γονείς με κολικούς

mama’s log 10.6.11 Έχω μία υποψία ότι το παιδί μου με κάνει ότι θέλει….

Posted on: June 10, 2011

Στο Leaving Las Vegas ο Nicolas Cage λέει την αμίμητη φράση: δεν θυμάμαι αν άρχισα να πίνω επειδή με άφησε η γυναίκα μου ή αν με άφησε η γυναίκα μου επειδή άρχισα να πίνω…!!!

Έτσι κι εγώ, δεν θυμάμαι αν ο billy the kid με κάνει ότι θέλει επειδή χαλάρωσα ως μάνα ή αν έχω χαλαρώσει ως μάνα επειδή ο billy the kid με κάνει ότι θέλει..

Δεν θυμάμαι πότε έγινε αυτό το ‘’κλικ’’ στον εγκέφαλό μου και από σκληροπυρηνική μάνα μετατράπηκα σε πιστό υπηρέτη του 83 εκατοστών σπλάχνου μου. Θυμάμαι μια ευτυχισμένη εποχή που όταν κάποιος μου έλεγε ‘’δεν του δίνεις κι άλλο γάλα? Αφού θέλει!’’ εγώ απαντούσα ‘’όχι! Μόλις έφαγε! Δηλαδή αύριο μεθαύριο που θα ζητήσει porsche θα του δώσω αφού θέλει?’’

Δεν έχω καταλάβει τι ακριβώς συμβαίνει μ’ αυτό το παιδί. Μάλλον έχω καταλάβει αλλά το έχω θάψει σ’ ένα σκοτεινό και μακρινό μέρος του μυαλού μου γιατί αρνούμαι να το παραδεχτώ.

Το γεγονός παραμένει: το παιδί ΜΕ ΚΑΝΕΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ. Έχω πιάσει άπειρες φορές τον εαυτό μου να του δίνω απίστευτα αντικείμενα επειδή, όπως έχω ξαναγράψει , όταν θέλει κάτι και δεν του το δώσω μεταμορφώνεται σε mini Hulk μόνο που αντί να πρασσινίσει, κοκκινίζει σε σημείο εγκεφαλικού, τσιρίζοντας.

Για να σου δώσω να καταλάβεις κάποια απ’ αυτά τα αντικείμενα είναι τα εξής:

  • κατσαρόλα χωρητικότητας 7 λίτρων (χωράει ο μισός περίπου μέσα)
  • ένα ζευγάρι μπότες (ναι τις ήθελε και τις δύο)
  • κατσαβίδι
  • τηλεκοντρόλ (ΟΛΑ)
  • μπρίκι (τι πιο φυσικό για έναν 15μηνο??)
  • το καπάκι της χύτρας (έλα μωρέ δε με κάνει ότι θέλει απλά το είδε και του γυάλισε!)
  • καλαμάκια (διάφορα και σε διάφορες φάσεις, τώρα πλέον παίρνουμε προκαταβολικά μαζί μας 2-3 όταν τον πάμε βόλτα, τι να κάνεις? ποτέ δεν ξέρεις πότε θα το χρειαστεί…)
  • ένα σκουλαρίκι μου γκρι μακρύ αγαπημένο….το ψάχνω ακόμα (θα τσεκάρω στα άπλυτά του, μια μέρα είχα βρει μια πάνα του εκεί……..ναι,  χρησιμοποιημένη..)
  • την σφουγγαρίστρα (για λίγο)
  • το πιεστικό που ποτίζουμε (δεν έχει ανακαλύψει ευτυχώς ακόμα πως ανοίγει)
  • το λογαριασμό του ΟΤΕ
  • το λογαριασμό της ΔΕΗ
  • τα κοινόχρηστα
  • τα περιοδικά μου
  • μπαταρίες
  • σακούλες σκουπιδιών
  • τις άδειες συσκευασίες από σακούλες σκουπιδιών
  • κουτάκι μπύρας (δεν φταίει αυτός μωρέ, είναι ο μπαμπάς του που ενθουσιάζεται απίστευτα όταν αδειάζει τις τελευταίες σταγόνες μπύρας επάνω του….τι γλυκό!!!)

Με ανησυχεί το γεγονός ότι μια μέρα θα μου τελειώσουν οι δικαιολογίες που δίνω στον εαυτό μου για να του δίνω ότι ζητήσει και τότε θα πρέπει να το παραδεχτώ ότι ΟΝΤΩΣ με κάνει ότι θέλει…

1 Response to "mama’s log 10.6.11 Έχω μία υποψία ότι το παιδί μου με κάνει ότι θέλει…."

…αυτο με τους λογαριασμους ΟΤΕ και ΔΕΗ μην του το κοβεις. Αντιθετα ενισχυσέ το! Στα 5 μπορεις να του περασεις το παραμυθι οτι οποιος παιζει με αυτά τα χαρτιά πρέπει να τα πληρώνει κι ολας! (Στα 7 ειναι ετοιμος για τα φανάρια). Δεν φταιω εγω Ευα μου, ο κοσμος με εκανε σκληρή και οικονομολόγα!!!!!!

Leave a Reply

γράψε το mail σου και θα λαμβάνεις τα posts πριβέ ;-)

Join 1,651 other followers

Με φωνάζουνε Τζίνι

Με φωνάζουνε Τζίνι

Kill Bill

Ιστορία γέννας Μέρος 1ο

Ιστορία γέννας Μέρος 2ο

Πρόγραμμα βρέφους: The Baby Daily!

happy baby daily

λίστα εγκυμοσύνης

οι τύποι της μαμάς

ωραία ήταν στις γειτονιές!!

Ψηφιακές Γειτονιές

κάνε τη ζωή σου εύκολη!

μπαμ! πρωτότυπα διαφορετικά προσκλητήρια

μπαμ! προσκλητήρια γάμου - βάπτισης

ένα ίσον κανένα???…δε νομίζω! η απάντηση μιας μαμάς με 3 παιδιά:

ένα ίσον κανένα??? ..δε νομίζω….

σου προτείνω να διαβάσεις:

μπεμπάκο! του Χρήστου Παπαναστασίου

ημερολόγιο εγκυμοσύνης από έναν μπαμπά!

