, εφόσον το παιδί  δεν έχει καταφέρει τη στιγμή που πρέπει να τα ξεφορτωθεί από μέσα του, να τα έχει μεγαλοποιήσει τόσο μέσα στο κεφαλάκι του, που όταν  έρθει η ώρα και σου τα πει να νομίζεις ότι έχει γίνει καταστροφή!  Έπειτα οι αντιδράσεις είναι υπερβολικές…

Ίσως  να τα έχει λύσει μόνο του και να τα έχει ξεχάσει πια… έτσι ποτέ δεν θα μάθεις τι συνέβη!

Σε αυτή την περίπτωση  οι τύψεις και οι ενοχές..  παίρνουν θέση!

Η σύγκρουση είναι αναπόφευκτη… η σύγκρουση με τον ίδιο μας τον εαυτό…

Η πραγματικότητα όμως είναι αυτή και η ισορροπία που χρειάζεται να βρούμε μέσα μας για να την αντέξουμε είναι απαραίτητη. Η άρνηση δεν βοηθάει. Με τα εφόδια που έχουμε θα παλέψουμε, οτιδήποτε άλλο είναι ουτοπία.

Τι άλλο μπορείς να κάνεις…? μόνο να ξεκλέβεις στιγμές και να τις ονομάζεις σχέση!!

Παράδειγμα… μία από τις πιο όμορφες στιγμές που μοιράζομαι με το παιδί μου είναι το πρωί που την πηγαίνω στο σχολείο.. αυτά τα 5 λεπτά είναι ανεκτίμητα!

Το βράδυ πριν κοιμηθεί… παίζουμε, κάνουμε αστεία λέμε και τις πιο σοβαρές κουβέντες καμιά φορά.

Μαμά «έλα λίγο» φωνάζει μόλις την καληνυχτίσω και κλείσω την πόρτα πίσω μου..

«Τι θέλεις πάλι?»  τη ρωτάω αυστηρά……

«Τι να θέλω?…. αγκαλίτσα…»


Leave a Reply

γράψε το mail σου και θα λαμβάνεις τα posts πριβέ ;-)

Join 1,651 other followers

Με φωνάζουνε Τζίνι

Με φωνάζουνε Τζίνι

Kill Bill

Ιστορία γέννας Μέρος 1ο

Ιστορία γέννας Μέρος 2ο

Πρόγραμμα βρέφους: The Baby Daily!

λίστα εγκυμοσύνης

οι τύποι της μαμάς

ωραία ήταν στις γειτονιές!!

Ψηφιακές Γειτονιές

κάνε τη ζωή σου εύκολη!

μπαμ! πρωτότυπα διαφορετικά προσκλητήρια

μπαμ! προσκλητήρια γάμου - βάπτισης

ένα ίσον κανένα???…δε νομίζω! η απάντηση μιας μαμάς με 3 παιδιά:

ένα ίσον κανένα??? ..δε νομίζω….

σου προτείνω να διαβάσεις:

ημερολόγιο εγκυμοσύνης από έναν μπαμπά!

