γονείς με κολικούς

mama’s log: 4.5.11 Billy the kid: yoga natural!!

Posted on: May 4, 2011

Ο Billy the kid έγινε 14 μηνών χθες. Ακριβώς αυτός είναι ο λόγος που μου κάνει φοβερή εντύπωση το γεγονός ότι έχει αυτοκαταστροφικές τάσεις. Συγκεκριμένα πρέπει περίπου 50 φορές την ημέρα να τον σώζει κάποιος από βέβαιο τραυματισμό.

Εκεί που άρχισα να πιστεύω ότι περάσαμε την φάση που κατρακυλούσε απ’ το κρεββάτι κι έπρεπε να τον πιάσεις την κατάλληλη στιγμή, περάσαμε στην φάση ”τρέχω-σαν-τα-ζόμπι-στο-θρίλερ-του-michael jackson-με-ανοιχτά-χέρια-και-τραβάω-ότι-βρω-μπροστά-μου”…! πράγμα που έχει πλάκα, δε λέω….για τα 3 πρώτα λεπτά περίπου… Συνήθως αυτό το ας το πούμε τρέξιμο συνοδεύεται και από κραυγές αααεεεεεεοοοοοοοοο.

Ένα βασικό μου πρόβλημα τελευταία είναι η αλλαγή της πάνας. Εξελίσσεται σε θαυμάσιο δείγμα ελληνορωμαϊκής πάλης που προς το παρόν κερδίζω αλλά χάνω έδαφος σταθερά. Νομίζω πως η μέρα που η πάνα θα πεταχτεί πάνω από το κεφάλι μου πλησιάζει επικίνδυνα. Ειλικρινά δεν ξέρω πως ένα τόσο μικρό πλάσμα 14 μηνών κάνει τέλεια γέφυρα και στηρίζεται για ώρα με δύναμη μόνο στο κεφάλι και τα πόδια του γιατί εγώ χρειάστηκα ένα χρόνο γιόγκα και πάλι δε μπορώ να πω ότι το κατάφερα. Σε αυτή την στάση λοιπόν εγώ προσπαθώ να του βάλω την πάνα. Πόσο να τον πιέσω στην κοιλιά για να ξαπλώσει…?? πολύ?? μήπως είμαι κακιά μαμά? λίγο? μήπως με κάνει ότι θέλει? Τελικά υποκύπτω όταν αρχίζει να παίρνει ένα χρώμα έντονο ροζ προς το κόκκινο από τα νεύρα του και το γεγονός ότι είναι σ’ αυτή την τέλεια στάση και τον ανασηκώνω για λίγο μήπως ξεγελαστεί και μου κάτσει…

Έχω επιστρατεύσει διάφορα: του δίνω πράγματα να κρατάει για να αποσπάσω την προσοχή του, τραγουδάω ηλίθια τραγουδάκια που έχω βαρεθεί κι εγώ αλλά έχω κολλήσει σ’ αυτά, χοροπηδάω πάνω κάτω αλλά τίποτα….ο Βασίλης συνεχίζει τη γιόγκα μέχρι την στιγμή που απλά ΘΑ ΒΑΡΕΘΕΙ ΑΥΤΟΣ και θα κάτσει να του βάλω την πάνα.

Στην φράση ”οι ηλίθιοι είναι αήττητοι” έχω να προσθέσω απλά ”ΚΑΙ ΤΑ ΒΡΕΦΗ”

Leave a Reply

γράψε το mail σου και θα λαμβάνεις τα posts πριβέ ;-)

Join 1,651 other followers

Με φωνάζουνε Τζίνι

Με φωνάζουνε Τζίνι

Kill Bill

Ιστορία γέννας Μέρος 1ο

Ιστορία γέννας Μέρος 2ο

Πρόγραμμα βρέφους: The Baby Daily!

λίστα εγκυμοσύνης

οι τύποι της μαμάς

ωραία ήταν στις γειτονιές!!

Ψηφιακές Γειτονιές

κάνε τη ζωή σου εύκολη!

μπαμ! πρωτότυπα διαφορετικά προσκλητήρια

μπαμ! προσκλητήρια γάμου - βάπτισης

ένα ίσον κανένα???…δε νομίζω! η απάντηση μιας μαμάς με 3 παιδιά:

ένα ίσον κανένα??? ..δε νομίζω….

σου προτείνω να διαβάσεις:

ημερολόγιο εγκυμοσύνης από έναν μπαμπά!

