γονείς με κολικούς

mama’s log 28.7.11 η Μάνα η Πραγματική που Αξίζει να ‘ναι Μάνα!

Posted on: July 28, 2011

χελόου εγκέν!

Είναι καλοκαίρι, που σημαίνει ότι έχει προηγηθεί μια ολόκληρη χρονιά από τις προηγούμενες διακοπές μου, στις οποίες δεν ξεκουράστηκα ΚΑΘΟΛΟΥ αντιθέτως ως φρεσκομάνα είχα γίνει κουρέλι, απλώς είχα γίνει κουρέλι σε φοβερές παραλίες οπότε να μην γκρινιάζω.  Αυτή είναι η εισαγωγή για να δικαιολογήσω την απουσία μου, όχι ότι τρελλάθηκα και στα e-mail τύπου ”που είσαι? μας έλειψες, γιατί δεν γράφεις?”. Δεν είμαι και το Κορίτσι του Διπλανού Πόρταλ, η Μαίρη Παναγιωταρά είμαι σε πιο στυλάτο όμως (πολύ πιο στυλάτο).

Λοιπόν σήμερα πήγαμε τον Billy the kid στο Μητέρα Παίδων. Να μην σας κουράζω με λεπτομέρειες, ένα μικροεπεμβατικό δερματολογικό ήταν (το παίζω κουλ και άνετη τώρα που τελείωσε άλλα μέχρι χθες ήμουν σαν Μεγάλη Παρασκευή). Το θέμα μου δεν είναι αυτή την στιγμή ο Billy the kid (παραδόξως). Όταν όμως ήμουν στο ταμείο για να πληρώσω (τίποτα δεν είναι τζάμπα σήμερα τς…τς…τς..) και ενώ περίμενα, απέναντί μου βγαίνει πιθανώς από χειρουργείο, μεγαλογιατρός. Το κατάλαβα γιατί ήταν πολύ μεγάλος σε ηλικία. Αλλιώς δεν εξηγείται να τον πάρεις αυτόν να σε ξεγενήσει. Ένιγουέι. Πιάνει λοιπόν κουβέντα με τις νοσηλεύτριες κι έχουμε την ακόλουθη αμίμητη συνομιλία:

– Τι έγινε γιατρέ γέννησε?

– Όχι και γέννησε! Καισαρική έκανε!

– Άρα γέννησε.

– Ε, όχι βέβαια! Θα γεννούσε αν ήταν φυσιολογικός τοκετός. Τώρα δεν γέννησε. ‘Απέκτησε’ παιδί μέσω της καισαρικής! Άλλο το ένα άλλο το άλλο.

Όπως καταλαβαίνετε έχω μείνει παγωτό και φυσικά μου βγαίνει αυθόρμητα το σχολιάκι:

”ε, βέβαια, αυτές τις μ!@#$@!@# λέτε στις γυναίκες και μετά δεν θέλουν να κάνουν επισκληρίδιο” !

Μου έριξε μία καρφωτή ματιά έτοιμος να με φάει αλλά ήμουν απέναντί του, ήταν και μεγάλος που να τρέξει…

Ντρέπομαι. Ντρέπομαι για λογαριασμό του. Ντρέπομαι που είναι και σε τέτοια θέση ώστε να επηρρεάζει έγκυες γυναίκες. Όταν περίμενα να γεννήσω, φοβόμουν ιδιαίτερα τη γέννα. Εδώ που τα λέμε φοβάμαι τη γέννα από τότε που κατάλαβα ότι είμαι κορίτσι και άρα κάποια στιγμή στη ζωή μου μάλλον θα γεννήσω. Επίσης εκτός από τη γέννα, φοβόμουν και οτιδήποτε έχει να κάνει με νοσοκομεία, σύριγγες, φάρμακα κλπ κλπ κλπ Οπότε όταν η (τέλεια) γιατρός μου με ρώτησε για την επισκληρίδιο της είπα ότι όχι απλά θέλω επισκληρίδιο αλλά είμαι πρόθυμη να δοκιμάσω και ότι φάρμακο υπάρχει σε πειραματικό στάδιο ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΟΝΕΣΩ!

Φαντάζομαι ότι κατά τον παραπάνω γιατρό, δεν είμαι qualified μάνα. Φαντάζομαι ότι το ξενύχτι, οι αγωνίες, η αγάπη, οι αλλαγές στην ζωή μου τους τελευταίους 16 μήνες δε με κάνουν μάνα. Άχρηστη, ούτε μια γέννα δε μπόρεσα να κάνω σωστά!

Θέλω να πω απλώς πως Μάνα δεν σε κάνει η γέννα. Μάνα σε κάνει το μεγάλωμα ενός παιδιού. Είτε πονέσεις 24 ώρες είτε καθόλου, στην ζωή σου θα έχεις πια έναν καινούριο άνθρωπο που θα εξαρτάται αποκλειστικά από εσένα και τον άνδρα σου.

Και το κυριότερο, εγώ κύριε γιατρέ ξέρω κάτι Μάνες που βάζουν τα γυαλιά σε όλους μας κι όμως δεν γέννησαν ποτέ!!!

22 Responses to "mama’s log 28.7.11 η Μάνα η Πραγματική που Αξίζει να ‘ναι Μάνα!"

Σωστά τα λέτε αγαπητή συναγωνίστρια και επαυξάνω.
Μάνα δεν είναι μόνο αυτή που το γεννάει το παιδί, κυρίως είναι αυτή που ο μεγαλώνει,που περνάει τα τόσα όσα,τις αγωνίες, τα άγχη αλλά και τις χαρές φυσικά.
Όσο για την επισκληρίδιο,μη χ…..σω σιγά και να μην έκανα επισκληρίδιο (και γέννησα και φυσιολογικά), θέλει να μου πει κανείς ότι επειδή δεν πόνεσα στη γέννα (το μετά βέβαια κανείς δεν το μετράει? ή υπάρχει κάποια που δεν έχει πονέσει μετά?) δεν πονάω το παιδί μου ή δεν είμαι πραγματική μάνα?
Επισκληρίδιος !!!!!!!!!! και πάλι επισκληρίδιος!!!!!!!!!!!
αυτά

Το μόνο που έχω να πω αγαπητή φίλη είναι μην τρελαίνεσαι. Το πιθανότερο είναι ο γιατρουδάκος να ήταν ψείρας και το ‘γέννησε’ να το χρησιμοποίησε με την ετυμολογική του έννοια. Ευτυχώς δεν είναι όλοι οι γιατροί μ@@@κες, υπάρχουν και πολύ καλοί μάλιστα.

Το θέμα είναι πως γιατροί ή απλοί άνθρωποι, λίγοι καταλαβαίνουν τί περνάει μια εγκυμονούσα, μια που έχει γεννήσει, μία λεχώνα, μία μάνα γενικά σε όλη τη διάρκεια της ΖΩΗΣ της.

Προχθές στη δουλειά μου, παραλίγο να τσακωθώ με κάτι κόπανους (3 άντρες) που επέμεναν ότι ο κόσμος στο λεωφορείο είναι προτιμότερο να δίνει τη θέση του σε ΠΑΠΑ παρά σε έγκυο (άκουσον άκουσον), γιατί ο παπάς σε ευλογεί (χα χα) ενώ η έγκυος τι έχει? τίποτα.

Παρεμπιπτόντως, εγώ θα είχα σούρει περισσότερα του γιατρού….

A! Κι εγώ καισαρική έκανα τον προηγούμενο Σεπτέμβρη (έχω δίδυμα αγοράκια) Τολμάει να μου πει κανείς ότι δεν γέννησα? Μην τρελαθούμε…

Καλό κουράγιο με τα δίδυμα! Πραγματικά πιστεύω πως οι μάνες με δίδυμα είναι ηρωίδες!!

Αγαπημένη συναδελφομάνα σε συγχαίρω και επαυξάνω επί 1000 τα λεγόμενά σου! Πολύ θα ήθελα να δω όλους αυτούς τους άντρες-γιατρούς να γεννάνε χωρίς καμία φαρμακευτική επέμβαση να δούμε πόσο μάγκες είναι τότε! Ρε ούστ!

Έτσι! Με βρίσκεις σύμφωνη. Θα τα λέμε έξω απ´ τα δόντια!

Και το κυριότερο, εγώ κύριε γιατρέ ξέρω κάτι Μάνες που βάζουν τα γυαλιά σε όλους μας κι όμως δεν γέννησαν ποτέ!!!

[…] Διαβάστε τη συνέχεια στο Γονείς με κολικούς!  […]

Η επισκληρίδιος δεν είναι αυτοσκοπός! Και η έννοια του πόνου είναι τελείως υποκειμενική.. το πόσο ανεκτός είναι ο πόνος διαφέρει από άνθρωπο σε άνθρωπο. Οι γυναίκες που άντεξαν να γεννήσουν φυσιολογικά και χωρίς επισκληρίδιο σίγουρα βίωσαν τον τοκετό με έναν “διαφορετικό” τρόπο. Σε καμία περίπτωση όμως αυτό ΔΕΝ σημαίνει ότι όλες οι υπόλοιπες δεν γέννησαν ή δεν είναι άξιες μανούλες!

Συμφωνώ, ασφαλώς και δεν είναι αυτοσκοπός. Υπάρχουν γυναίκες που θέλουν να κάνουν επισκληρίδιο από τον 7ο μήνα και άλλες που το παλεύουν μέχρι τελευταία στιγμή με ατέλειωτες ώρες πόνου. Όπως και να ‘χει συνειδητοποιώ και εμπράκτως στην πορεία της μητρότητας ότι η γέννα δεν σε κάνει μάνα. Χιλιάδες άλλα πράγματα σε κάνουν.
ευχαριστώ για το σχόλιο!

αν τολμουσε να μου πει τετοιο πραγμα ο γιατρος μου οτι δε γεννησα επειδη μου εκανε καισαρικη θα του λεγα δεν παιρνεις φραγκο το 1500αρι σου θα το παιρνες αν γεννουσα ……

Σωστή. Αυτό δεν το είχα σκεφτεί διότι ο κύριος σίγουρα πληρώθηκε για γέννα! Και λίγα τα λες για το 1500άρι Άννα μου!!!

Ευχαριστώ για το σχόλιο..!

Ορθή η αγανάκτησή σου μάνα! Η καθεμιά όπως μπόρεσε κι όπως τις έλαχε και όπως επέλεξε γέννησε…ο κυνισμός τους όμως ρε παιδί μου συμμαζεμό δεν έχει! Είναι απάλευτοι οι επαγγελματίες υγείας…το χιούμορ τους το καταλαβαίνουν μόνο οι νεκροθάφτες!

Καλώς τη μάνα με το ωραίο χιούμορ! Έχεις δίκαιο για τον κυνισμό και χρειάζεται αντίστοιχη αντιμετώπιση από τις γυναίκες. Δυστυχώς όμως κι αυτοί βρίσκουν και τα λένε αυτά που λένε. Τι να πεις! Σου εύχομαι καλή επιτυχία στο ταξίδι του blog σου προς το αδυνάτισμα και σ’ ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο!

Είμαστε πολύ ευαίσθητες οι μαμάδες στο θέμα της γέννας. Πάντως μια που το ‘φερε η κουβέντα επειδή έχω γεννήσει και χωρίς επισκληρίδιο και με επισκληρίδιο θα έλεγα ότι και στις δύο περιπτώσεις γέννησα. Τη μία φορά 8 ώρες και την άλλη 11. Απ’ ό τι ξέρω πάντως η επισκληρίδιος και η καισαρική θεωρούνται παρεμβατικοί τρόποι γέννας. Όχι απόκτησης τέκνου.

Είσαι πολύ τυχερή πραγματικά που είχες και τις δύο αυτές εμπειρίες.Κι εγώ έχω μια περιέργεια (μικροσκοπική αμυδρή περιέργεια διευκρινίζω 😉 ) για τη γέννα με φυσιολογικό τοκετό αλλά υποψιάζομαι ότι θα μείνει περιέργεια. Εννοείται λοιπόν ότι και στις δύο περιπτώσεις γέννησες. Ευαίσθητες οι γυναίκες στο θέμα αυτό όντως. Βέβαια δεν είναι και λίγο αυτό που μας συμβαίνει, δικαιολογημένη η ευαισθησία νομίζω. Αλλά τον γιατρό σίγουρα δεν τον δικαιολογεί τίποτα.
Σ’ ευχαριστώ για το σχόλιο personal mother (ωραίος τίτλος by the way..)

Κατ΄αρχήν να εκφράσω κι εγώ τη λύπη μου για το γεγονός αυτό του “γιατρού” που εξέφρασε τέτοια άποψη από τη στιγμή που επέλεξε από μόνη της η γυναίκα αυτή τον τρόπο με τον οποίο θα φέρει στον κόσμο το παιδί της!!! Δεν έχει καμμία δουλειά να πει την γνώμη του με τόση αγένεια ειδικά εν απουσία της γυναίκας αυτής!!
Εν συνεχεία θα ήθελα να γράψω την δική μου εμπειρία, είμαι κι εγώ μαμά εκ φυσιολογικού τοκετού την πρώτη με επισκληρίδιο και την δεύτερη με μια απλή παυσίπονη ένεση!
Η πρώτη μου εμπειρεία ήταν και η πιο επώδυνη, λόγω της επισκληριδίου ένεσης σε συνδυασμό με τον φόβο που με κυρίευσε λίγα δευτερόλεπτα πριν την εξώθηση του νεογνού, έπαθα προεκλαμψία & χρειάστηκα τρία χειρουργεία και πόσες μπουκάλες αίματος & πλάσματος για να κρατηθώ στη ζωή. Οι επόμενες 40 ημέρες μετά το γεγονός αυτό ήταν & οι πιο κρίσιμες για μένα, πέρασαν όμως ο χρόνος όλα τα γιατρεύει!!
Μετά από εννέα ακριβώς μήνες έμεινα ξανά έγκυος, ανένδοτη εγώ του επιβεβαιώνω (του γυναικολόγου μου), ότι ακόμα και μετά από αυτό που έπαθα την πρώτη φορά επιθυμώ να ξαναγεννήσω με επισκληρίδιο. Δεν με εμπόδισε με κανέναν τρόπο, μάλιστα μου είπε πως από τη στιγμή που η εγκυμονούσα πάρει μια απόφαση, οποιαδήποτε & κι αν είναι αυτή εκείνος θα είναι πάντα δίπλα της, το μόνο που οφείλει να κάνει είναι να την ενημερώσει για τα τυχόν αρνητικά και τα θετικά της επιλογής της.
Όταν έφτασε η στιγμή της γέννας όμως και βλέποντας ότι δεν πονάω ιδιαίτερα πήρα την απόφαση να ζητήσω μια απλή παυσίπονη ένεση μέτρησα 11 πόνους (υπέροχους που δεν τους είχα βιώσει στην πρώτη γέννα) και όταν ήρθε η ώρα της εξώθησης ήταν η καλύτερη στιγμή της ζωής μου. Ήμουν τόσο ευτυχισμένη επιτέλους κατάλαβα πως είναι ένας φυσιολογικός τοκετός!
Τα παραπάνω λοιπόν ήταν απλώς οι επιλογές μου και το πως βίωσα εγώ τους τοκετούς μου, σε καμμία περίπτωση δεν θα ήθελα να υποδείξω σε καμμία σας το πως θα επιλέξετε να φέρετε στον κόσμο τα παιδιά σας, αυτό είναι καθαρά δική σας υπόθεση και κανενός άλλου, ούτε του συζύγου, ούτε του γιατρού!!!!
Και φυσικά όπως κι αν επιλέξετε να φέρετε το παιδί σας στον κόσμο αυτό δεν αλλάζει το γεγονός πως είστε μανάδες και μην αφήσετε κανέναν ούτε καν να υπαινιχθεί το αντίθετο, είναι δικαίωμά σας!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Καλή λευτεριά σε όσες περιμένουν να γίνουν μαμάδες, καλό κουράγιο & αμέριστη υπομονή σε όσες προσπαθούν να τεκνοποιήσουν και φυσικά σε όλες εμάς που είμαστε ήδη μαμάδες να έχουμε πάντα τη διάθεση & την υπομονή να είμαστε δίπλα στα παιδιά μας!!!
Υ.Γ. Συγγνώμη για το σεντόνι αλλά το έιχα ανάγκη να μιλήσω σε κάποιον!!!

Τι τράβηξες βρε κορίτσι μου κι εσύ!
Σ’ευχαριστώ πολύ που μοιράστηκες αυτή την εμπειρία σου μαζί μας. Είναι πολύ σημαντικό αυτό που λες, πως είναι υπόθεση καθαρά της μάνας ο τρόπος της γέννας. Συμφωνώ κι εγώ απόλυτα.
Θα μου επιτρέψεις να μεταφέρω το σχόλιό σου σε post και να το αναρτήσω κάποια στιγμή γιατί είναι πολύ περιεκτικό και πιστεύω πρέπει οι μητέρες να διαβάζουν τέτοιες εμπειρίες.

ευχαριστώ και πάλι

Να είσαι καλά σ΄ευχαριστώ για την αποδοχή!!! Δεν έχω κανένα πρόβλημα ν΄αναδημοσιευτεί το post οπουδήποτε αλλού. Εξάλλου ο σκοπός μου ήταν & αυτός να μοιραστώ την προσωπική μου εμπειρία!!!!

Εγώ που γέννησα με επισκληρίδιο και κατάλαβα όλη την καισαρική γιατί δεν με έπιανε η νάρκωση είμαι μάνα εις το τετράγωνο; Ενημερώστε με άμα είναι να τις βγάλουμε να τις μετρήσουμε (τις μητρότητες!) ;p

σοβαρά μιλάς??? μη μου λες τέτοια δεν θα ξαναγεννήσω ποτέ!!! (όχι ότι μπορώ δηλαδή, καταρχάς δε μπορώ να πληρώσω την επισκληρίδιο πια.. αλλά λέμε τώρα), χαχαχαχαχαχα να τις βγάλουμε να τις μετρήσουμε ναι!!! τέλειο!!!

Leave a Reply

γράψε το mail σου και θα λαμβάνεις τα posts πριβέ ;-)

Join 1,651 other followers

Με φωνάζουνε Τζίνι

Με φωνάζουνε Τζίνι

Kill Bill

Ιστορία γέννας Μέρος 1ο

Ιστορία γέννας Μέρος 2ο

Πρόγραμμα βρέφους: The Baby Daily!

happy baby daily

λίστα εγκυμοσύνης

οι τύποι της μαμάς

ωραία ήταν στις γειτονιές!!

Ψηφιακές Γειτονιές

κάνε τη ζωή σου εύκολη!

μπαμ! πρωτότυπα διαφορετικά προσκλητήρια

μπαμ! προσκλητήρια γάμου - βάπτισης

ένα ίσον κανένα???…δε νομίζω! η απάντηση μιας μαμάς με 3 παιδιά:

ένα ίσον κανένα??? ..δε νομίζω….

σου προτείνω να διαβάσεις:

μπεμπάκο! του Χρήστου Παπαναστασίου

ημερολόγιο εγκυμοσύνης από έναν μπαμπά!

