γονείς με κολικούς

mama’s log 4.1.11

Posted on: January 4, 2011

mama’s log: 4.1.11

Εμβόλιο 10 μηνών. Είναι το τελευταίο της πρώτης φάσης μας είπε ο γιατρός. Στην αναμονή στο ιατρείο και ενώ ο Βασίλης ψάχνει να δει τι μπορεί να καταστρέψει-φάει-σκίσει εγώ ρίχνω μια ματιά στα περιοδικά. Είναι μια σειρά από γνωστά περιοδικά που κυκλοφορούν ευρέως. Δεν ξέρω πως να το πω αλλά όποτε έπεσε στα χέρια μου κάτι τέτοιο αισθάνθηκα σα να διάβαζα συνέχεια το ίδιο άρθρο. Ειλικρινά δε νομίζω ότι είμαι μόνο εγώ που το αντιλαμβάνεται έτσι αλλά ένας αρκετά μεγάλος αριθμός γονέων που έχει τύχει να πάρει ένα τέτοιο περιοδικό μια φορά και δεν το ξαναπήρε. Οι πληροφορίες τους είναι σεβαστές προς Θεού, καμιά φορά έχουν και προτάσεις για προϊόντα που όταν είσαι νέος γονιός μπορεί να μην προλαβαίνεις να δεις. Όμως τα άρθρα….είναι κάπως…επαναλαμβανόμενα. Τίποτα ουσιώδες, δεν εστιάζουν σε ένα θέμα σωστά. Οι τίτλοι τους είναι πολλά υποσχόμενοι αλλά το περιεχόμενο….(είπα στον εαυτό μου ότι θα συγκρατηθώ και δε θα αθυροστομήσω!!). Θα μπορούσα να τα χαρακτηρίσω ως χρησιμο-άχρηστα έντυπα.

Θα δώσω ένα απλό καθημερινό παράδειγμα:

Εγώ το έχω ξαναπεί και θα το ξαναπώ: δεν είμαι η σούπερ μαμά. Όταν έμεινα έγκυος ήμουν η πλέον άσχετη. Όμως μαθαίνω εύκολα και γρήγορα. Εξάλλου και όταν πρωτοασχολήθηκα με την κύρια δουλειά μου η πλέον άσχετη ήμουν. Σκέφτηκα λοιπόν ‘’το νου σου και θα τα μάθουμε σιγά σιγά όλα’’. Ήρθε η ώρα κάπου στο τέλος του 5ου μήνα που έπρεπε ο Βασίλης να φάει κρέμα. Τι κρέμα? ρωτάω μαίες, γιατρούς, επαγγελματίες μάνες κλπ. Ρυζάλευρο!! Μου απαντούν (οι επαγγελματίες μάνες κοιτώντας με απαξιωτικά που δεν ήξερα ποια είναι η πρώτη κρέμα) Εγώ φυσικά το είχα διαβάσει και on line αλλά είπα να βεβαιωθώ. Ωραία, λέω και ξεκινώ για σουπερμάρκετ. Αφού περνώ ένα τέταρτο (και συνήθως είμαι πολύ γρήγορη όταν ξέρω τι θέλω) στο ράφι με τις παιδικές τροφές, αρχίζω ταπεινωμένη τα τηλέφωνα προς όλους τους παραπάνω μαίες, γιατρούς, επαγγελματίες μάνες κλπ. Οι επαγγελματίες μάνες δεν απάντησαν, δεν απαντούν ποτέ. Βλέπουν την κλήση και σε παίρνουν αυτές όταν μπορούν γιατί ποτέ δεν έχουν χρόνο. Η μόνη που βρήκα ήταν η καλή μας μαία που είχε την υπομονή να παραβλέψει την υστερία μου και όλα τα !@#%!#@$^@#%^@%^&!@#$! που ξεστόμησα επειδή πολύ απλά ΚΑΜΙΑ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ ΚΡΕΜΑΣ ΔΕΝ ΕΓΡΑΦΕ ΑΠ’ ΕΞΩ ΤΗ ΛΕΞΗ Ρ Υ Ζ Α Λ Ε Υ Ρ Ο !!!!  Πόσο μάλλον το ρυζάλευρο βανίλια! Ένιωσα σαν άνδρας στο ράφι με τις σερβιέτες. Με φτερά, χωρίς φτερά, super dry, hyper dry, normal, sensitive !!!

Εκτός λοιπόν από τις ‘’επιστημονικές’’ πληροφορίες και τα εκτεταμένα άρθρα για τον ξαφνικό θάνατο και άλλες τέτοιες !@#%!#@$^@#%^@% μήπως να γράφαμε και κανένα αρθράκι με πιο απλά, καθημερινά πράγματα που αντιμετωπίζουν οι γονείς? Δεν είναι ανάγκη ρε παιδιά να είναι διαφημιστικό το ρεπορτάζ αν πείτε απλά ότι η ΚΡΕΜΑ ΒΑΝΙΛΙΑ και το ΑΝΘΟΣ ΟΡΥΖΗΣ είναι απλώς Ρ Υ Ζ Α Λ Ε Υ Ρ Α !!!!

Λέω μια εκδοχή….

Leave a Reply

γράψε το mail σου και θα λαμβάνεις τα posts πριβέ ;-)

Join 1,651 other followers

Με φωνάζουνε Τζίνι

Με φωνάζουνε Τζίνι

Kill Bill

Ιστορία γέννας Μέρος 1ο

Ιστορία γέννας Μέρος 2ο

Πρόγραμμα βρέφους: The Baby Daily!

λίστα εγκυμοσύνης

οι τύποι της μαμάς

ωραία ήταν στις γειτονιές!!

Ψηφιακές Γειτονιές

κάνε τη ζωή σου εύκολη!

μπαμ! πρωτότυπα διαφορετικά προσκλητήρια

μπαμ! προσκλητήρια γάμου - βάπτισης

ένα ίσον κανένα???…δε νομίζω! η απάντηση μιας μαμάς με 3 παιδιά:

ένα ίσον κανένα??? ..δε νομίζω….

σου προτείνω να διαβάσεις:

ημερολόγιο εγκυμοσύνης από έναν μπαμπά!

